Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc vervanger

3cmc vervanger

45 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#1
EMODREDHUT zei:
Ik heb een tijdje geleden 4-MPD gedaan in een thuis setting, het beviel me wel en het is inderdaad vergelijkbaar met NEP en komt ook wel in de buurt van 3-MMC. Het blijft aardig goed plakken in je neus, nadat ik klaar was heb ik ook maar ff een neusdouche genomen met een beetje zout.

Het gevoel komt redelijk overeen met de; rush, dan 3-MMC. Van het weekend ga ik naar een feestje en neem ik een grammetje mee. Ik zal daarna wel een uitgebreid rapportje schrijven!
Klik om te vergroten...
Maar kreeg je ook een verhoogde hartslag heel erg?
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Repzhel zei:
Ik had daarna wel een ergere kater dan bij 3mmc en 3cmc maar lang niet zo erg als xtc
Klik om te vergroten...
Je heb 4-MPD geprobeerd? Kreeg je een verhoogde hartslag want dat moet ik echt niet hebben
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Boldvandebuurt zei:
Je heb 4-MPD geprobeerd? Kreeg je een verhoogde hartslag want dat moet ik echt niet hebben
Klik om te vergroten...
je kan bij elke upper dat krijgen , is zo gebruikelijk
R
RepzhelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Boldvandebuurt zei:
Je heb 4-MPD geprobeerd? Kreeg je een verhoogde hartslag want dat moet ik echt niet hebben
Klik om te vergroten...
je krijgt inderdaad een verhoogde hartslag zoals @MR_CHIP zei met elke upper, bij 4-mpd was dat niet anders dan normaal.
w
wijkkrantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelf enkele keren 4-mpd gebruikt, blijf er maar van weg. Van een klein sleutelpuntje (nasaal gebruik dus) heb je een “high” van ongeveer een uur. Daarna strakke kaken, stijve spieren en persoonlijk werd ik er heel angstig van voor een paar uur. Ook nadenken en praten (normale zinnen formuleren) gaat lastiger vond ik. Vond er zelf niks aan en totaal niet vergelijkbaar met 3mmc
w
wijkkrantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angstig als in een constant opgejaagd gevoel. Heb t restje poeder maar weggegooid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."