"OtherShore zei:
Ik vraag me persoonlijk af of dit middel wel op een veilige manier te gebruiken is. Misschien met een precies afgewogen dosis, een langzame wijze van toediening (oraal of rectaal) en zo min mogelijk herdoseren.
Klik om te vergroten...
Maat als je met een drug al zo erg moet afmeten en afwegen om je er voor te behoeden dat je niet nét dat beetje te veel neemt, of nét te snel achter elkaar. Als dat gevaar dan al zo dicht in de buurt zit moet je je er niet aan wagen aan wagen. Normaal mensen denkt er toch niet aan on zulke risico’s te nemen. Zoals gezegd, met 3m en al die andere zooi heb je niks geen last van. Het is hem in die pentedrone die er in dat nep zit. Ik heb het zelf ook gebruikt en kreeg echt hele zieke hartkloppingen/bloedvernauwingen, ambulance langs geweest alles. Je hebt nu een nieuwe: 4-MPB, zit ook pentedrone in, vanacht gebruik en ik zit, jawel hoor, op dit moment in de wachtruimte bij de huisartsenpost. Harklachten druk op de borst noem maar op. Deze was niet zo erg als dat nep, kreeg er later pas echt last van, toen ik ging liggen.
Mijn advies, doe sowieso onderzoek, maar belangrijk wat je sowieso kunt doen is: Kijk even naar die samenstelling van de formule. Zodra je het woord pentedrone ziet staat, gelijk links laten liggen! Dat methmethyl cathinonen kan - en zeker vergeleken met dit - dan nog niet zoveel kwaad weet je wel. Maar NEP, 4-MPD, héél ander verhaal! Onthoud: pentedrone is de boosdoener!!
ik hoop dat ik mensen was kan maken zodat die niet op de huisartsenpost staan zoals ik nu op ieder moment naar binnen kan worsen geroepen.
En als ik verder vanuit m’n eigen ervaring mag praten, en dat kan voor iedereen anders zijn. Maar blijf alsjeblieft ook af van de cocaïne!! Ik ben er niet normaal aan verslaafd geraakt, heb keer achter keer weg lopen kwijnen in de kliniek omdat ik het afkicken ervan niet kon verdragen. Ik heb ook dingen gedaan om aan geld te komen waar ik zacht uitgedrukt niet trots op ben. Voor de genen voor wie dit relevant is: blijf van de drugs af, je wordt er compleet door geleefd. Het enige waar je aan denkt is de volgende keer weer gebruiken. Uit een rap: “Die Drank en Drugs hij vloert je!!” ECHT!!!!!!!! Best jongens en dames hoop wat hebben kunnen bijdragen.
Ps: je hoeft niet nu meteen te denken ik moet nu stoppen, maar laat het een headsup zijn. Zo dat je vroeg kan realiseren. ‘Die gozer heb nog gelijk ook!!’ Denk aan je momenten dat je op de dealer wacht en het wachten niet. Kan. Opbrengen. Die macht is groot, vergt te vergaren kennis en veel discipline om die duivel wat verslaving is uit je hoofd te verbannen, maar het is mogelijk. Heb je onderliggende psychische proberen wat het extra moeilijk maakt? Je bent niet de enige, je wordt altijd gepakt op momenten dat je zwak bent. Praatt alsjeblieft over je shit, en probeer het cognitieve gedeelte van je brein met alles wat je kan te overtuigen dat is NIET MEER de kant is waar je naartoe wilt bewegen. Je verslaafde kan valt niet mee te praten, die gaat je koste wat het koste overtuigend dat het wel kan. Wees sterkk!! Je cognitieve gedeelte sterk maken is het belangrijkste wat er is. Krijg je het voor mekaar om tegen je verslaving in een keer niet te gebruiken.. heel goed, eerste overwinning is er. Dat bouwt vertrouwen dat het de volgende keer weer lukt. Maar heek belangrijk: “Jouw doel mag elke keer alléén zijn om VANDAAG niet te gebruiken. Denk je verder na dan vandaag, dan gaat je brein fout en voelt het als een hele omgave. Nee nee nee nee. Alleen VANDAAG gebruik jij niet, de volgende dag zie je wel weer verder. En blijf vasthouden aan de gedachte dat het met de tijd steeds beter zal gaan. Je leven wordt heeell anders zonder drugs, in positieve zin. Ik ga het allemaal nu niet opnoemen, ander word mijn berichtje wel heel lang. Maar denk daar maar eens over na. Je gaat tal en tal en tal van positieve dingen kunnen opnoemen. Je gaat in ieder geval weer genieten van het leven zoals je dat nooit dacht. Dat kleine dingen worden echt weer leuk!! Contact wordt leukk!! Oke tot zover, hoop dat ik wat heb kunnen bijdragen, als is het maar iets. Je kan het me later weten door een like, vind ik leuk om te zien.
Al het beste allen, en mijn liefde krijgen jullie onvoorwaardelijk mee.
de groeten
😘😘"