#1
Tsja, wat we in onze onwetendheid allemaal aan bijwerkingen hebben geprobeerd om met iets anders die bijwerkingen weg te krijgen....daar was ik ook goed in ja.
Wat snap je niet?welke van de twee is het nou dan?

Je bedoelt lorazepam denk ik. Niet dat je daar langer van gaat slapen dan bromazolam…Oxazepam een doorslaper
Lorazepam lijkt me niet zo geschikt voor TS gezien de langere half life van 12 uur (tov 6 uur bij Oxazepam).Je bedoelt lorazepam denk ik. Niet dat je daar langer van gaat slapen dan bromazolam…
Huh, maar de TS is toch op zoek naar een benzo die langer werkt dan bromazolam? Ik vermoed dat lorazepam nog korter werkt dan bromazolam, om over oxazepam maar niet te spreken.Lorazepam lijkt me niet zo geschikt voor TS gezien de langere half life van 12 uur (tov 6 uur bij Oxazepam).
ligt eraan waardoor je niet kan slapenHuh, maar de TS is toch op zoek naar een benzo die langer werkt dan bromazolam? Ik vermoed dat lorazepam nog korter werkt dan bromazolam, om over oxazepam maar niet te spreken.
Oxazepam is een anxiolytische benzo met een halfwaardetijd van 4–11 uur. Dus in de verste verte geen doorslaper.
Dat klopt wel een beetje. Als het probleem angst is dan zal een angstremmende benzo misschien wel helpen met slaap, hoewel een slaapverwekkende benzo waarschijnlijk nog steeds de betere optie is. Maar het probleem met oxazepam is ook de korte werkingsduur. Oxazepam houdt je geen 8 uur in slaap. Dus dan zou het nog steeds meer werken als inslaper dan als doorslaper.ligt eraan waardoor je niet kan slapen
Eigenlijk denk ik dat je al aan de max zit. Met een andere benzo ga je niet nog langer slapen. 7–8 uur is normaal gesproken wel de max.Nu valt mij wel op dat doorslapen niet optimaal lukt erop? Inslapen zou ik bijna als te heftig omschrijven maar doorslapen lukt mij maar maximaal 7-8 uur dan ben ik klaar wakker?
Speed werkt idd nog 12 uur na laatste inname (soms nog iets langer), dus dat verklaart waarschijnlijk waarom je iets korter geslapen hebt. Het kan ook zijn dat je door je wekelijkse gebruik inmiddels wat tolerantie hebt opgebouwd voor benzodiazepines waardoor ze iets minder goed werken. Die tijden dat je met bromazolam 8–10 uur sliep komen waarschijnlijk niet meer terug.5 uurtjes slaap? Lijkt mij sterk dat het nog die speed was die nog werkte 12 uur later?
Tuurlijk en dan een hele dag geen fuck doen omdat je zo gaar als wat bent.... als ik van een feestje/festival kom stop ik meestal rond een uur of 6 smorgens met de speed en heb ik er wel vrede mee dat ik niet meer slaap, ga dan wel vaak over op de g maargoed dat is wat anders.... maar afgelopen vrijdag was eigenlijk niet gepland.... had indd al voor 20.00 moeten stoppen of eigenlijk beter niets moeten gebruiken.... en dan pak ik dus een benzo 6 uur na de laaste dosis dus dan is de piek ook al wel voorbij. en had ook in totaal niet heel veel gehad 3 puntjes? Maar kijk als je nou de hele nacht door had gepakt en 1 a 2 uur erna direct een benzo erin had geknalt om nog maar wat te kunnen slapen? Dan ben ik het helemaal met jou eens, Overigens heb ik vaak genoeg meegemaakt dat mensen een "slaap" benzo erin gooien en vervolgens een dikke lijn wegtrekken.... ook niet echt mijn stijl... maarja ik combineer zelf ook wel eens g en pep wat inprincipe ook een combi van een upper en downer is en ook op je gabba receptoren werkt.....dusja....Sta er steeds van te kijken hoe makkelijk mensen pamnetjes enzo pakken.
Zit je aan de pep de hele nacht man up en kijk lekker naar je plafond en trek hem gewoon door.
Pas maar op. Je vrouw is afhankelijk en kan niet meer zomaar stoppen.Ons vrouw hier pakt al maanden bijna elke dag 1 mg bromazolam. Ik verdeel daarvoor een pilletje van een bekende RC vendor met 3 mg werkzame stof met een mg weegschaal in drie gelijke caps. Inslapen gaat 'normaal' (niet heftig/meteen). Inderdaad was de eerste keer een aardige doorslaper. Nu slaapt ze er consistent zeker zo'n 5 tot 6 uur op, vaak langer. Naast een inslaper is het dus een redelijk goede doorslaper en daarnaast ook een angstremmer. Anders dan de lichte gewenning in een wat kortere doorslaaptijd na een tijdje gebruik lijken er bij deze dosis geen andere bijwerkingen te zijn. Enkele dagen overslaan en het normaal functioneren de dag er op bv is geen probleem. Hoger doseren lijkt niet nodig. Een hele pil van 3 mg in één keer lijkt me veel te veel.
Bromazolam is al een benzo die relatief rustig inwerkt en lang doorwerkt. Dus als je daar niet tevreden mee bent dan weet ik het ook niet meer 😂Om het ff kort en simpel te omschrijven wat ik bedoel: een manier om bromazolam wat uit te kunnen trekken zodat die iets rustiger inwerkt en iets langer door werkt.
Hahahaha; voor mij (blijft persoonlijk) geen plafonddienst - geen schaapjes tellen. Dus benzotje erin en tukken.welke van de twee is het nou dan?
Ja eens, maar als je een nacht snuift en bier (oid) drinkt heb je ook een leuke avond. Tis maar net waar je zin in hebt. Nuchter kan je ook een leuke avond hebben....Als je een nacht bier zuipt heb je iig nog wel een leuke nacht![]()
Alles kan en ik ben geen arts. Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk / bijzonder dat wanner je 5 3mg pellets Bromo slikt je niks voelt maat....Beste gebruikers,
Na het bovenstaande gelezen te hebben viel ik bijna om van verbazing. Ik gebruik nooit (zelden) een benzo en ik drink geen alcohol. Ik heb 5 jaar gedaan met een doosje oxazepam 50mg (dat was overgebleven van mijn overleden vriendin die dat middel in haar terminale fase slikte) In de dagen na haar dood nam ik een paar keer eentabletje om goed te kunnen slapen, dat was in 2005 dus bijna 20 jaar geleden) In het begin van dit jaar nam ik mijn laatste tabletje oxazepam, ver over de datum 2009. Ik wist niets van RC benzo's tot ik een tijdje geleden op het fenomeen RC benzo's stuitte. Ik dacht wat zijn die goedkoop laat ik eens 25 pellets bestellen, stink toevallig koos ik bromazolam. Ik nam er 1 en merkte ook na enkele uren niets, enfin de volgende avond nam ik er 5!!! en merkte niets. Ik heb totaal geen tolerantie omdat ik nooit wat slikte, Ja hooguit 2x per jaar een oxazepam. Toen heb ik aan mijn huisarts met een smoesje iets gevraagd voor de stress en ik kreeg een doosje van 30 10mg oxazepam, ik nam er een en merkte niets!! Ik nam er een bij en merkte nog niks. Nu wil ik jullie vragen, ben ik ongevoelig voor benzo's of wat is de reden, bestaat dat überhaupt? Ik heb nooit weed of uppers/downers gebruikt of wat maar ook, Ik heb alleen voor mijn bloeddruk metropolol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."