Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn bromazolam ervaring

Mijn bromazolam ervaring

64 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tsja, wat we in onze onwetendheid allemaal aan bijwerkingen hebben geprobeerd om met iets anders die bijwerkingen weg te krijgen....daar was ik ook goed in ja.
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
welke van de twee is het nou dan?
Klik om te vergroten...
Wat snap je niet?
S
Snot aapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag beste mede drugsgebruikers,

Was al een tijdje niet meer op dit forum geweest maar na wat speurwerk over bromazolam en de ervaringen van anderen waarvan ik best wel schrok.... wil ik toch nog ff mijn ervaring ermee delen.

Om te beginnen heb ik nooit heel veel benzodiazepinen gebruikt in mijn leven, ene periode vaker dan de andere en over het algemeen was dat altijd xanax (alprozolam) en die ervaring ermee was ook altijd positief waardoor ik geen behoefte had aan andere benzo's. Heb ook nooit extreme hoeveelheden gebruikt meestal was 1mg genoeg en mijn extreemste gebruik was totaal 5mg verspreid over 1 heel weekend vrijdag tot en met zondagavond.

Nu had mijn dealer een nieuwe bron omdat de oude gestopt was en hij kwam met prijzen waar je u tegen zegt dus had zo iets van laat maar.... maar hij had er nog wel wat anders liggen en mocht er wel 1 testen... je raad het al bromazolam... ik kende het niet maar je sliep er wel erg lekker op volgens hem? Maar ik moest mij er ook niet op verkijken aangezien ze zo klein zijn en mocht er ook maximaal 1 van nemen absoluut niet meer! Ik had er op dat moment weinig vertrouwen in.. 1 zo'n klein pilletje? Maargoed ik heb braaf geluisterd naar hem maar had nog best wel angst dat het niks zou doen.... eenmaal thuis ingenomen en daarna ff rustig gaan zitten wat eten en ja hoor... werd vet dizzy dus ik als een gek nog snel ff mijn tanden poetsen en als een bezopen idioot de trap op strompelen om vervolgens binnen 5 sec. in coma te liggen! Daarna 9 uurtje heerlijk diep geslapen en super relaxt wakker geworden. Was nog een klein beetje dizzy maar na 2 koppen koffie weer top fit! Daarna heerlijk gesport en thuis bezig geweest en voelde mij lekker helder maar de hele dag ook super relaxt. gewoon niks geen stress zegma. dat was ook het enigste wat in ervan merkte de dag erna? Wat dat betreft ben ik er zeer over te spreken alleen het in slaapvallen had wel minder heftig gemogen maar goed.

Die zelfde week dus zelf ook maar wat besteld via internet... wel heel bijzonder trouwens hoe spotgoedkoop die zware rommel wel niet is.... afgelopen maanden mij dus ook ff goed verdiept in benzodiazepinen waar ik trouwens best van schrok... heb het dus blijkbaar altijd zwaar onderschat, maar ook de bijwerkingen wat mensen van bromazolam ervaren... blackouts? rare dingen doen in hun slaap? Dag erna helemaal niks meer kunnen en gedesoriënteerd zijn? Ik kan mij hier dus totaal niet in vinden? Misschien ook gelukkig maar??

Afgelopen 3 maand heb ik maximaal 1x per week een bromazolam genomen met soms 2 a 3 weken pauze tussendoor en tussendoor 1x een slippertje.... weekends op de vrijdagavond en de zondagavond (2 avonden achterelkaar is zowiezo een no-go voor mij ivm stapeleffect)
Nu valt mij wel op dat doorslapen niet optimaal lukt erop? Inslapen zou ik bijna als te heftig omschrijven maar doorslapen lukt mij maar maximaal 7-8 uur dan ben ik klaar wakker? Dit is doordeweeks (nuchter) wel aardig normaal voor mij? Maar met 3mg bromazolam zou ik toch wel 8 - 10 moeten halen? Nu heb ik gister avond wat speed gehad na 17.00 en de laatse dosis tegen 23.00 genomen en vervolgens 6 uur later om 5.00 een 3mg bromazolam genomen daarna wat gegeten en gaan slapen rond 6.00 en was ook direct vertrokken... had de wekker gezet om 14.00 voor de zekerheid maar toen ik wakker was en uit bed stapte zag ik staan 11.00?? 5 uurtjes slaap? Lijkt mij sterk dat het nog die speed was die nog werkte 12 uur later? Terwijl het inslapen vlekkeloos ging?

Al met al ben ik zeker te spreken over deze benzodiazepinen en merk ik nog weinig van tolerantie met het inslapen erop? Wel had ik liever gehad dat die wat minder heftig inslaapt en ik net wat langer erop doorslaap?
Zou het mogelijk zijn om er zelf een soort retarde versie "light" van te kunnen maken? Of 1.5mg voor een vetrijke maaltijd en 1.5mg erna in te nemen? Heb ook wel gekeken na een wat langer werkende variant benzodiazepinen om te kunnen combineren? En dan doel ik niet op 3mg bromazolam en nog ff 1 erbij maar van beide de helft zodat de evaqulent gelijk blijft? Het hoeft niet perse een rc benzo te zijn maar het moet ook geen 1 met een absurde halfwaardetijd zoals bijvoorbeeld een diazepam wezen.

En aangezien ik al een beste tijd mee lees op dit forum en weet waaruit 90% van de reacties straks uit gaan bestaan.....graag antwoord op mijn vraag en geen waarschuwingen van hoe verslavend en gevaarlijk benzodiazepinen wel niet zijn! Ik ben mij er heel en ook heel goed van bewust! En ik onderschat het ook absoluut niet! Heb doordeweeks ook wel eens een gestrest dagje waardoor ik amper in slaap kom maar noway dat ik er dan ook maar 1 pak!

Alvast bedankt!

Greetz snot aap:smoke:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
WAARSCHUWING!!!

Nee, geintje!

@Snot aap Als je stims gebruikt hoort plafonddienst er nou eenmaal bij. Ik denk niet dat je thuis een Extended Release pil kunt maken.
7 a 8 uur slaap is over het algemeen voldoende. En een keertje 5 uur is ook prima voor de meeste mensen. Je rust toch uit
in bed al slaap je niet.

Temazepam is een inslaper en Oxazepam een doorslaper. Resp. 10 en 25mg zou denk ik een aardige combi zijn.

Maar Benzo gebruik is link. Voor je het weet word je er in gezogen en er af komen is een hel. Stiekem toch een waarschuwing
😝
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Oxazepam een doorslaper
Klik om te vergroten...
Je bedoelt lorazepam denk ik. Niet dat je daar langer van gaat slapen dan bromazolam…
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Even vraagje. Ik heb naast oxazepam tegen ernstige angst en paniekaanvallen ook bromazepam gehad 3mg. Is dit nu het zelfde middel als bromazolam? Want bromazepam deed echt precies niks. Heb niet geslapen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Je bedoelt lorazepam denk ik. Niet dat je daar langer van gaat slapen dan bromazolam…
Klik om te vergroten...
Lorazepam lijkt me niet zo geschikt voor TS gezien de langere half life van 12 uur (tov 6 uur bij Oxazepam).
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Lorazepam lijkt me niet zo geschikt voor TS gezien de langere half life van 12 uur (tov 6 uur bij Oxazepam).
Klik om te vergroten...
Huh, maar de TS is toch op zoek naar een benzo die langer werkt dan bromazolam? Ik vermoed dat lorazepam nog korter werkt dan bromazolam, om over oxazepam maar niet te spreken.

Oxazepam is een anxiolytische benzo met een halfwaardetijd van 4–11 uur. Dus in de verste verte geen doorslaper.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
OtherShore zei:
Huh, maar de TS is toch op zoek naar een benzo die langer werkt dan bromazolam? Ik vermoed dat lorazepam nog korter werkt dan bromazolam, om over oxazepam maar niet te spreken.

Oxazepam is een anxiolytische benzo met een halfwaardetijd van 4–11 uur. Dus in de verste verte geen doorslaper.
Klik om te vergroten...
ligt eraan waardoor je niet kan slapen
ik.slaap goed op diazepam bijv
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
ligt eraan waardoor je niet kan slapen
Klik om te vergroten...
Dat klopt wel een beetje. Als het probleem angst is dan zal een angstremmende benzo misschien wel helpen met slaap, hoewel een slaapverwekkende benzo waarschijnlijk nog steeds de betere optie is. Maar het probleem met oxazepam is ook de korte werkingsduur. Oxazepam houdt je geen 8 uur in slaap. Dus dan zou het nog steeds meer werken als inslaper dan als doorslaper.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snot aap zei:
Nu valt mij wel op dat doorslapen niet optimaal lukt erop? Inslapen zou ik bijna als te heftig omschrijven maar doorslapen lukt mij maar maximaal 7-8 uur dan ben ik klaar wakker?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk denk ik dat je al aan de max zit. Met een andere benzo ga je niet nog langer slapen. 7–8 uur is normaal gesproken wel de max.

Snot aap zei:
5 uurtjes slaap? Lijkt mij sterk dat het nog die speed was die nog werkte 12 uur later?
Klik om te vergroten...
Speed werkt idd nog 12 uur na laatste inname (soms nog iets langer), dus dat verklaart waarschijnlijk waarom je iets korter geslapen hebt. Het kan ook zijn dat je door je wekelijkse gebruik inmiddels wat tolerantie hebt opgebouwd voor benzodiazepines waardoor ze iets minder goed werken. Die tijden dat je met bromazolam 8–10 uur sliep komen waarschijnlijk niet meer terug.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sta er steeds van te kijken hoe makkelijk mensen pamnetjes enzo pakken.
Zit je aan de pep de hele nacht man up en kijk lekker naar je plafond en trek hem gewoon door.
S
Snot aapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mensen bedankt voor de reacties!
Om het ff kort en simpel te omschrijven wat ik bedoel: een manier om bromazolam wat uit te kunnen trekken zodat die iets rustiger inwerkt en iets langer door werkt. Maar goed ik denk dat combineren van een inslaper en doorslaper optimaler zou werken en dan de bromazolam niet meer gebruiken? Zal eerst de volgende keer eens een halve voor het eten en een halve 30min erna nemen en kijken of dat wat helpt?

annihilation zei:
Sta er steeds van te kijken hoe makkelijk mensen pamnetjes enzo pakken.
Zit je aan de pep de hele nacht man up en kijk lekker naar je plafond en trek hem gewoon door.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk en dan een hele dag geen fuck doen omdat je zo gaar als wat bent.... als ik van een feestje/festival kom stop ik meestal rond een uur of 6 smorgens met de speed en heb ik er wel vrede mee dat ik niet meer slaap, ga dan wel vaak over op de g maargoed dat is wat anders.... maar afgelopen vrijdag was eigenlijk niet gepland.... had indd al voor 20.00 moeten stoppen of eigenlijk beter niets moeten gebruiken.... en dan pak ik dus een benzo 6 uur na de laaste dosis dus dan is de piek ook al wel voorbij. en had ook in totaal niet heel veel gehad 3 puntjes? Maar kijk als je nou de hele nacht door had gepakt en 1 a 2 uur erna direct een benzo erin had geknalt om nog maar wat te kunnen slapen? Dan ben ik het helemaal met jou eens, Overigens heb ik vaak genoeg meegemaakt dat mensen een "slaap" benzo erin gooien en vervolgens een dikke lijn wegtrekken.... ook niet echt mijn stijl... maarja ik combineer zelf ook wel eens g en pep wat inprincipe ook een combi van een upper en downer is en ook op je gabba receptoren werkt.....dusja....
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ons vrouw hier pakt al maanden bijna elke dag 1 mg bromazolam. Ik verdeel daarvoor een pilletje van een bekende RC vendor met 3 mg werkzame stof met een mg weegschaal in drie gelijke caps. Inslapen gaat 'normaal' (niet heftig/meteen). Inderdaad was de eerste keer een aardige doorslaper. Nu slaapt ze er consistent zeker zo'n 5 tot 6 uur op, vaak langer. Naast een inslaper is het dus een redelijk goede doorslaper en daarnaast ook een angstremmer. Anders dan de lichte gewenning in een wat kortere doorslaaptijd na een tijdje gebruik lijken er bij deze dosis geen andere bijwerkingen te zijn. Enkele dagen overslaan en het normaal functioneren de dag er op bv is geen probleem. Hoger doseren lijkt niet nodig. Een hele pil van 3 mg in één keer lijkt me veel te veel.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
DerHopmeister zei:
Ons vrouw hier pakt al maanden bijna elke dag 1 mg bromazolam. Ik verdeel daarvoor een pilletje van een bekende RC vendor met 3 mg werkzame stof met een mg weegschaal in drie gelijke caps. Inslapen gaat 'normaal' (niet heftig/meteen). Inderdaad was de eerste keer een aardige doorslaper. Nu slaapt ze er consistent zeker zo'n 5 tot 6 uur op, vaak langer. Naast een inslaper is het dus een redelijk goede doorslaper en daarnaast ook een angstremmer. Anders dan de lichte gewenning in een wat kortere doorslaaptijd na een tijdje gebruik lijken er bij deze dosis geen andere bijwerkingen te zijn. Enkele dagen overslaan en het normaal functioneren de dag er op bv is geen probleem. Hoger doseren lijkt niet nodig. Een hele pil van 3 mg in één keer lijkt me veel te veel.
Klik om te vergroten...
Pas maar op. Je vrouw is afhankelijk en kan niet meer zomaar stoppen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snot aap zei:
Om het ff kort en simpel te omschrijven wat ik bedoel: een manier om bromazolam wat uit te kunnen trekken zodat die iets rustiger inwerkt en iets langer door werkt.
Klik om te vergroten...
Bromazolam is al een benzo die relatief rustig inwerkt en lang doorwerkt. Dus als je daar niet tevreden mee bent dan weet ik het ook niet meer 😂

Misschien dat je eens moet denken aan een benzo met een extreem lange halfwaardetijd zoals diazepam (halfwaardetijd 32–205 uur) of flubromazepam (halfwaardetijd 100–220 uur) maar dat is wel extreem hoor. Eigenlijk niet aan te raden als slaappil. Dan ben je nog dagen van slag.
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
welke van de twee is het nou dan?
Klik om te vergroten...
Hahahaha; voor mij (blijft persoonlijk) geen plafonddienst - geen schaapjes tellen. Dus benzotje erin en tukken.
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Prutsertje zei:
Als je een nacht bier zuipt heb je iig nog wel een leuke nacht :)
Klik om te vergroten...
Ja eens, maar als je een nacht snuift en bier (oid) drinkt heb je ook een leuke avond. Tis maar net waar je zin in hebt. Nuchter kan je ook een leuke avond hebben....
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Siddo zei:
Beste gebruikers,

Na het bovenstaande gelezen te hebben viel ik bijna om van verbazing. Ik gebruik nooit (zelden) een benzo en ik drink geen alcohol. Ik heb 5 jaar gedaan met een doosje oxazepam 50mg (dat was overgebleven van mijn overleden vriendin die dat middel in haar terminale fase slikte) In de dagen na haar dood nam ik een paar keer eentabletje om goed te kunnen slapen, dat was in 2005 dus bijna 20 jaar geleden) In het begin van dit jaar nam ik mijn laatste tabletje oxazepam, ver over de datum 2009. Ik wist niets van RC benzo's tot ik een tijdje geleden op het fenomeen RC benzo's stuitte. Ik dacht wat zijn die goedkoop laat ik eens 25 pellets bestellen, stink toevallig koos ik bromazolam. Ik nam er 1 en merkte ook na enkele uren niets, enfin de volgende avond nam ik er 5!!! en merkte niets. Ik heb totaal geen tolerantie omdat ik nooit wat slikte, Ja hooguit 2x per jaar een oxazepam. Toen heb ik aan mijn huisarts met een smoesje iets gevraagd voor de stress en ik kreeg een doosje van 30 10mg oxazepam, ik nam er een en merkte niets!! Ik nam er een bij en merkte nog niks. Nu wil ik jullie vragen, ben ik ongevoelig voor benzo's of wat is de reden, bestaat dat überhaupt? Ik heb nooit weed of uppers/downers gebruikt of wat maar ook, Ik heb alleen voor mijn bloeddruk metropolol.
Klik om te vergroten...
Alles kan en ik ben geen arts. Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk / bijzonder dat wanner je 5 3mg pellets Bromo slikt je niks voelt maat....
Maar het zou kunnen. Misschien genetisch resistent oid?
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bromazolam retard versie??? Nee bedankt...dit spul werkt al veel te lang.
Als jouw menig is dat Bromazolam zwak is en niet al te lang werkt dan ben ik bang dat de batch die je geprobeerd hebt echt van slechte kwaliteit is geweest.

Ik ben echt bang voor dit spul, vandaar ook dat ik de kwaliteit van afgelopen 2 jaar niet heb kunnen ervaren.
Ik teer nogsteeds op oude voorraad, 3mg licht groene klappers, 1 is al genoeg om me te laten knikkebollen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."