#1
Bromazepam is echt een ander middel dan bromazolam en de dosis was erg laag. 3 mg bromazepam staat gelijk aan 5 mg diazepam, dus daar merk je niet zo veel van. 3 mg bromazolam daarentegen is een stevige dosis.Even vraagje. Ik heb naast oxazepam tegen ernstige angst en paniekaanvallen ook bromazepam gehad 3mg. Is dit nu het zelfde middel als bromazolam? Want bromazepam deed echt precies niks. Heb niet geslapen
