Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn bromazolam ervaring

Mijn bromazolam ervaring

64 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Miems zei:
Even vraagje. Ik heb naast oxazepam tegen ernstige angst en paniekaanvallen ook bromazepam gehad 3mg. Is dit nu het zelfde middel als bromazolam? Want bromazepam deed echt precies niks. Heb niet geslapen
Klik om te vergroten...
Bromazepam is echt een ander middel dan bromazolam en de dosis was erg laag. 3 mg bromazepam staat gelijk aan 5 mg diazepam, dus daar merk je niet zo veel van. 3 mg bromazolam daarentegen is een stevige dosis.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
OtherShore zei:
Misschien dat je eens moet denken aan een benzo met een extreem lange halfwaardetijd zoals diazepam (halfwaardetijd 32–205 uur) of flubromazepam (halfwaardetijd 100–220 uur) maar dat is wel extreem hoor. Eigenlijk niet aan te raden als slaappil. Dan ben je nog dagen van slag.
Klik om te vergroten...
En je kunt dagenlang niet autorijden.
Neem ze maar niet, die benzo's.
Het loopt snel uit de hand maar dat weet je allang....
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#3
@De Zandman Hoi maat, dat is lang geleden. Weetje nog wie ik omgeveer ben. Paar jaar terug was ik best actief (oxy verslaving) hoop dat het goed met je gaat
S
Snot aapLid
01-01-2024, 00:00
#4
OtherShore zei:
Als je wekelijks gebruikt zal er zeker sprake zijn van tolerantie. Je bent eigenlijk op zoek naar een middel dat garandeert dat je 6–7 uur slaapt. Bromazolam is in principe al dat middel, maar misschien heb je gewoon een hogere dosis nodig. Als je wekelijks blijft gebruiken zal die dosis waarschijnlijk alsmaar hoger worden.

Je zou als alternatief een keer diazepam kunnen proberen (pyrazolam is niet ideaal voor slaap). Welke dosis je precies nodig gaat hebben is lastig te zeggen, want we weten niet precies hoeveel diazepam equivalent is aan bromazolam. De juiste dosis zal ergens tussen de 15–30 mg diazepam liggen.

Een goed rc alternatief voor diazepam is norflurazepam. 10 mg zou voor jou de juiste dosis zijn denk ik.
Klik om te vergroten...
Precies, na uppers haal ik net met geluk 5 a 6 uur slaap.... gisternacht zelfde verhaal, 22.00 laaste dosis pep en 6.00 halve broma en halverwege de maaltijd de andere helft. Maar tering wat zijn die krengen hard zeg! Vervolgens van 6.30 tot 11.30 geslapen.... m.a.w heeft het weinig tot niks geholpen, de mate waarin de tolerantie zich opbouwt is echt absurd met benzo's! Heb een hele periode weekends ghb gebruikt wat in 1 jaar tijd van 2.5ml na 3.5ml is gegaan kwa dosis opzich vind ik dat niet heel gek ik zo'n lange periode? Maar dit spant de kroon! Nu denk ik niet dat het verstandig is om andere benzo's te proberen? Ze werken allemaal op je gabba a neurotransmitters dus stel ik zou diazepam nemen moet ik al bij +20 beginnen en volgende maand over de 30mg nemen? Zelfde geld voor broma, ik kan wel denken achja, ze kosten geen fuck dus pak wel 1.5 volgende week maar waar blijf ik dan? Volgend jaar heb ik er dan 5 van nodig om 5 uurtjes te kunnen slapen!:tearsofjoy: ik denk dat ff 1 a 2 maand geen benzo's een betere keuze is! Nu las ik iets over kratom? Waar kan ik dat mee vergelijken? Middelen zoals valeriaan is te zwak, wiet kan ik absoluut niet meer roken! Dat was eerder mijn slaapmiddel na uppers.... misschien dat jullie nog andere opties hebben? Anders neig ik er toch weer na om een kleine dosis ghb te gebruiken om te kunnen slapen en als ik na 3/4 uur weer wakker word nog 1 dosis om zo de 6 uur+ slaap te kunnen halen!

Verder bedankt voor het meedenken! En met normale antwoorden te komen! Lees de laaste tijd teveel "verstandige" antwoorden op dit forum waardoor veel mensen geen eens antwoord krijgen op hun vraag? maar alleen reacties krijgen van hoe gevaarlijk en verslavend het allemaal wel niet allemaal is! Goed bedoeld maar in mijn geval een beetje overbodig! i know im playing with fire.......

Peace out! And have a nice weekend!:stoned:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
annihilation zei:
Sta er steeds van te kijken hoe makkelijk mensen pamnetjes enzo pakken.
Zit je aan de pep de hele nacht man up en kijk lekker naar je plafond en trek hem gewoon door.
Klik om te vergroten...
Als je van jezelf weet dat je alleen een benzo pakt na stims...

Zonder is wel beter ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."