#1
Al bijna 3 jaar niet meer. Maar het begon als kers op de taart van een nachtje in Da Club en eindigde in pure ellende waarbij ik voor mezelf probeerde te vluchten. Dat laatste had ook niet lang geduur als ik door was blijven gaan. Dan lag ik al lang en breed in een kist.Waarom gebruik jij drugs dan?
