Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPyrazolam ervaringen gezocht

Pyrazolam ervaringen gezocht

39 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pyrazolam is het kleine broertje van Etizolam. Iets minder potent in gewicht en het heeft alleen een anxiolytische werking, dus angstremmend en niet sederend.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pyrazolam zorgt voornamelijk voor een lichamelijke sedatie. je lichaam voelt heel ontspannen aan, maar geestelijk doet het niet veel met je.
Dit is meer een middel dat thuis hoort in de medische wereld ofzo, maar niet om je lekker te voelen.
hoop hetzelfde te kunnen bereiken met "progressive muscle relaxation" en zelfmassage.
Op youtube vind je guides voor dit. Heb de youtube guides geconvert naar mp3;s en op zo'n usb stick gezet. Dit steek ik in een goedkope action speaker en die speel ik snachts heel langzaam voor mijzelf af en dan volg ik zo de instructies af.... heb het nog niet gedaan, maar dit ga ik wel doen voortaan. pyrazolam is een hele lichamelijke benzo.

Bromazolam vond ik persoonlijk wel erg, heel erg lekker. Maar heb eerst 3mg gebruikt en later 9mg.
Zonder enige benzo tolerantie. Ben dagenlang gevoeld alsof ik in disneyland leefde. Dit was echt mijn lekkerste benzo ervaring ever.
Flubromazopam vond ik ook erg lekker, maar is moeilijk/niet te verkrijgen. Alternatief flubromazoLam heb ik niet gebruikt.
Keerzijde van dit verhaal is dat ik letterlijk 4dagen lang wakker ben geweest toen ik geen bromazolam had gebruikt.
op dag vijf heb ik een micro-slaap gehad. Hierbij ben ik iet van 20 minuten even heel heftig gaan dromen.
Op dag zes gebeurde hetzelfde. Ben benieuwd of ik vanavond kan slapen....

Slaap is erg belangrijk. Denk maar niet dat het mij nu nog lukt om productief te zijn. Ik dwaal snel af in gedachten. Voel me mentaal randpsychotisch.
Ben ontzettend blij dat er microslaap plaatsvind. Het beste wat ik kan doen is mij zoveel mogelijk afsluiten van prikkels, en met geluidsremmende oordoppen in in een donkere kamer liggen.
Maar ik ben verslaafd aan muziek en internet en films ...

muwhahaha

My name is Johnny knoxville and welcome to jackass
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
(te)vaakfeest zei:
Na 2 dagen redelijk veel flunitrazolam begon ik gewoon te trippen. Groepen shadowpeoples in mijn kamer gehad haha, heb hele gesprekken met ze gevoerd :tearsofjoy: .This dat ik niet bang ben aangelegd in combinatie met een angstremmer. Denk dst meerdere mensen de broek vol hadden gehad !!
Klik om te vergroten...

so dat had ik dus ook met die, na een feest avondje iets te veel genomen om te slapen de volgende dag leek het wel alsof ik 2cb op had, visuels waren heel vaag, en door wind hoorde ik muziek.. dus uit de ventilator kwam gewoon muziek vandaan
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben nog nooit zo lichamelijk instabiel geweest na 3 mg pyrazolam. Heel apart!
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pyrazolam is te vergelijken met Etizolam, een benzo waar je nog uitstekend op kunt functioneren. Als je op zoek bent naar iets om in te slapen zou ik je een andere benzo aanraden. voor ontspanning is Pyra wel geschikt
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Ik ben nog nooit zo lichamelijk instabiel geweest na 3 mg pyrazolam. Heel apart!
Klik om te vergroten...
Oud topic ik weet het..

Gister om 21:00 3 mg genomen en de volgende dag om 12:00 kon ik nog steeds niet normaal op m'n benen staan, het lichaam voelde als een zoutzak. Is het normaal dat je na een goede nacht slaap nog steeds zulke dingen ervaart. Ben btw daarna weer in slaap gevallen en net (17:00) weer wakker geworden :/
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net 3 Mg gehad(13.36) , Kom er zo op terug!
Nou ik moet zeggen dat ik het effect maar matig vind (weinig tot geen tolerantie?). Etizolam light, zo ik het beschrijven. Wel voelt het lichaam ietwat verzwaarder aan in vergelijking met etizolam. Heb besloten dat ik er nog 8mg Flubromazopam bij gaan nemen :tearsofjoy: .
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gister 100mg pyrazolam besteld bij een vendor. Etizolam vond ik altijd me favorite.. Clonazolam was altijd me blackout benzo, die veels te potent was. Flunitrazolam zegt men dat het meer potent is dat clonazolam. Maar als ik bij verschillende vendors fluni koop voel ik er geen moer van, Ben benieuwd naar pyrazolam vanavond.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZIING zei:
Het gister 100mg pyrazolam besteld bij een vendor. Etizolam vond ik altijd me favorite.. Clonazolam was altijd me blackout benzo, die veels te potent was. Flunitrazolam zegt men dat het meer potent is dat clonazolam. Maar als ik bij verschillende vendors fluni koop voel ik er geen moer van, Ben benieuwd naar pyrazolam vanavond.
Klik om te vergroten...
Na 2 dagen redelijk veel flunitrazolam begon ik gewoon te trippen. Groepen shadowpeoples in mijn kamer gehad haha, heb hele gesprekken met ze gevoerd :tearsofjoy: .This dat ik niet bang ben aangelegd in combinatie met een angstremmer. Denk dst meerdere mensen de broek vol hadden gehad !!
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#10
(te)vaakfeest zei:
Na 2 dagen redelijk veel flunitrazolam begon ik gewoon te trippen. Groepen shadowpeoples in mijn kamer gehad haha, heb hele gesprekken met ze gevoerd :tearsofjoy: .This dat ik niet bang ben aangelegd in combinatie met een angstremmer. Denk dst meerdere mensen de broek vol hadden gehad !!
Klik om te vergroten...
Vind je dat grappig? Hallucineren van de rc benzo's. Vind het hartstikke gevaarlijk echt niks te lachen
I
IsaacieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vchip zei:
Pyrazolam zorgt voornamelijk voor een lichamelijke sedatie. je lichaam voelt heel ontspannen aan, maar geestelijk doet het niet veel met je.
Dit is meer een middel dat thuis hoort in de medische wereld ofzo, maar niet om je lekker te voelen.
hoop hetzelfde te kunnen bereiken met "progressive muscle relaxation" en zelfmassage.
Op youtube vind je guides voor dit. Heb de youtube guides geconvert naar mp3;s en op zo'n usb stick gezet. Dit steek ik in een goedkope action speaker en die speel ik snachts heel langzaam voor mijzelf af en dan volg ik zo de instructies af.... heb het nog niet gedaan, maar dit ga ik wel doen voortaan. pyrazolam is een hele lichamelijke benzo.

Bromazolam vond ik persoonlijk wel erg, heel erg lekker. Maar heb eerst 3mg gebruikt en later 9mg.
Zonder enige benzo tolerantie. Ben dagenlang gevoeld alsof ik in disneyland leefde. Dit was echt mijn lekkerste benzo ervaring ever.
Flubromazopam vond ik ook erg lekker, maar is moeilijk/niet te verkrijgen. Alternatief flubromazoLam heb ik niet gebruikt.
Keerzijde van dit verhaal is dat ik letterlijk 4dagen lang wakker ben geweest toen ik geen bromazolam had gebruikt.
op dag vijf heb ik een micro-slaap gehad. Hierbij ben ik iet van 20 minuten even heel heftig gaan dromen.
Op dag zes gebeurde hetzelfde. Ben benieuwd of ik vanavond kan slapen....

Slaap is erg belangrijk. Denk maar niet dat het mij nu nog lukt om productief te zijn. Ik dwaal snel af in gedachten. Voel me mentaal randpsychotisch.
Ben ontzettend blij dat er microslaap plaatsvind. Het beste wat ik kan doen is mij zoveel mogelijk afsluiten van prikkels, en met geluidsremmende oordoppen in in een donkere kamer liggen.
Maar ik ben verslaafd aan muziek en internet en films ...

muwhahaha

My name is Johnny knoxville and welcome to jackass
Klik om te vergroten...
kunt u uitleggen met dat disneyland gevoel?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
(te)vaakfeest zei:
Na 2 dagen redelijk veel flunitrazolam begon ik gewoon te trippen. Groepen shadowpeoples in mijn kamer gehad haha, heb hele gesprekken met ze gevoerd :tearsofjoy: .This dat ik niet bang ben aangelegd in combinatie met een angstremmer. Denk dst meerdere mensen de broek vol hadden gehad !!
Klik om te vergroten...
Ik begin me een beetje te irriteren aan jou posts het komt allemaal vrij zorgelijk over en volgens mij denken meer mensen hier zo over..

Zoek is hulp man
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoozerboy5000 zei:
Ik begin me een beetje te irriteren aan jou posts het komt allemaal vrij zorgelijk over en volgens mij denken meer mensen hier zo over..

Zoek is hulp man
Klik om te vergroten...
Absoluut met je eens.
B
Breezeless VasiliyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb gister voor het eerst pyrazolam gebruikt, 3mg. Voelde na 40 min wel wat effect, meer rust in mijn lichaam. Werkt met de uren veel sterker. Daarna ben ik zonder mijn weten in slaap gevallen. Ben nu net wakker en voel me nog flink zwaar, lichamelijk en mentaal. Volgens psychonaut werkt het hooguit 8 uur alleen ik zit nu op bijna 13 uur geleden sinds inname. Vraag me af of anderen deze ervaring ook hebben gehad.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een aantal maanden geleden had ik Pyrazolam 3mg roze tonnetjes besteld en was er eigenlijk wel tevreden over. Ik had aan een kwart pil meer dan voldoende om te ontspannen en uiteindelijk te kunnen slapen na een comedown van speed of Dex bijvoorbeeld. Sporadisch wel eens een halve gepakt maar daar werd ik lichamelijk helemaal labiel van. Voor de rest geen bijwerkingen ervaren. Het was wel functioneel te gebruiken in zeer lage dosissen voor mij.

Ik heb ze toevallig afgelopen maandag opnieuw besteld. Woensdag avond een kwart genomen en die kwam best zwaar binnen, helemaal duizelig en ik was niet meer echt in staat om iets te doen dus ging ik maar slapen. Van de woensdag avond en de dag erna, gisteren dus, herinner ik mij zo goed als niks meer van op een aantal vlagen na. De complete woensdag avond, donderdag ochtend en middag ben ik dus gewoon kwijt. Wel weet ik dat ik gisteren Dex had genomen waardoor ik dus in de avond laat nog klaarwakker was dus besloot ik om een nog kleiner kwartje te nemen zodat ik even de ogen kon sluiten voordat de werkdag weer begon. Ook deze kwam heel heftig binnen, ik kon amper rechtop staan. En ook vandaag weer de hele dag enorm vergeetachtig en momenten dat ik even alles kwijt ben.

Een compleeeet andere ervaring dan ik had met mijn vorige batch dus. Dit kan niet dezelfde Pyrazolam zijn die ik eerder gehad heb. Niet gekocht bij de zelfde vendor trouwens. Enige verschil wat ik kan zien is dat deze een breuklijntje heeft en die ik de vorige keer had niet.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Laramonjour zei:
(ben een verstandelijke gebruiker)
Klik om te vergroten...
🤣🤣🤣🤣🤭
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
🤣🤣🤣🤣🤭
Klik om te vergroten...
We all knew she was lying 🤡🤡🤡🤡
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fast forward een kleine 2 jaar later en ze zit aan haar derde benzo taper

Ik ben niet eens een clown, ik ben het hele circus
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb dit gisteren vr de eerste maal genomen, pellets van 3mg, was eigenlijk zowat de enige benzo rc dat hier nog niet gepasseerd was, enerzijds omdat mn benzo gebruik pak lager ligt en het dan bij Bromazolam hield, omdat dit echt ideaal werkt, 6-8u goeie n diepe slaap en fris wakker.

Ik vond het beduidend minder sederend/slaapopwekkend werken dan vb Bromazolam en vele andere benzo's. Ik had wel een wat milde gelukzalige chille moed, maar omdat het sederende weg bleef, voor mij nogal overbodige benzo, aangezien ik na een (licht euforische), wat zorgeloze ontspannen mood, zeker het sederende wens en ook de hoofdeigenschap moet zijn.

Conclusie, als slaapmiddel, zeer flauwe benzo, maar als je onrustig en/of angstig bent, kan dit msschn wel helpen, zou het dan zelfs gewoon overdag kunnen nemen, dat heb ik met nog geen enkele andere benzo gedaan...dus geeft zn zwakte echt wel aan.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nihilist88 zei:
Heb dit gisteren vr de eerste maal genomen, pellets van 3mg, was eigenlijk zowat de enige benzo rc dat hier nog niet gepasseerd was, enerzijds omdat mn benzo gebruik pak lager ligt en het dan bij Bromazolam hield, omdat dit echt ideaal werkt, 6-8u goeie n diepe slaap en fris wakker.

Ik vond het beduidend minder sederend/slaapopwekkend werken dan vb Bromazolam en vele andere benzo's. Ik had wel een wat milde gelukzalige chille moed, maar omdat het sederende weg bleef, voor mij nogal overbodige benzo, aangezien ik na een (licht euforische), wat zorgeloze ontspannen mood, zeker het sederende wens en ook de hoofdeigenschap moet zijn.

Conclusie, als slaapmiddel, zeer flauwe benzo, maar als je onrustig en/of angstig bent, kan dit msschn wel helpen, zou het dan zelfs gewoon overdag kunnen nemen, dat heb ik met nog geen enkele andere benzo gedaan...dus geeft zn zwakte echt wel aan.
Klik om te vergroten...
Moet na verdere en meerdere ervaringen met Pyrazolam, toch mijn mening duidelijk herzien. Mijn benzo gebruik is sowieso goed onder controle, makkelijk een week of meerdere weken zonder.
En Pyrazolam werkt vrij snel in en vooral sederend, angstremmend en spierontspannend.
Flubromazepam heeft zowat dezelfde effecten, maar inwerking duurt duidelijk langer, maar met lange werkingsduur en hoog gedoseerd, über potent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."