#1
Pyrazolam is het kleine broertje van Etizolam. Iets minder potent in gewicht en het heeft alleen een anxiolytische werking, dus angstremmend en niet sederend.
Na 2 dagen redelijk veel flunitrazolam begon ik gewoon te trippen. Groepen shadowpeoples in mijn kamer gehad haha, heb hele gesprekken met ze gevoerd.This dat ik niet bang ben aangelegd in combinatie met een angstremmer. Denk dst meerdere mensen de broek vol hadden gehad !!
Oud topic ik weet het..Ik ben nog nooit zo lichamelijk instabiel geweest na 3 mg pyrazolam. Heel apart!
Na 2 dagen redelijk veel flunitrazolam begon ik gewoon te trippen. Groepen shadowpeoples in mijn kamer gehad haha, heb hele gesprekken met ze gevoerdHet gister 100mg pyrazolam besteld bij een vendor. Etizolam vond ik altijd me favorite.. Clonazolam was altijd me blackout benzo, die veels te potent was. Flunitrazolam zegt men dat het meer potent is dat clonazolam. Maar als ik bij verschillende vendors fluni koop voel ik er geen moer van, Ben benieuwd naar pyrazolam vanavond.
Vind je dat grappig? Hallucineren van de rc benzo's. Vind het hartstikke gevaarlijk echt niks te lachenNa 2 dagen redelijk veel flunitrazolam begon ik gewoon te trippen. Groepen shadowpeoples in mijn kamer gehad haha, heb hele gesprekken met ze gevoerd.This dat ik niet bang ben aangelegd in combinatie met een angstremmer. Denk dst meerdere mensen de broek vol hadden gehad !!
kunt u uitleggen met dat disneyland gevoel?Pyrazolam zorgt voornamelijk voor een lichamelijke sedatie. je lichaam voelt heel ontspannen aan, maar geestelijk doet het niet veel met je.
Dit is meer een middel dat thuis hoort in de medische wereld ofzo, maar niet om je lekker te voelen.
hoop hetzelfde te kunnen bereiken met "progressive muscle relaxation" en zelfmassage.
Op youtube vind je guides voor dit. Heb de youtube guides geconvert naar mp3;s en op zo'n usb stick gezet. Dit steek ik in een goedkope action speaker en die speel ik snachts heel langzaam voor mijzelf af en dan volg ik zo de instructies af.... heb het nog niet gedaan, maar dit ga ik wel doen voortaan. pyrazolam is een hele lichamelijke benzo.
Bromazolam vond ik persoonlijk wel erg, heel erg lekker. Maar heb eerst 3mg gebruikt en later 9mg.
Zonder enige benzo tolerantie. Ben dagenlang gevoeld alsof ik in disneyland leefde. Dit was echt mijn lekkerste benzo ervaring ever.
Flubromazopam vond ik ook erg lekker, maar is moeilijk/niet te verkrijgen. Alternatief flubromazoLam heb ik niet gebruikt.
Keerzijde van dit verhaal is dat ik letterlijk 4dagen lang wakker ben geweest toen ik geen bromazolam had gebruikt.
op dag vijf heb ik een micro-slaap gehad. Hierbij ben ik iet van 20 minuten even heel heftig gaan dromen.
Op dag zes gebeurde hetzelfde. Ben benieuwd of ik vanavond kan slapen....
Slaap is erg belangrijk. Denk maar niet dat het mij nu nog lukt om productief te zijn. Ik dwaal snel af in gedachten. Voel me mentaal randpsychotisch.
Ben ontzettend blij dat er microslaap plaatsvind. Het beste wat ik kan doen is mij zoveel mogelijk afsluiten van prikkels, en met geluidsremmende oordoppen in in een donkere kamer liggen.
Maar ik ben verslaafd aan muziek en internet en films ...
muwhahaha
My name is Johnny knoxville and welcome to jackass
Ik begin me een beetje te irriteren aan jou posts het komt allemaal vrij zorgelijk over en volgens mij denken meer mensen hier zo over..Na 2 dagen redelijk veel flunitrazolam begon ik gewoon te trippen. Groepen shadowpeoples in mijn kamer gehad haha, heb hele gesprekken met ze gevoerd.This dat ik niet bang ben aangelegd in combinatie met een angstremmer. Denk dst meerdere mensen de broek vol hadden gehad !!
Absoluut met je eens.Ik begin me een beetje te irriteren aan jou posts het komt allemaal vrij zorgelijk over en volgens mij denken meer mensen hier zo over..
Zoek is hulp man
🤣🤣🤣🤣🤭(ben een verstandelijke gebruiker)
We all knew she was lying 🤡🤡🤡🤡🤣🤣🤣🤣🤭
Moet na verdere en meerdere ervaringen met Pyrazolam, toch mijn mening duidelijk herzien. Mijn benzo gebruik is sowieso goed onder controle, makkelijk een week of meerdere weken zonder.Heb dit gisteren vr de eerste maal genomen, pellets van 3mg, was eigenlijk zowat de enige benzo rc dat hier nog niet gepasseerd was, enerzijds omdat mn benzo gebruik pak lager ligt en het dan bij Bromazolam hield, omdat dit echt ideaal werkt, 6-8u goeie n diepe slaap en fris wakker.
Ik vond het beduidend minder sederend/slaapopwekkend werken dan vb Bromazolam en vele andere benzo's. Ik had wel een wat milde gelukzalige chille moed, maar omdat het sederende weg bleef, voor mij nogal overbodige benzo, aangezien ik na een (licht euforische), wat zorgeloze ontspannen mood, zeker het sederende wens en ook de hoofdeigenschap moet zijn.
Conclusie, als slaapmiddel, zeer flauwe benzo, maar als je onrustig en/of angstig bent, kan dit msschn wel helpen, zou het dan zelfs gewoon overdag kunnen nemen, dat heb ik met nog geen enkele andere benzo gedaan...dus geeft zn zwakte echt wel aan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."