#1
@jackhan ik werd ook erg naar toen de 6apb was uitgewerkt. Kotsen en enorme hoofdpijn.
Had ook iets te veel genomen (200mg). Dat hielp vast ook niet mee. Effect was wel oke maar niet heel bijzonder. Sindsdien geen behoefte meer gevoeld om dit te gebruiken. Geef mij maar lekker 3mmc.
Had ook iets te veel genomen (200mg). Dat hielp vast ook niet mee. Effect was wel oke maar niet heel bijzonder. Sindsdien geen behoefte meer gevoeld om dit te gebruiken. Geef mij maar lekker 3mmc.