Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Shinyzappy zei: Wat voor festival is het precies? Met wie ga je ? Klik om te vergroten... Ik ga met mijn vriendin naar een leuk festival op een waddeneiland. ITGWO. Dus een beetje van alles qua muziek en setting."
"Zeehond zei: Ken het niet, klinkt leuk! Wat dacht je van dag 1 alcohol, dag 2 6-apb en dag 3 paddodruppels of lsd (niet teveel nemen) Moet bekennen dat ik zelf geen ervaring heb in een 3-daags festival. Misschien dat andere leden betere tips hebben. Klik om te vergroten... Zelf niet zo op de alcohol. Maar misschien dat we de eerste dag wel die mushroomdrops doen. En dan een dag LSD en nog een dagje 6apb of mdma. Klinkt als een heerlijk weekend! We kunnen eventueel ook nog wel wat 2cb halen. Is ook nog wel een leuke toevoeging."
"Ik ben zelf niet wat de rookbare drugs. Dat valt vaak niet goed. Wordt misselijk. Maar de andere opties zijn zeker te overwegen. Het risico dat eens van ons het helemaal heeft gehad lijkt mij bijzonder klein. Te veel gezellige, leuke en lieve mensen waar we mee gaan."
"XMR zei: Dan zou ik beginnen met de 2c-b. Met 2c-b bouw je geen directe tolerantie op voor andere tripmiddelen. Klik om te vergroten... Precies. Juist dit is het advies waar ik een beetje naar op zoek was. Hoe bouw je een mooie meerdaags festival zo op dat je iedere dag weer een nieuwe ervaring hebt maar dit niet de volgende dagen 'verpest' i.v.m. tolerantie-issues. Los van de drugs zijn er natuurlijk ook genoeg leuke momenten op die dagen dat je niet onder invloed bent. Heb niet de behoefte om 3 dagen non stop onder invloed te zijn. Laat de overkoepelende 'drugs' de gezelligheid, het festival en de lieve mensen om ons heen zijn."
"SneeuwStorm zei: Dag 1: 1,2 gram Phenibut Dag 2: 150 mg 6-APB Dag 3: 10 mg 2C-B Klik om te vergroten... Ik ken dat spul niet. Zou je kunnen uitleggen wat het gewenste effect van phenibut is op een festival?"
"Fisherman's friend zei: Het is ook zo dat het effect uiteindelijk langer duurt als je gaat stapelen, maar dat was niet wat ik hier bedoelde. Wat ik bedoelde was dat je beter voorzichtig kunt zijn met 1.2 gram in één keer innemen. Dat raad ik een onervaren iemand in ieder geval af. Je kunt beter eerst 500mg ofzo nemen en dan even afwachten wat het met je doet. Als je dan iets meer effect wil hebben dan kun je nog een beetje bijnemen. Maar dan heb je niet in 1 keer te veel ingenomen ,want voor sommige mensen is 1 gram te veel. Als je 2 keer 500 mg stapelt dan heb je ook 1 gram binnen waardoor je misselijk kunt worden, Wat dat betreft snap ik je reactie helemaal. Maar zonder ervaring kun je dit beter voorzichtig aanpakken. Om mijn uitleg van vanmiddag even iets te verbeteren: Phenibut werkt ongeveer 24 uur lang. Het heeft 2 uur nodig om in te werken. Begin met een lage dosis. Wacht dan twee uur om de piek te ervaren en als je dan meer wil dan kun je een beetje bijnemen. Maar doe dit rustig aan en neem dan beter 250mg per keer bij dan 500mg of een gram per keer. Voor een volgende keer weet je dan beter wat je kan verdragen, en misschien kun je dan wel per gram bijnemen. De ideale hoeveelheid verschilt per persoon. Ik vind 1gram Phenibut erg weinig, maar als een ander er niet tegen kan dan zit die wel meteen met de gebakken peren. Klik om te vergroten... Dank je wel voor de uitgebreide reactie. Ik ga dit zeker onderzoeken. We nemen toch een selectie mee en zullen ook daar even aanvoelen waar we zin in hebben. Het zal naar verwachting toch wel een dag op MDMA/6APB worden en een dagje LSD. Daarnaast is het dus goed om de opties te bekijken. Maar het belangrijkste is dat w3e daar gewoon een gezellige tijd hebben."
"Op zoek naar drugs die niet te veel doen met de serotoninebelasting en toch met mijn vriendinnen een hele gezellige en spannende avond hebben. Niet dat drugs daar altijd voor nodig is maar we zoeken naar iets wat niet te veel rommelt aan de 'drie maanden regel' bij serotonineslupers als MDMA. Wie heeft daar leuke ideeën over en kan dat vanuit ervaring delen inclusief doseringen?"
"Neo-Shulginist zei: Elke drug heeft weer zijn drawback natuurlijk... Voor drugs die serotonine triggeren is er een duidelijke norm van 3 maanden pauze. Maar eigenlijk zou die met alle stimulerende drugs moeten opgaan... Elke maand speed of coke gebruiken is niet gezonder dan elke maand MDMA. Met GHB kun je een gezellige en spannende avond met vriendinnen hebben. Maarja, dan loop je kans op outgaan en lichamelijke afhankelijkheid. Persoonlijk houd ik veel van psychedelica. Je kan een heel leuke en spannende avond hebben met iets als 2C-B, paddo's, of LSD. Die drugs hebben relatief weinig risico's. Behalve dan dat veel mensen zulke tripmiddelen toch weer net wat té spannend vinden. Uiteindelijk spelen jouw voorkeuren zo'n belangrijke rol, dat je eigenlijk geen zinnig antwoord kan geven op deze vraag. Als je op zoek bent naar iets nieuws, dan zul je toch echt zelf moeten kijken wat je aantrekt in plaats van af gaan op de tips van anderen. Klik om te vergroten... Soms krijg ik het idee dat jij de personificatie van ‘wijsheid’ bent. 😂 Wat een heerlijk antwoord om te lezen. En dank voor de tips. Vanuit mijn onervarenheid heb ik het idee dat er soms middelen in mijn blinde vlek zitten die goed passen bij wat wij fijn vinden. En daar heb jij toch weer een paar mooie voorbeelden van gegeven. 2CB staat nog op het wensenlijstje. Voor een spannende avond denk ik dat niet te hoog doseren raadzaam is? Anders vliegen de unicorns eerder de deur uit dan het bed in vermoed ik. En zou bijvoorbeeld 2MMC nog een middel zijn voor deze doeleinden? We hebben nog GHB liggen. Maar daar heb ik nog niet de juist dosering voor kunnen vinden…. Laatste poging was 3,5 ml. Volgende zal weer een beetje meer zijn. Voorzichtigheid geboden hierbij vind ik zelf belangrijk."
"_shikantaza zei: 2cb is een tijdje als afrodisiac verkocht onder de naam Nexus, als ik het goed heb. Laag doseren idd Klik om te vergroten... Ik zit doorgaans bij MDMA/psylocibine redelijk hoog met mijn dosering. Wat noem jij een lage dosering voor het 'gewenste' effect?"
"Van de zomer gaan we naar een meerdaags festival. Nu willen we niet te vaak eens per 2-3 maanden aan de MDMA i.vm. de serotoninebelasting. Welke drugs/drugsgroepen zou je in drie dagen kunnen gebruiken zonder dat ze elkaar negatief versterken? Of zonder dat de verschillende stoffen in je hersenen overbelast raken? We hebben nog wat LSD, 2MMC, 6APB en Paddodrops beschikbaar. Het is natuurlijk niet zo dat we geen plezier zouden kunnen hebben zonder de geestverruimende middelen. Maar willen toch een variatie meenemen waarmee we naar gevoel kunnen gebruiken op basis van setting, emotie, vermoeidheid etc. Zoals bij wel meerdere posts van mij ben ik bij voorbaat dankbaar voor jullie uitgebreide en hartelijke adviezen."