Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 6APB - dosering

Eerste keer 6APB - dosering

44 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BlissfulLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Gewoon ervan uitgaan dat het poeder puur is. In de praktijk is dat niet helemaal zo, maar het verschil is wel een handige veiligheidsmarge. Onzuiverheden in het poeder zijn niet zó groot dat je grote verschillen merkt in effect.

De online doseeradviezen zijn ook allemaal gebaseerd op wat de weegschaal aangeeft.
Dus 100 milligram poeder is gewoon 100 milligram 6-APB.

Simpel als wat :wink:
Klik om te vergroten...
Te gek! Wat heb ik toch altijd veel aan jouw adviezen!
B
BlissfulLid
01-01-2024, 00:00
#2
MarcieMarc zei:
Uit eerdere berichten en ervaringen schijnt lichaamsgewicht, in tegenstelling tot MDMA, veel minder van invloed te zijn. Set/setting/geestelijke gesteldheid daarintegen speelt wel degelijk een rol.
Klik om te vergroten...
Is er iemand die hier meer zinnigs over kan zeggen?
C
CouplegoalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi mijn vrouw en ik zijn ook van plan om voor het eerst 6apb te nemen in thuis setting.
We zijn allebei redelijk vertrouwd met xtc 2cb 2cb-fly truffels enz.
Graag zou ik van jullie willen weten waar mee te beginnen
Ik zat aan 150 mg voor mijn vrouw te denken 63 kilo
En 180/190 voor mezelf 98 kilo
Wat is jullie ervaringen nog hier mee en zit ik zo redelijk aan een goede dosering
Mvg allemaal
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Couplegoal zei:
Hoi mijn vrouw en ik zijn ook van plan om voor het eerst 6apb te nemen in thuis setting.
We zijn allebei redelijk vertrouwd met xtc 2cb 2cb-fly truffels enz.
Graag zou ik van jullie willen weten waar mee te beginnen
Ik zat aan 150 mg voor mijn vrouw te denken 63 kilo
En 180/190 voor mezelf 98 kilo
Wat is jullie ervaringen nog hier mee en zit ik zo redelijk aan een goede dosering
Mvg allemaal
Klik om te vergroten...
De dosering is wat hoog. Doe eerst maar eens 100 mg voor je vrouw en 140 mg voor jezelf.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb inmiddels 6APB gebruikt en zal mijn bevindingen even delen.

Na het lezen van nog meer ervaringen van anderen kwam ik er op uit dat 150mg een geschikte dosis is om mee te starten en zeker niet te gek (dat is richting de 200mg).
Ik heb hiervoor pallets gebruikt waarbij getest is op 6apb en een significante dosis 5apb, qua daadwerkelijk mg kan ik dus niks zeggen en gaan we af op de vendor.

Tijdsverloop
T+1 al vrij snel minimale hoeveelheid extra lucht/boeren. Hier was ik op voorbereid gezien er meer mensen misselijkheid van worden.
En de eerste tonen begin door te komen. Mijn benen voelen wat lichter en ik word wat meer mellow.
T+2 Oké we zitten er nu lekker in en het is allemaal heel geleidelijk gegaan. Energie is goed en ik heb af en toe de neiging om wat meer te praten, als dit nog uren aanhoudt dan is het lekker spul.
Het is inderdaad allemaal wat neutraler dan X maar dat kan ook aan de dosis liggen.
T+2.5 Oei wat is dat, ik voel wat pijntjes van het dansen. Met X wordt dat altijd onderdrukt. Niet op focussen verder en lekker doordansen.
T+2.5 tm T+4 dit zou de piek moeten zijn maar ik krijg steeds meer last en minder energie. Ik heb geen booster of ander spul mee dus ik kan ook niks bijnemen (bewust ook gedaan) maar daar baal ik toch wel van waardoor ik zowel lichamelijk als geestelijk er niet helemaal lekker meer inzit.
T+6 Wat een anticlimax, ik heb er geen zin meer in, mijn lichaam voelt vermoeid en het hele hardgaan wat bij X geen probleem is is er niet en ik ga naar huis.

De dosis leek dus voor mijn doeleinden te laag. Hard gaan op een festival.
Voor een mildere setting voelde dit wel prima. Een licht roesje als je aangeschoten bent en fijne vibe.

Maar daarna begon de hell pas echt, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik was de hele tijd nog wel onder invloed op een fijne manier en kon niet slapen. Daar was ik wel op voorbereid, maar wat ik niet had verwacht was de hoofdpijn.
Ik heb nog nooit zulke hoofdpijn gehad, met X heb ik daar nooit last van.
Continue steken voor 8 uur lang, geen enkele houding werkte, de hoofdpijn zat aan de achterkant van mijn hoofd.
Ik heb wel genoeg gedronken (vergelijkbaar met normaal, 3-4 x 500 ml), wel was het vrij warm binnen maar niet veel meer tov andere feestjes.

Ik zou namelijk graag nog een keer gebruiken en dan 180mg proberen. Maar die hoofdpijn was het echt niet waard.
Het was ook vreemd dat de hoofdpijn pas na het feestje insloeg en urenlang aanhield. Mogelijk toch te warm en daarna de avondlucht in waar het koeler was?

De volgende dag voelde ik me weer helemaal prima. Niet moe, geen hoofdpijn, niet neerslachtig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."