#1
Ik zie bij sommige vendors ook vaak dat de pillen in blisterverpakking vaak een stuk duurder zijn dan de pelletjes die je dan meestal in een gripzakje krijgt (maar in iedergeval zonder blister).
Waar zit hier het verschil in?
Een stof is een stof zou je zeggen toch?
Het enige verschil wat ik kan zien is dat de niet blisterverpakkingen vaak een stuk goedkoper zijn
Waar zit hier het verschil in?
Een stof is een stof zou je zeggen toch?
Het enige verschil wat ik kan zien is dat de niet blisterverpakkingen vaak een stuk goedkoper zijn
