Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKies jij voor pellet of poeder?

Kies jij voor pellet of poeder?

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie bij sommige vendors ook vaak dat de pillen in blisterverpakking vaak een stuk duurder zijn dan de pelletjes die je dan meestal in een gripzakje krijgt (maar in iedergeval zonder blister).

Waar zit hier het verschil in?
Een stof is een stof zou je zeggen toch?

Het enige verschil wat ik kan zien is dat de niet blisterverpakkingen vaak een stuk goedkoper zijn
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt de meeste RC's sowieso in poedervorm.
Maar ook vaak in pellets. Of een blotter.

Waar kies jij vaak voor?
En waarom juist daarvoor?

Ik kies zelf vaak het poeder. Maar ik zie wel voordelen in een pellet: kost minder moeite om te gebruiken (niet afwegen etc).
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hangt puur van de dosis af.
Heb 5-MeO-MiPT in poedervorm maar nu pellets besteld.
Ik kan capsules maken tot zo'n 3 mg nauwkeurig, maar dat is zo'n gedoe en dan moet ik er gelijk minstens 30 maken.
Bij high potency benzos of LSD achtigen is poeder een nogo.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Altijd poeder. Vertrouw de dosering in de pillen niet gauw, vooral bij potente stofjes
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij hebben ook altijd poeder. En maken dan zelf eventueel capsules. Vind ik fijner om zelf te doseren dan dat iemand anders al bepaald heeft.
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Poeder, afwegen en capsuleren zodat ik precies weet wat ik in m'n nek druk.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook voorkeur voor poeder boven pellets.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vaak komt een rc ook in kristallen en poeder.
Dan kies ik voor de kristallen.
En anders ook poeder ipv pellets.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hangt van de RC af.

NEP het liefst kristallen.
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga altijd voor pellets, ik vertrouw dat de vendor de juiste dosering er in doet en dat is tot nu toe altijd gebleken.
Zelf heb ik geen weegschaal voor die precisie en die hoef ik ook dan niet aan te schaffen.
Door pellets door de helft of een kwart te breken kan ik ook nauwkeurig doseren
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serengetispaghetti zei:
Ik ga altijd voor pellets, ik vertrouw dat de vendor de juiste dosering er in doet en dat is tot nu toe altijd gebleken.
Zelf heb ik geen weegschaal voor die precisie en die hoef ik ook dan niet aan te schaffen.
Door pellets door de helft of een kwart te breken kan ik ook nauwkeurig doseren
Klik om te vergroten...

Denk dat qua vertrouwen poeder of pellet of blotter of kristal weinig uit maakt.
Pellets komen wellicht ook uit dezelfde chinese fabriek.

Voordeel van poeder is de prijs. Is volgens mij altijd goedkoper. Maar je moet dan idd een weegschaal hebben. Want gokken is lastig bij mg. En ik wil toch graag weten wat ik binnen heb. Vroeger met pep deed ik vaak sleutel punten. Met RC is dat toch moeilijker.

Een maat van me heeft geen weegschaal. Die doet het altijd met dezelfde theelepel, en dan gelijke lijntjes maken.
Dacht dat hij dat eens getest met water en een medicijnbeker. ML = MG dacht ik.
Correct me als dat niet klopt :)
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Denk dat qua vertrouwen poeder of pellet of blotter of kristal weinig uit maakt.
Pellets komen wellicht ook uit dezelfde chinese fabriek.

Voordeel van poeder is de prijs. Is volgens mij altijd goedkoper. Maar je moet dan idd een weegschaal hebben. Want gokken is lastig bij mg. En ik wil toch graag weten wat ik binnen heb. Vroeger met pep deed ik vaak sleutel punten. Met RC is dat toch moeilijker.

Een maat van me heeft geen weegschaal. Die doet het altijd met dezelfde theelepel, en dan gelijke lijntjes maken.
Dacht dat hij dat eens getest met water en een medicijnbeker. ML = MG dacht ik.
Correct me als dat niet klopt :)
Klik om te vergroten...
Die pellets maken ze gewoon bij Lizard Labs
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
Dacht dat hij dat eens getest met water en een medicijnbeker. ML = MG dacht ik.
Correct me als dat niet klopt :)
Klik om te vergroten...
Met water klopt dat wel aardig bij 'normale' temperatuur en druk. Met andere stoffen niet.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hippie Langwaus zei:
Met water klopt dat wel aardig bij 'normale' temperatuur en druk. Met andere stoffen niet.
Klik om te vergroten...

Ik zou het toch niet aandurven.
Jij wel?

Zeker niet met stoffen die zich precies komen.
Maar goed, hij leeft nog :grin:
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pellets/blotters bij bijna alles, tenzij het pas actief is bij zulke hoge doseringen dat net iets uitschieten niet zo erg is. Ook RCs zijn niet altijd perfect gedoseerd, maar naar mijn idee nog steeds consistenter dan zooi van dealers. Daarnaast zijn veel middelen zo potent dat ik liever niet klooi met poeder
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Ik zou het toch niet aandurven.
Jij wel?

Zeker niet met stoffen die zich precies komen.
Maar goed, hij leeft nog :grin:
Klik om te vergroten...
Nee. Ik raad het ten zeerste af doseringen zonder balans in te schatten. Afhankelijk van de stof loop je risico op onplezierige overdosering of zelfs ernstiger.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#17
wacky-professor-of-chemistry-experiment-performed-laboratory-with-lot-of-smoke-TCHR7C.jpg

Zo voel ik me als ik voor het volgende feest mijn capsules aan het maken ben.

Leuk ook op de warme dagen waar die gelatine caps aan je vingers blijven plakken. Desalniettemin verkies ik de moeilijke weg boven de pellets.
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Ik zie bij sommige vendors ook vaak dat de pillen in blisterverpakking vaak een stuk duurder zijn dan de pelletjes die je dan meestal in een gripzakje krijgt (maar in iedergeval zonder blister).

Waar zit hier het verschil in?
Een stof is een stof zou je zeggen toch?

Het enige verschil wat ik kan zien is dat de niet blisterverpakkingen vaak een stuk goedkoper zijn
Klik om te vergroten...

Geen idee, marketing? Of zijn deze stofjes “premium” waarvan ze wel de 98% puur beloven en leveren? :manmoon:

Om antwoord te geven op je topic vraag, eigenlijk altijd poeder en als het in kristallen verkrijgbaar is, dan kristallen. Eigenlijk de puurst mogelijke vorm, zodat het gevoel lijkt dat er minder mee gerotzooid is haha.

Had eigenlijk nooit eerder pellets gekocht, afgelopen week dus 4F-MPH (Methylfenidaat ritalin ding) en die pellets moeten 15mg zijn. Klopt het dat 4F-MPH iets van 2-4x potenter moet zijn dan de farmaceutische ritalin? Want heel eerlijk merk ik bijna vrijwel niets van, behalve als ik 2,5 van die pil inneem equals to een goeie 37,5mg en dat lijkt me sterk hahaha. Ook hiervoor had ik gewoon poeder moet halen en zelf afwegen en in capsules doen, achja nu te laat. Geen leer voor de volgende keer, want RC’s are bad m
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wauzeling zei:
Geen idee, marketing? Of zijn deze stofjes “premium” waarvan ze wel de 98% puur beloven en leveren?
Klik om te vergroten...

misschien worden die pellets zonder blister meer in grote bulk ingekocht.
en kost natuurlijk ook geen verpakkingskosten.

Wauzeling zei:
Klopt het dat 4F-MPH iets van 2-4x potenter moet zijn dan de farmaceutische ritalin? Want heel eerlijk merk ik bijna vrijwel niets van,
Klik om te vergroten...

Wordt gezegd.
Maar het is natuurijk altijd een RC en daarom lastig vergelijkbaar. Wat zit er bv precies in etc.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zelf geen top ervaringen met pellets en ik hou het altijd bij poeder en het liefste kristallen en dan zelf vermalen.
Wegen maakt het dan wel zo nauwkeurig en voorkomt teleurstellingen van onderdosering of overdosering.
Puur mijn eigen mening en ervaring

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."