Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKies jij voor pellet of poeder?

Kies jij voor pellet of poeder?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Ja maar een Citroën is nog geen Ferarri maar wel beide een auto..
Klik om te vergroten...

Verklaar je nader.
De dosering kan verschillen?
Of heb je het dan vooral over de looks en structuur verschillen?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verschil zit hem vast in de kwaliteit van de apparatuur of het secuur of niet is.

Je kunt er beide pellets of pillen mee drukken.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie bij sommige vendors ook vaak dat de pillen in blisterverpakking vaak een stuk duurder zijn dan de pelletjes die je dan meestal in een gripzakje krijgt (maar in iedergeval zonder blister).

Waar zit hier het verschil in?
Een stof is een stof zou je zeggen toch?

Het enige verschil wat ik kan zien is dat de niet blisterverpakkingen vaak een stuk goedkoper zijn
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt de meeste RC's sowieso in poedervorm.
Maar ook vaak in pellets. Of een blotter.

Waar kies jij vaak voor?
En waarom juist daarvoor?

Ik kies zelf vaak het poeder. Maar ik zie wel voordelen in een pellet: kost minder moeite om te gebruiken (niet afwegen etc).
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hangt puur van de dosis af.
Heb 5-MeO-MiPT in poedervorm maar nu pellets besteld.
Ik kan capsules maken tot zo'n 3 mg nauwkeurig, maar dat is zo'n gedoe en dan moet ik er gelijk minstens 30 maken.
Bij high potency benzos of LSD achtigen is poeder een nogo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."