#1
Ik durf vrijwel zeker te zeggen dat 50mg een recreatieve dosis is, want toen ik 50mg tot me had genomen stond ik gewoon kneiter strak. Een therapeutische dosis (voor bij een middel zoals dit) hoort minimaal aanwezig te zijn, zodat je een duwtje in de rug ontvangt en als normaal mens kan functioneren. Als je zelf niet vind dat de 50mg een recreatieve dosis is dan denkt tolerantie dat denk ik wel.Ik denk echter niet dat 50mg een recreatieve dosering is, maar goed dat kan aan de kwaliteit van de batches liggen.