Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-MPD dagelijks onderzoek (adhd)

4-MPD dagelijks onderzoek (adhd)

124 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
Waar staat dat
Klik om te vergroten...
Heeft ie op Feesboek gelezen, dus moet wel waar zijn
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
tony211 zei:
Het is dus echt een prima vervanger van mijn dexamfetamine. Zeker als het lichaam gewend is.

Groet.
Klik om te vergroten...
Waar staat dat
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Waar staat dat
Klik om te vergroten...
In een zelf geschreven PDFje.
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het lichaam went. Waar ik het heb gelezen mag ik niet toevoegen van het forum. Het is een geschikt middel zolang je je aan je eigen afspraken houdt. In mijn optiek zelfs beter dan dexamfetamine, enkel is de werkings duur maar ongeveer 2.5-3uur. Uurtje minder dus in vergelijking met dex. Nou ja… het is anders. 4-MPD blijf je gewoon meer open en empathisch richting anderen. Dex is wat serieuzer.

Ik zou het wel vergoed willen krijgen.

Op het begin ervaar je misschien negatieve of sterke sensaties, maar dan neem je of te veel of je bent gevoelig voor de bijwerkingen en nog even wennen.

Of je stopt er helemaal mee; dat zal wel het beste zijn. Ik blijf ermee doorgaan, voor mij is het een goede uitkomst, nog steeds geen tolerantie. ☮️

Daarmee is dit de enige cathinone die het blijft doen; voor mij tot nu toe. Vasoconstrictie valt ook reuze mee bij juist doseren.

Ik ben eigenlijk een bewuste gebruiker, geen experimentele. Maar weet niet waar ik dat aan kan passen.
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wauzeling zei:
Heeft ie op Feesboek gelezen, dus moet wel waar zijn
Klik om te vergroten...
da heb op feesboek gestaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."