Ten eerste enorm vervelend om te horen voor je dat je er niet uit bent bekomen met de psychiater en dat je kampt met mentale complicaties. Sws een middel inemen voor die soort klachten, veranderen niet de persoon zoals je bent en doet. Je onder bewustzijn blijft hetzelfde (uiteraard met uitzondering van medicatie).
Maar je had een aanvraag gedaan voor 60mg dexamfetamine per dag? Ik neem aan en hoop dat dit is onderverdeeld in 3x 20mg, zoals, ochtned, middag avond? Of was je van plan om 180mg totaal te slikken per dag?
Een middel toedienen, elke dag voor als een vervanging voor recept x of recept y waarbij vrijwel tot geen kortwerkende/langdurige risico’s van zijn onderzocht is uiteraard NO-GO. En als ik heel heerlijk mag zijn, van een Pentedrone analog genaamd 4-MPD elke dag tot je nemen weet ik wel heel zeker dat die alles behalve goed is voor je hersenen en lichaam .
Nou in ieder geval fijn voor je dat je een middel hebt gevonden waar je tijdelijk misschien mee kan door gaan. Maar om dit op langer termijn als hobby te houden en dan vooral met 4-MPD zal dit niet nu of morgen, maar zeer spoedig complicaties worden ontwikkelt en dit kun je op langere termijn niet doorhalen zo. Je gebruikt 2.5 gram per week? Is ook echt veels te veel en niet goed. Bommetje of capsules van 50mg of daar boven is gewoon recreatieve doseringen.
Hoeveel uur slaap je per nacht? Eet/drink je minimaal 3x op een dag?
Nogmaals, ik vind het vervelend voor je dat je met een probleem zit, zowel met jezelf als met de zorginstellingen. Mijn advies is opnieuw ingesprek gaan met de psychiater, mocht ie je niet serieus nemen (uiteraard voor 60mg per dag( dan kun of ga je naar een andere.
Heb zelf ook ervaring met 4-MPD, en ja ik kan er ook rustig of juist gemotiveerd door voelen, maar dit is in MY OPINION een totaal GEEN gezonde optie om dit zo langer te blijven gebruiken. Ook al geef je aan dat het je goed helpt en je er beter door laat voel. Ja als ik een dikke lijn pep naar binnen schuif voel ik me ook goed, energiek en gemotiveerd.
Middelen zijn geen oplossing, maar een hand vast hulpmiddel die je de juiste richting in duwt. Maar met dit, zal het je waarschijnlijk met de dag (langzaam) achteruit duwen.
En dan heb ik de negatieve lichamelijke effecten nog niet eens opgenoemd. Je dopamine, norefidrine en serotonine zullen vrijwel zeker aangetast worden, zeker met 50-60mg bommetje 5x per dag. De enorme vasoconstriction die erbij komt kijken, mogelijk vochtverlies/dehydratie want je zweet je de pleuris met dit spul. Je organen zoals je lever en nieren moeten ook constant verdragen..
ik weet niet man, zou er mee stoppen en als dat niet lukt direct afbouwen. Zoek contact op professionals, weigeren ze je te helpen? Ga naar de volgende.
en uiteraard, let een beetje en zorg goed op/voor jezelf.
Yes, dat zou inderdaad 3 x 20mg zijn per dag. Ik denk echter niet dat 50mg een recreatieve dosering is, maar goed dat kan aan de kwaliteit van de batches liggen.
Dankjewel voor je medeleven. Ik slaap goed en eet gezond. Vasoconstrictie heb ik persoonlijk heel weinig last van, hoor. Dat had ik enkel wat meer op het begin.
Ik zie het ook wel als tijdelijke oplossing, totdat ik eens een welwillende dokter/psychiater heb die mij echt hoort. Ik kan niet zomaar even snel switchen. Maar tot die tijd, is het voor mij zeker een uitkomst.
kwa neurotransmissie ervaar ik nauwelijks tot geen kater, maar goed, het zal vast iets doen. Om mijn serotonine op peil te houden en goed te slapen neem ik heel af en toe een capsule 5-htp.
Het is inderdaad een niet onderzocht middel, maar ik vind het niet erg om te gebruiken zolang als ik er met deze informatie ook iets mee kan betekenen.
Ik heb geen lichamelijke klachten, maar ik zal goed voor mezelf zorgen.
Dank voor je response.