#1
Ik heb namelijk ook die van plekjes gehad maar dan op andere lichaamsdelen. Kwam vooral door het lange stilzitten in 1 houding.Waarschijnlijk omdat hij nadien 4mmc nam zonder Eti erbij te gebruiken. Althans, dat zou mijn gok zijn.
Ik heb namelijk ook die van plekjes gehad maar dan op andere lichaamsdelen. Kwam vooral door het lange stilzitten in 1 houding.Waarschijnlijk omdat hij nadien 4mmc nam zonder Eti erbij te gebruiken. Althans, dat zou mijn gok zijn.
Waarschijnlijk omdat hij nadien 4mmc nam zonder Eti erbij te gebruiken. Althans, dat zou mijn gok zijn.Hoe weet je dat dit precies door die eti kwam eigenlijk?
Hoe weet je dat dit precies door die eti kwam eigenlijk?
Omdat het ophield nadat ik stopte met etizolam te gebruiken, en ik het opnieuw kreeg toen ik weer eens een hoge dosis etizolam pakte. Later heb ik het ook nog wel eens van diazepam gehad.Waarschijnlijk omdat hij nadien 4mmc nam zonder Eti erbij te gebruiken. Althans, dat zou mijn gok zijn.
Die gekke Benzo's ook 😇Omdat het ophield nadat ik stopte met etizolam te gebruiken, en ik het opnieuw kreeg toen ik weer eens een hoge dosis etizolam pakte. Later heb ik het ook nog wel eens van diazepam gehad.
Die snoof ook via de anoes volgens mijn donkerbruine vermoedens en het feit dat hij een Demmink fan was.
Was het echt "donker' bruin?de anoes volgens mijn donkerbruine
Trouwens is @Casrus even weg?
Ik bedoel, gezien de titel van dit topic.
Ben ik nou de enige die zich dat afvraagt?![]()
Het samentrekken van bloedvaten is niet geheel te vermijden omdat dit juist een effect is van 3-MMC. Dus als je er veel last van hebt dan is de enige optie om minder hoge doseringen te nemen en/of minder vaak bij te pakken.
Daarnaast kan je nog eens proberen een paracetamol te nemen. Die pijnstiller ontspant gladde spierweefsels enigszins, wat kan helpen om het samentrekken van bloedvaten tegen te gaan. Paracetamol is uiteraard geen wondermiddel en 3-MMC blijft wel de hoofdtoon voeren in het triggeren van bloedvaten.
Maar wel alleen '4mmc' vervangen door 'etizolam' dan, de rest is juist zo lekker pakkend!Kunnen wij voor je doen.
Maar ik vind de wending dat je tintelende kont door de etizolam kwam, eigenlijk wel een onverwachte.
Is het niet toch logischer om aan te nemen dat het een gevolg was van afgeknelde zenuwen door lang zitten in combinatie met 4-MMC?
Misschien was de etizolam slechts een soort ‘katalysator’ of trigger maar niet de directe oorzaak?
Eigenlijk zou hier een case studie naar opgezet moeten worden. 🧐
Goed dat het getintel weggetrokken is en dat je kont nu rust heeft, trouwens!
Paresthesie is een algemene bijwerking van benzodiazepinen - dat wist ik toen alleen nog niet. Bovendien valt het moment dat ik stopte met etizolam heel nauw samen met het moment dat de klachten verdwenen. En de klachten kwamen ook weer terug als ik etizolam had genomen en de dosis begon uit te werken. Destijds gebruikte ik vaker etizolam dan ik door had; omdat ik mijn gebruik niet bijhield. Daardoor zorgde het uitwerken van etizolam tot klachten. En ik realiseerde me pas later dat het aan de etizolam kon liggen.Is het niet toch logischer om aan te nemen dat het een gevolg was van afgeknelde zenuwen door lang zitten in combinatie met 4-MMC?
Misschien was de etizolam slechts een soort ‘katalysator’ of trigger maar niet de directe oorzaak?
Ik lees dit ook veel. Maar ik had er zelf niet heel veel moeite mee om het bij 2 lijntjes te laten... Heb het daarna ook nooit meer aangeraakt.Heftig om te lezen man.. hoop dat het over gaat!
Houd je ons op de hoogte?
Ik had eerder veel interesse in 4MMC maar in alle tripreports lees ik een dusdanige grote drang om bij te pakken dat me dit toch afschrikt..
Zeker, ik denk dat het een combinatie van beide gebeurtenissen is.Even een vraagje: heb je urenlang in dezelfde houding op je kont gezeten? Want zou je niet gewoon op die manier je zenuwen te lang afgeknald hebben, zonder dat je het echt doorhad (omdat je super lekker ging)? Ik kan ook wel eens veel te lang met mijn benen over elkaar zitten met uren blauwe tenen tot gevolg. Maar dat gaat na een warme douche dan wel weer weg..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."