Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe ik van 4-MMC een tintelende kont kreeg, misschien wel voor altijd

Hoe ik van 4-MMC een tintelende kont kreeg, misschien wel voor altijd

71 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Ik heb er wel eens meer dan een halve maand last van gehad. Maar het verdween elke vrij abrupt. Gewoon blijven bewegen en de doorbloeding stimuleren. Je zou bijvoorbeeld wat core stability oefeningen gericht op de onderrug kunnen doen. En lekker stretchen daarna. Daarmee bespoedig je het proces.
Klik om te vergroten...
Okee bedankt voor de bemoedigende woorden! Ik hoop echt dat het bij mij net zo zal verlopen als bij jou dan. Zoals gezegd ben ik van plan dit te gebruiken als wake-up-call. Deze angst die ik voel voor blijvende klachten hoop ik wel te herinneren. Dat is wel een sterke reden waarom ik geen zin meer zou hebben in stimulanten. Want er bewust voor kiezen om opnieuw zoiets als dit mee te maken slaat natuurlijk nergens op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Zeker, ik denk dat het een combinatie van beide gebeurtenissen is.
Klik om te vergroten...
Hoe is t nu met je kont? (Is geen grapje, ben oprecht geinteresseerd)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaat inderaad vanzelf weer weg.
Heb dit ook, als ik uren mijn gsm vasthou, dat mijn pinkje slaapt..😄
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag voel ik steeds wat jeuk in mijn achterste. Dat beschouw ik als een positief kenmerk, want jeuk is vaak een teken dat er het een en ander aan het helen is. Het leek ook alsof ik er vandaag iets minder last van had dan voorgaande dagen. Er waren in ieder geval momenten waarop het tintelende gevoel iets minder opviel. Maar als ik dan over mijn stuitje wreef dan kwam het tintelende gevoel weer helemaal terug. Dus het is zeker nog niet zoals normaal.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Het samentrekken van bloedvaten is niet geheel te vermijden omdat dit juist een effect is van 3-MMC. Dus als je er veel last van hebt dan is de enige optie om minder hoge doseringen te nemen en/of minder vaak bij te pakken.

Daarnaast kan je nog eens proberen een paracetamol te nemen. Die pijnstiller ontspant gladde spierweefsels enigszins, wat kan helpen om het samentrekken van bloedvaten tegen te gaan. Paracetamol is uiteraard geen wondermiddel en 3-MMC blijft wel de hoofdtoon voeren in het triggeren van bloedvaten.
Klik om te vergroten...

Zou L-Citrulline helpen?

Ga dat binnenkort proberen met NEP.
S
ShangoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is bloedvatverwijdend ja. Net als sildenafil en tadalafil.
S
ShangoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of het een gezonde combo is, dat durf ik niet te zeggen. Als je het doet, misschien een uurtje nemen tussen beide innamemomenten.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shango zei:
Dat is bloedvatverwijdend ja. Net als sildenafil en tadalafil.
Klik om te vergroten...
Máár... poppers gaan op den duur ten koste van je erectie.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Dat kan niet meer want de post is te oud. Ik kan hem ook niet verwijderen.
Klik om te vergroten...

Kunnen wij voor je doen.

Maar ik vind de wending dat je tintelende kont door de etizolam kwam, eigenlijk wel een onverwachte.

Is het niet toch logischer om aan te nemen dat het een gevolg was van afgeknelde zenuwen door lang zitten in combinatie met 4-MMC?

Misschien was de etizolam slechts een soort ‘katalysator’ of trigger maar niet de directe oorzaak?

Eigenlijk zou hier een case studie naar opgezet moeten worden. 🧐

Goed dat het getintel weggetrokken is en dat je kont nu rust heeft, trouwens!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Kunnen wij voor je doen.

Maar ik vind de wending dat je tintelende kont door de etizolam kwam, eigenlijk wel een onverwachte.

Is het niet toch logischer om aan te nemen dat het een gevolg was van afgeknelde zenuwen door lang zitten in combinatie met 4-MMC?

Misschien was de etizolam slechts een soort ‘katalysator’ of trigger maar niet de directe oorzaak?

Eigenlijk zou hier een case studie naar opgezet moeten worden. 🧐

Goed dat het getintel weggetrokken is en dat je kont nu rust heeft, trouwens!
Klik om te vergroten...
Maar wel alleen '4mmc' vervangen door 'etizolam' dan, de rest is juist zo lekker pakkend!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Is het niet toch logischer om aan te nemen dat het een gevolg was van afgeknelde zenuwen door lang zitten in combinatie met 4-MMC?

Misschien was de etizolam slechts een soort ‘katalysator’ of trigger maar niet de directe oorzaak?
Klik om te vergroten...
Paresthesie is een algemene bijwerking van benzodiazepinen - dat wist ik toen alleen nog niet. Bovendien valt het moment dat ik stopte met etizolam heel nauw samen met het moment dat de klachten verdwenen. En de klachten kwamen ook weer terug als ik etizolam had genomen en de dosis begon uit te werken. Destijds gebruikte ik vaker etizolam dan ik door had; omdat ik mijn gebruik niet bijhield. Daardoor zorgde het uitwerken van etizolam tot klachten. En ik realiseerde me pas later dat het aan de etizolam kon liggen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik schaam mij maar ik lees dit rapport (?) nu pas na 5 jaar. Sorry @Neo-Shulginist .

Wat mooi en openhartig geschreven zeg! Echt waar!

Een verdoofde kont (en eigenlijk ook beetje achterkant dijbenen) ken ik van een x (TE)veel speed toen ik het voor de 2e of 3e keer nam.

Ik had 72% zuiver (getest) 2 gram speed gekocht die al 2x gewassen was met aceton.
Ik kocht niet van een dealer maar van iemand die zelf groot gebruiker was en per ons kocht.
Diegene had een paar "vrienden" die daarvan wel 1 a 2 gram mochten kopen voor kostprijs en ik was daar eentje van.

Vanaf de 1e keer dus echt goed "top shelf" spul.

Maar domme De Dunne deed het 2 weekenden achter elkaar en blijkbaar heb ik snel tolerantie.
Het 1e weekend denk 150-200mg over een dag/avond verdeeld.
Dat is voor zeer goede speed best veel, zeker voor een "beginner".

Weekend erna haast hele middag en avond op de bank gezeten met maar af en toe opstaan om een bommetje bijpakken in de keuken.
At en dronk niet op slokje water na met bommetje.
Beetje geschat (slechte weegschaal toen) die dag en avond (nacht ook he..) wel denk tussen de 300 en 400mg zeer sterke speed genomen.

Dat is echt mega veel.
Mijn Fenomeen van Raynaud speelde meteen op, verdoofde en koude kont 2 dagen lang. Eigenlijk mijn hele middel rondom voelde gek.
Ook had ik kort een paar ietsje vage paarse vlekken op mijn knieën...

Dat heeft mij ook wakker geschud!
Daarna nooooit meer zo overdreven met Amfetaminen.
Nou lag het aan mijzelf natuurlijk maar ik schrok er wel een beetje van.

Ik was gelukkig weer "normaal" na 2 max 3 dagen incl kater.
Zolang als jij lijkt mij eng!

🥰
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."