Ik schaam mij maar ik lees dit rapport (?) nu pas na 5 jaar. Sorry
@Neo-Shulginist .
Wat mooi en openhartig geschreven zeg! Echt waar!
Een verdoofde kont (en eigenlijk ook beetje achterkant dijbenen) ken ik van een x (TE)veel speed toen ik het voor de 2e of 3e keer nam.
Ik had 72% zuiver (getest) 2 gram speed gekocht die al 2x gewassen was met aceton.
Ik kocht niet van een dealer maar van iemand die zelf groot gebruiker was en per ons kocht.
Diegene had een paar "vrienden" die daarvan wel 1 a 2 gram mochten kopen voor kostprijs en ik was daar eentje van.
Vanaf de 1e keer dus echt goed "top shelf" spul.
Maar domme De Dunne deed het 2 weekenden achter elkaar en blijkbaar heb ik snel tolerantie.
Het 1e weekend denk 150-200mg over een dag/avond verdeeld.
Dat is voor zeer goede speed best veel, zeker voor een "beginner".
Weekend erna haast hele middag en avond op de bank gezeten met maar af en toe opstaan om een bommetje bijpakken in de keuken.
At en dronk niet op slokje water na met bommetje.
Beetje geschat (slechte weegschaal toen) die dag en avond (nacht ook he..) wel denk tussen de 300 en 400mg zeer sterke speed genomen.
Dat is echt mega veel.
Mijn Fenomeen van Raynaud speelde meteen op, verdoofde en koude kont 2 dagen lang. Eigenlijk mijn hele middel rondom voelde gek.
Ook had ik kort een paar ietsje vage paarse vlekken op mijn knieën...
Dat heeft mij ook wakker geschud!
Daarna nooooit meer zo overdreven met Amfetaminen.
Nou lag het aan mijzelf natuurlijk maar ik schrok er wel een beetje van.
Ik was gelukkig weer "normaal" na 2 max 3 dagen incl kater.
Zolang als jij lijkt mij eng!
🥰