Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er nog échte 3MMC op de markt?

Is er nog échte 3MMC op de markt?

103 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#1
image.jpg
Morgen laten testen ben benieuwd..
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#2
ost zei:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of het meerdere mensen is opgevallen dat de geur (zo) anders is, of dat het aan mijn batches lag.
Klik om te vergroten...
Geur komt bij mij ook bekend voor. 3cmc geurloos. En 3mmc die ruik je heel sterk
s
sterrenstofjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
3CMC geurloos? Ik heb tot nu toe alleen maar 3CMC gehad die heel erg chemisch/chloor rook. Heb overigens een sample ingeleverd gisteren van een relatief geurloos wit poeder, verkocht als 3MMC. Geen verkleuring en onder de infrarood was niets te zien.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
sterrenstofje zei:
3CMC geurloos? Ik heb tot nu toe alleen maar 3CMC gehad die heel erg chemisch/chloor rook. Heb overigens een sample ingeleverd gisteren van een relatief geurloos wit poeder, verkocht als 3MMC. Geen verkleuring en onder de infrarood was niets te zien.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd! Laat je weten wat het was?
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#5
sterrenstofje zei:
3CMC geurloos? Ik heb tot nu toe alleen maar 3CMC gehad die heel erg chemisch/chloor rook. Heb overigens een sample ingeleverd gisteren van een relatief geurloos wit poeder, verkocht als 3MMC. Geen verkleuring en onder de infrarood was niets te zien.
Klik om te vergroten...
Heb mijn sample ook gister laten testen, komt een hele rare penetrante geur vanaf.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Duwd zei:
Geur komt bij mij ook bekend voor. 3cmc geurloos. En 3mmc die ruik je heel sterk
Klik om te vergroten...
3cmc is helemaal niet geurloos. De 3cmc die ik heb heeft een sterke geur.
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vond 2-MMC ook prima, ik had altijd zeer aangename come downs viel altijd goed in slaap na uitwerking en niet al tè bleu de dag erna
s
sterrenstofjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Big D-licious zei:
Ben benieuwd! Laat je weten wat het was?
Klik om te vergroten...

Het bleek te zijn:

1-(4-Fluoro-2-nitrophenyl)piperidine​

L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Duwd zei:
Geur komt bij mij ook bekend voor. 3cmc geurloos
Klik om te vergroten...
Geurloos??? Dan had je vast niet de goede😂 3cmc is alles behalve geurloos
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
sterrenstofje zei:
Het bleek te zijn:

1-(4-Fluoro-2-nitrophenyl)piperidine​

Klik om te vergroten...
Wow, wat is dat?😅
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lawaai Papegaai zei:
Wow, wat is dat?😅
Klik om te vergroten...
al gegoogled; vind toch ook geen duidelijk antwoord...
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook een vermoeden(weet het wel zeker) dat dit geen 3mmc is dus ga het morgen laten testen
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lawaai Papegaai zei:
Geurloos??? Dan had je vast niet de goede😂 3cmc is alles behalve geurloos
Klik om te vergroten...
Denk het ook niet inderdaad 😂
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
sterrenstofje zei:
Het bleek te zijn:

1-(4-Fluoro-2-nitrophenyl)piperidine​

Klik om te vergroten...
Wauw. Echt geen idee wat dit is! Wel bijzonder dat ze het zo konden pinpointen. Meestal zeggen ze “een onbekende stof”.
s
sterrenstofjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit keer een vrij verrast telefoontje gehad met de testservice! Ein-de-lijk heb ik weer eens een echte 3mmc gevonden. 3mmc wordt niet op puurheid getest, maar het was wel het overgrote deel van de substantie. Er werden verder geen psychoactieve stoffen aangetroffen, wel nog een rest/bijproduct door de synthese.

Ook werd aangegeven dat de laatste weken het eerder is terug gezien. Jullie zullen er verder niet zoveel aan hebben over wie wat of waar, helaas is dat hier niet toegestaan om over te praten.

Echter vond ik het wel dat ik dit hier in dit topic nog kon plaatsen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
sterrenstofje zei:
Het bleek te zijn:

1-(4-Fluoro-2-nitrophenyl)piperidine​

Klik om te vergroten...
Big D-licious zei:
Wauw. Echt geen idee wat dit is! Wel bijzonder dat ze het zo konden pinpointen. Meestal zeggen ze “een onbekende stof”.
Klik om te vergroten...
Mogelijk een voorproefje van de rc's die straks worden uitgebracht na het stofgroepenverbod. Want deze zou er niet onder vallen in Nederland.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#17
sterrenstofje zei:
Dit keer een vrij verrast telefoontje gehad met de testservice! Ein-de-lijk heb ik weer eens een echte 3mmc gevonden. 3mmc wordt niet op puurheid getest, maar het was wel het overgrote deel van de substantie. Er werden verder geen psychoactieve stoffen aangetroffen, wel nog een rest/bijproduct door de synthese.

Ook werd aangegeven dat de laatste weken het eerder is terug gezien. Jullie zullen er verder niet zoveel aan hebben over wie wat of waar, helaas is dat hier niet toegestaan om over te praten.

Echter vond ik het wel dat ik dit hier in dit topic nog kon plaatsen.
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd 🥳

Het zou nou leuk zijn als de ondergrondse chemici het gaan produceren omdat er vraag naar is.

Ipv dat er af en toe nog restjes opduiken van voor de ban.

Of ipv dat ze misbruik maken van de vraag en maar andere legale zooi duurder doorverkopen 😅
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geneesmiddel zei:
Het zou nou leuk zijn als de ondergrondse chemici het gaan produceren omdat er vraag naar is.
Klik om te vergroten...

Dat ze in plaats van al die afgelengde zwakke zusjes en broertjes gewoon weer tonnen 4-mmc produceren.
Laat daar de markt mee overspoelen in plaats van 3-mmc of 3-mmc met tiental andere versnijdingen of coke die tot op 10% zukverheid versneden word.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Dat ze in plaats van al die afgelengde zwakke zusjes en broertjes gewoon weer tonnen 4-mmc produceren.
Klik om te vergroten...
Precies. Ik ben geen chemicus maar als ze het konden produceren toen het legaal was kunnen ze het nu vast ook wel. Wil er dan heus wel wat extra's voor neerleggen hoor.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geneesmiddel zei:
Gefeliciteerd 🥳

Het zou nou leuk zijn als de ondergrondse chemici het gaan produceren omdat er vraag naar is.
Klik om te vergroten...
Psst, dit doen ze al met 4-MMC
Helaas is de kwaliteit wel echt flinl gedaald.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."