Geur komt bij mij ook bekend voor. 3cmc geurloos. En 3mmc die ruik je heel sterkIk ben nu eigenlijk wel benieuwd of het meerdere mensen is opgevallen dat de geur (zo) anders is, of dat het aan mijn batches lag.
Ben benieuwd! Laat je weten wat het was?3CMC geurloos? Ik heb tot nu toe alleen maar 3CMC gehad die heel erg chemisch/chloor rook. Heb overigens een sample ingeleverd gisteren van een relatief geurloos wit poeder, verkocht als 3MMC. Geen verkleuring en onder de infrarood was niets te zien.
Heb mijn sample ook gister laten testen, komt een hele rare penetrante geur vanaf.3CMC geurloos? Ik heb tot nu toe alleen maar 3CMC gehad die heel erg chemisch/chloor rook. Heb overigens een sample ingeleverd gisteren van een relatief geurloos wit poeder, verkocht als 3MMC. Geen verkleuring en onder de infrarood was niets te zien.
3cmc is helemaal niet geurloos. De 3cmc die ik heb heeft een sterke geur.Geur komt bij mij ook bekend voor. 3cmc geurloos. En 3mmc die ruik je heel sterk
Ben benieuwd! Laat je weten wat het was?
Geurloos??? Dan had je vast niet de goede😂 3cmc is alles behalve geurloosGeur komt bij mij ook bekend voor. 3cmc geurloos
Wow, wat is dat?😅Het bleek te zijn:
1-(4-Fluoro-2-nitrophenyl)piperidine
al gegoogled; vind toch ook geen duidelijk antwoord...Wow, wat is dat?😅
Denk het ook niet inderdaad 😂Geurloos??? Dan had je vast niet de goede😂 3cmc is alles behalve geurloos
Wauw. Echt geen idee wat dit is! Wel bijzonder dat ze het zo konden pinpointen. Meestal zeggen ze “een onbekende stof”.Het bleek te zijn:
1-(4-Fluoro-2-nitrophenyl)piperidine
Het bleek te zijn:
1-(4-Fluoro-2-nitrophenyl)piperidine
Mogelijk een voorproefje van de rc's die straks worden uitgebracht na het stofgroepenverbod. Want deze zou er niet onder vallen in Nederland.Wauw. Echt geen idee wat dit is! Wel bijzonder dat ze het zo konden pinpointen. Meestal zeggen ze “een onbekende stof”.
Gefeliciteerd 🥳Dit keer een vrij verrast telefoontje gehad met de testservice! Ein-de-lijk heb ik weer eens een echte 3mmc gevonden. 3mmc wordt niet op puurheid getest, maar het was wel het overgrote deel van de substantie. Er werden verder geen psychoactieve stoffen aangetroffen, wel nog een rest/bijproduct door de synthese.
Ook werd aangegeven dat de laatste weken het eerder is terug gezien. Jullie zullen er verder niet zoveel aan hebben over wie wat of waar, helaas is dat hier niet toegestaan om over te praten.
Echter vond ik het wel dat ik dit hier in dit topic nog kon plaatsen.
Het zou nou leuk zijn als de ondergrondse chemici het gaan produceren omdat er vraag naar is.
Precies. Ik ben geen chemicus maar als ze het konden produceren toen het legaal was kunnen ze het nu vast ook wel. Wil er dan heus wel wat extra's voor neerleggen hoor.Dat ze in plaats van al die afgelengde zwakke zusjes en broertjes gewoon weer tonnen 4-mmc produceren.
Psst, dit doen ze al met 4-MMCGefeliciteerd 🥳
Het zou nou leuk zijn als de ondergrondse chemici het gaan produceren omdat er vraag naar is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."