Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat zijn de verwachtingen/waar moet ik rekening mee houden..!? Is het na morgen klaar? Aangezien ik nog een x aantal gram 6apb wil aanschaffen. zou de prijs dan ook omlaag gaan? mocht er morgen besloten worden dat er een algeheel verbod komt op rc markt."
"In TripFlip zei: Shit dat stond nog op mijn verlanglijstje.. what's next? Ik kan wel van alles in gaan slaan maar ja.. dadelijk zit ik over een paar jaar met spul wat niet meer werkt. Klik om te vergroten... Nu je het zegt.. hoelang is 6apb eigenlijk “goed” afgesloten in zakje op een donkere plek?"
"Beetje off topic, maar ik zit nu toevallig met sample 3mmc bij het testcentrum. Nu heb ik kleine hoeveelheid 80 mg +- in een zakje gedaan en meegenomen, besef mij nu dat er in het zakje nog resten zullen gezeten hebben van verkruimelde xtc pillen (heel minimaal) zal dit invloed hebben? Het is hier dermate druk ook, dat ik niet veel zin heb om weer op en neer te gaan en een nieuw zakje te pakken."
"Zo toch maar weer, tegen beter weten in een grammetje “3mmc” af halen om te testen, van de plaatselijke pillen boer. Had 2 verschillende “soorten” is er een mogelijkheid dat je visueel eventueel een verschil kunt zien tussen bijvoorbeeld 3cmc of 3mmc? Laat het morgen sowieso weer testen."
"ost zei: Grote kans dat je de keuze krijgt uit 2-MMC en 3-CMC als er twee verschillende soorten aangeboden worden voor een soortgelijke prijs. Puur mijn eigen ervaring met de batches echte en neppe 3-MMC en 4-MMC die ik heb gehad: visueel kon ik niet per se een verschil zien, maar van de neppe rook ik gelijk dat het geen echte was. Daar zat namelijk geen tot amper geur aan, terwijl ik de echte bijna buiten het gripzakje kon ruiken. Maar zelfs als dit altijd zou gelden (wat ik betwijfel), zou ik er niet blind van uitgaan dat de geur iets zegt over wat er in zit. Goed plan dus om het weer te laten testen; enige manier om het te weten. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of het meerdere mensen is opgevallen dat de geur (zo) anders is, of dat het aan mijn batches lag. Klik om te vergroten... Ja, ga er idd van uit dat het geen 3mmc is. zal proberen te letten op de geur. Die 3cmc wat ik had was namelijk ook geurloos inderdaad."
"PsyTekz zei: Zonder testresultaat kan je het moeilijk onderscheiden. De 2-mmc kristallen die ik nu soms bestel zien er identiek uit aan de 3-mmc kristallen en 4-mmc kristallen jaren terug. De geur kan wel iets zeggen maar dit is totaal geen zekerheid. Ik vond 3-mmc altijd een beetje zoet geuren of anijsachtig zoals mdma pillen. 2-mmc daarentegen is meestal geurloos. Testresultaat is zekerheid. Klik om te vergroten... Zal zometeen proberen te letten op de geur, maar nogmaals verwacht er niet veel van."
"Morgen laten testen ben benieuwd.."
"sterrenstofje zei: 3CMC geurloos? Ik heb tot nu toe alleen maar 3CMC gehad die heel erg chemisch/chloor rook. Heb overigens een sample ingeleverd gisteren van een relatief geurloos wit poeder, verkocht als 3MMC. Geen verkleuring en onder de infrarood was niets te zien. Klik om te vergroten... Heb mijn sample ook gister laten testen, komt een hele rare penetrante geur vanaf."
"MarcieMarc zei: Durf ik niet te zeggen. Ik weet alleen dat hij een stuk potenter is dan mijn voorgaande batch van dezelfde vendor. Ben ook blij dat ik niet voor de 180mg ben gegaan anders was ik nog steeds in een baan om de aarde geweest ben ik bang! Maar zonder dollen, het scheelde aanzienlijk. Was echt een beetje op het vage af zo af en toe. Later nog een halfje (ong 70mg) X erbij gedaan, dat zou ik de volgende keer denk ik anders doen, in een vergelijkbare setting. Mijn gezelschap zat op een ander niveau (zonder middelen) dus dat maakt toch dat je er niet helemaal af wil liggen. In mijn geval dan. Maar al met al, echt een heerlijke space gehad. 👌🏼🚀 Klik om te vergroten... Hmm jammer. Bruine batch ook zeer te spreken over. Had graag iemand gehad die beide heeft gehad en duidelijk kan vertellen welke beter zou zijn. Heb vanwege aankomende ban behoorlijk wat bruine ingeslagen."
"Alles zal verdwijnen, maar goed als je de wegen kent 🧅 zit je komende jaren nog goed."