#1
Intwine - Get outta my head
Het raakt me elke keer weer, ook echt teveel herinneringen aan.
Het raakt me elke keer weer, ook echt teveel herinneringen aan.

Aaaaare You ThereVanadesse zei:Als ik liefdes verdriet heb luister ik even naar Anathema
Heerlijk nummer inderdaad! Eén van de mooiste vind ik toch wel One Last Goodbye. Die was live ook erg goed moet ik zeggenBartyo zei:Aaaaare You ThereVanadesse zei:Als ik liefdes verdriet heb luister ik even naar Anathema![]()
![]()
Goede smaak![]()
Ah je bent ook naar een concert van ze geweest?Vanadesse zei:Heerlijk nummer inderdaad! Eén van de mooiste vind ik toch wel One Last Goodbye. Die was live ook erg goed moet ik zeggenBartyo zei:Aaaaare You ThereVanadesse zei:Als ik liefdes verdriet heb luister ik even naar Anathema![]()
![]()
Goede smaak![]()
![]()
Ja! Dat was inderdaad ook ontzettend mooi toen zij op kwam. Sowieso, ik kwijl nog weg als ik aan dat concert terug denk! Heerlijke band, heerlijk optreden en de zanger gaf me zelfs nog even een halve knuffel en bedankte voor m'n komst..Bartyo zei:Ah je bent ook naar een concert van ze geweest?Vanadesse zei:Heerlijk nummer inderdaad! Eén van de mooiste vind ik toch wel One Last Goodbye. Die was live ook erg goed moet ik zeggenBartyo zei:Aaaaare You There![]()
![]()
Goede smaak![]()
![]()
Speelde ze toen ook A Natural Disaster met dat vrouwtje? Zooo mooi!!![]()
Ja hij is echt goed, ben een groot fan.meisje20 zei:^ Haha, geweldig stuk is dat, Caatje! Ik ken hem al heel erg lang, maar hij blijft leuk.
meisje20 zei:^ Geweldig nummer, beter dan de andere versie die op het album staat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."