Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaat me niet alleen

Laat me niet alleen

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intwine - Get outta my head

Het raakt me elke keer weer, ook echt teveel herinneringen aan.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik snap al over wat deze topic gaat en ik ga hem om bepaalde redenen in deze paar weken niet lezen/beluisteren, daarna misschien wel als ik er klaar voor ben
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#3
dead bodies everywhere van korn :rock:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#4
akon - come back to me
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 Non Blondes - What's Up :hearteyes:

B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vanadesse zei:
Als ik liefdes verdriet heb luister ik even naar Anathema
Klik om te vergroten...
Aaaaare You There :hearteyes: :hearteyes:
Goede smaak :)
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bartyo zei:
Vanadesse zei:
Als ik liefdes verdriet heb luister ik even naar Anathema
Klik om te vergroten...
Aaaaare You There :hearteyes: :hearteyes:
Goede smaak :)
Klik om te vergroten...
Heerlijk nummer inderdaad! Eén van de mooiste vind ik toch wel One Last Goodbye. Die was live ook erg goed moet ik zeggen :)
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanadesse zei:
Bartyo zei:
Vanadesse zei:
Als ik liefdes verdriet heb luister ik even naar Anathema
Klik om te vergroten...
Aaaaare You There :hearteyes: :hearteyes:
Goede smaak :)
Klik om te vergroten...
Heerlijk nummer inderdaad! Eén van de mooiste vind ik toch wel One Last Goodbye. Die was live ook erg goed moet ik zeggen :)
Klik om te vergroten...
Ah je bent ook naar een concert van ze geweest?
Speelde ze toen ook A Natural Disaster met dat vrouwtje? Zooo mooi!! :hearteyes:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bartyo zei:
Vanadesse zei:
Bartyo zei:
Aaaaare You There :hearteyes: :hearteyes:
Goede smaak :)
Klik om te vergroten...
Heerlijk nummer inderdaad! Eén van de mooiste vind ik toch wel One Last Goodbye. Die was live ook erg goed moet ik zeggen :)
Klik om te vergroten...
Ah je bent ook naar een concert van ze geweest?
Speelde ze toen ook A Natural Disaster met dat vrouwtje? Zooo mooi!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ja! Dat was inderdaad ook ontzettend mooi toen zij op kwam. Sowieso, ik kwijl nog weg als ik aan dat concert terug denk! Heerlijke band, heerlijk optreden en de zanger gaf me zelfs nog even een halve knuffel en bedankte voor m'n komst.. :hearteyes:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hope - Who am I to say


pfff :flushed:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alles van Coldplay...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeker tot de laatste zin kijken:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/azYEIK6hpyY&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/azYEIK6hpyY&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
^ Haha, geweldig stuk is dat, Caatje! Ik ken hem al heel erg lang, maar hij blijft leuk.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
meisje20 zei:
^ Haha, geweldig stuk is dat, Caatje! Ik ken hem al heel erg lang, maar hij blijft leuk.
Klik om te vergroten...
Ja hij is echt goed, ben een groot fan.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
[youtube]DoTUIe1-2fo[/youtube]
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Geweldig nummer, beter dan de andere versie die op het album staat.

Damien Rice - Rootless Tree (te mooie versie)
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xlnpedLeGbo&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xlnpedLeGbo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
meisje20 zei:
^ Geweldig nummer, beter dan de andere versie die op het album staat.
Klik om te vergroten...

Zeker een geweldig nummer, maar de rest van hun is nog beter :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."