#1
Dit liedje is voor iedereen die liefdesverdriet heeft en es nood heeft om te snotteren, of gewoon om es even te genieten voor de anderen,
http://nl.youtube.com/watch?v=HKVc6TbqedE
http://nl.youtube.com/watch?v=HKVc6TbqedE
Ja hij is echt goed, ben een groot fan.meisje20 zei:^ Haha, geweldig stuk is dat, Caatje! Ik ken hem al heel erg lang, maar hij blijft leuk.
meisje20 zei:^ Geweldig nummer, beter dan de andere versie die op het album staat.
meisje20 zei:^ Geweldig nummer, beter dan de andere versie die op het album staat.
Damien Rice - Rootless Tree (te mooie versie)
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xlnpedLeGbo&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xlnpedLeGbo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Varry zei:meisje20 zei:^ Geweldig nummer, beter dan de andere versie die op het album staat.
Damien Rice - Rootless Tree (te mooie versie)
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xlnpedLeGbo&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xlnpedLeGbo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Mooi nummer!![]()
Het beste nummer van Damien Rice vind ik 9 crimes. Brrr kippevel..
Doet me altijd denken aan mijn ex die ik heb laten zitten, en van wie ik blijkbaar toch nog wel hou.
http://www.youtube.com/watch?v=aHW3BTF5pWY
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."