Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk hou van jullie allemaal!

Ik hou van jullie allemaal!

63 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hou van iedereen en alles dat om mij heen bestaat!
De wereld is geweldig en er bestaat niets mooiers wat tastbaar is, vrouwen en mannen zijn gewoon prachtige wezens om van te houden...Maar bomen, gras en alles wat de natuur te bieden heeft is gewoon wonderlijk mooi! Ik hou van alles wat er bestaat in dit universum en alles houd van mij, althans zo voelt het!

Ik hou van jullie allemaal, ongeacht of ik jullie ken of wel of niet mag 't maakt me niet uit ik hou van jullie!

Hou van jullie allemaal en onthoud:

Red jezelf,
Deel je liefde :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
syntetische liefde?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat heb je gebruikt?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nowp, alleen nu kan ik het makkelijk verwoorden omdat ik me nu niet schaam, er valt een barriere weg door de alcohol...Dit voel ik al ongeveer 4 jaar maar nu wil en moet ik het gewoon zeggen...Liefde is mooi en puur, er bestaat niets mooiers...Ik hou van ieder leven wezen op deze aarde!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
blijf eens van de drugs af joh
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas, de wereld houd ook van jou. Het is zoooo jammer dat je dat niet kan of wil zien :( . Laat de blokkades los, breek ze af en graaf de fundering weg. Leer van jezelf houden en hou daardoor ook van ons. Je bent op de goed weg....



nou genoeg gezweefd, kom naar beneden en neem een paracetamolletje tegen de kater van morgen.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het wel schattig.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
Oom Klaas, de wereld houd ook van jou. Het is zoooo jammer dat je dat niet kan of wil zien :( . Laat de blokkades los, breek ze af en graaf de fundering weg. Leer van jezelf houden en hou daardoor ook van ons. Je bent op de goed weg....



nou genoeg gezweefd, kom naar beneden en neem een paracetamolletje tegen de kater van morgen.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gemini zei:
Ik vind het wel schattig.
Klik om te vergroten...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Let op: morgen is hij nuchter en opent een topic

'Ik haat jullie allemaal!'

Dieren stinken, mensen zijn achterbaks, bomen staan alleen maar in de weg ...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heey blijf eens van de pilletjes af beste jongen.
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gadverdamme.. *rent misselijk naar de wc*
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
zuipen met oom klaas is volgens mij het mooiste wat er is
Klik om te vergroten...

yup, klaas kom gewoon een keertje zuipen in 072, is je kater al weer weg? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook al ben ik compleet nuchter en heb ik last van ziekelijke insomnia, m'n instelling is nog steeds niet veranderd en zal ook niet veranderen....

Veel mensen om mij heen denken dat ik opdringerig ben, maar dat komt doordat ik laat merken hoeveel ik om personen geef en dat dus ook gewoon uitspreek...Als de tijd komt dat ik opdringerig word ben ik mijzelf niet meer en kan ik beter lang gaan slapen, gewoon lekker alles op z'n tijd en chil. Samen met m'n vrienden zijn is mij erg dierbaar en die tijd koester ik ook, alleen doordat ik in zo'n diep dal zit en letterlijk niet slaap (en nee niet alleen vanacht) kom ik weer bijna terug bij af...'k Sluit me af van steeds meer mensen, probeer problemen te onderdrukken (niet door drugs) omdat m'n hoofd al zo vol zit en ik geen energie heb om eraan te werken...Dit is allemaal tijdelijk dat weet ik ook maar als je er eenmaal inzit voelt een uur als een jaar, al helemaal als je 's nachts alleen zit en niemand hebt om je lief en leed mee te delen op deze momenten voel ik me ook verdomd eenzaam terwijl ik de vrienden heb die ik wil en nodig heb...
Doe nu al 3 nachten (incl. deze) geen oog dicht en sliep daarvoor gemiddeld zo'n 3 tot 4 uur per nacht, lichamelijk ben ik gesloopt en geestelijk een wrak alleen dat hoofd blijft zo actief, warrig en vol dat er geen rust lijkt te komen. M'n complete rug, schouders en nek zijn zo stijf dat ze van steen lijken en ik heb er nog nooit zoveel pijn gehad, de hoofdpijn is bijna ondragelijk en de vrijgekomen emoties laten me balanceren op het randje van suicide.
Maar toch blijf ik hoop hebben ook in kleine dingen een liefdevolle vriendin komt er wel, de insomnia en depressie zijn tijdelijk, door deze pijn heb ik een goede reden om me weer eens goed te laten masseren en slechter dan dit kan niet het kan enkel nog beter...Dus betere tijden gaan hoe dan ook komen, en om dit te verzekeren zet ik me er 100% voor in en grijp ik niet naar middelen om m'n problemen te onderdrukken en als ik wil onderdrukken ga ik sporten, seks hebben of vrienden bezoeken...Ik kies nu voor de juiste weg en wil de mensen die om mij geven geen pijn meer doen maar blij laten zijn...

Ik ga voor de liefhebbende weg, ik heb mijzelf lief en de anderen om mij heen!
Respecteer je eigen lichaam en geest, en beinvloed je omgeving met positieve energie en laat iets moois uitbloeien, een prachtig leven waarin we gelukkig zijn :hearteyes:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#15
jouw post heeft indruk op mij gemaakt oom klaas. Ik deel jouw visie. Ik zie onvoorwaardelijke liefde voor je medemens als de essentie van het leven, en de enige manier om volmaakt gelukkig te kunnen zijn. jammer dat jouw visie direct met drugs wordt geassocieerd. Alsof je nuchter niet kan liefhebben. Zet jullie maskers af.

Ik wens je trouwens veel sterkte man!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
DreamerOfDreams zei:
jouw post heeft indruk op mij gemaakt oom klaas. Ik deel jouw visie. Ik zie onvoorwaardelijke liefde voor je medemens als de essentie van het leven, en de enige manier om volmaakt gelukkig te kunnen zijn. jammer dat jouw visie direct met drugs wordt geassocieerd. Alsof je nuchter niet kan liefhebben. Zet jullie maskers af.

Ik wens je trouwens veel sterkte man!
Klik om te vergroten...

Ten eerste, bedankt :)
Misschien heb ik niet duidelijk getypt, ik vind 't vaak moeilijk om mijzelf te verwoorden als het om pure gevoelens gaat. Ik bedoel juist dat ik nuchter kan liefhebben, ik kies nu voor de juiste weg en voor mij is dat nuchter. Als ik bijv. alcohol op heb dan word die visie dubbel zo sterk althans dan is alles mellow zeg maar.
Alleen liefhebben en gelukkig zijn, zijn voor mij aan elkaar gelinkt en het gelukkig zijn heb ik een lange tijd gekoppeld aan gebruik en daardoor is het af en toe nog moeilijk om die gevoelens te tonen in de enigzins "normale" toestand waarin ik mij bevind. Nuchter is de liefde in mijn optiek op haar mooist, puur!
En dat ik in m'n verhaaltje nadrukkelijk zeg nuchter of niet door de drugs komt doordat ik wil laten zien dat mijn visie altijd zo is, en niet alleen die keer toen ik dit topic opende en ik dus erg dronken was.
'k Hoop dat het nu wat duidelijker is, ik ben zelf namelijk erg in de war dus kan het moeilijk uitleggen...'t Is vanmiddag zelfs zo erg geworden dat mijn ruimtelijk perspectief totaal verdwijnt als ik het juist verwoord, de trap leek een kilometer hoog te zijn en m'n scherm komt af en toe op me af net als de muren. Geen fijn gevoel kan ik je zeggen...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
drain bamage zei:
cropp zei:
zuipen met oom klaas is volgens mij het mooiste wat er is
Klik om te vergroten...

yup, klaas kom gewoon een keertje zuipen in 072, is je kater al weer weg? :P
Klik om te vergroten...

ik kies nu voor de juiste weg en voor mij is dat nuchter
Klik om te vergroten...

Get it, :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
ehm, ik wil niet de ongemanierde klootzak uithangenen maar... hoe lang ga je dat volhouden?

"my body is my temple and sometimes I just wanna vomit in my temple"
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
drain bamage zei:
ehm, ik wil niet de ongemanierde klootzak uithouden maar... hoe lang ga je dat volhouden?

"my body is my temple and sometimes I just wanna vomit in my temple"
Klik om te vergroten...

klaas, trek je er niets van aan he jongen, jij bent mijn held
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
drain bamage zei:
ehm, ik wil niet de ongemanierde klootzak uithouden maar... hoe lang ga je dat volhouden?

"my body is my temple and sometimes I just wanna vomit in my temple"
Klik om te vergroten...

klaas, trek je er niets van aan he jongen, jij bent mijn held
Klik om te vergroten...

Thank you :hearteyes:

Alhoewel ik toch moet zeggen dat ik vanavond wel aan de middelen ga, alcohol op deze gure vrijdag avond is een welkome gast voor me...
Laat ik het deze keer wel binnen de perken houden en niet zo bezopen zijn dat ik m'n bed niet meer weet te vinden :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."