Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWas HITLER een homo???

Was HITLER een homo???

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hitler is dood......
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hij is nog springlevend:

[youtube]tm-Qgg1OaOE&feature=related[/youtube]
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Who cares? Die man spoorde gewoon niet.
Wat ik me wel afvraag soms..
Hoe zou de wereld eruitzien vandaag als Hitler nooit had bestaan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elfquest zei:
Who cares? Die man spoorde gewoon niet.
Wat ik me wel afvraag soms..
Hoe zou de wereld eruitzien vandaag als Hitler nooit had bestaan?
Klik om te vergroten...
6 miljoen mensen drukker.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Hitler was een sukkel met een ego van hier tot Tokio.
Klik om te vergroten...
Dat hebben ze zelfs in hiroshima en nagasaki kunnen voelen...

Ja, ik weet dat dat er niks mee te maken had.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ :P

Die Adolfje wil ik weleens zien klaarkomen. Lijkt me een grappig gezicht.



Hij werd natuurlijk helemaal vol gestopt met viagra door Theodor Morell! Hoe kon hij anders zijn Eva bevredigen in stress volle tijden?
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja,heb ik ook nog eens gehoord dat Hitler homo was.
Maar Hitler en nog zoveel andere fascisten,horen niet op deze aardkloot.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bolea zei:
Ja,heb ik ook nog eens gehoord dat Hitler homo was.
Maar Hitler en nog zoveel andere fascisten,horen niet op deze aardkloot.
Klik om te vergroten...
We hebben allemaal zo onze idealen. De nazi idealen werkte niet allemaal, maar ze hebben wel laten zien dat er destijds nog idealen bestonden waar merendeels van de bevolking achter komt te staan en waar ze voor knokken om van hun idealisme, werkelijkheid te scheppen. Dit is schrikbarend, en schijnbaar moest er chaos komen om ruimte te scheppen voor hun idealisme en dat is niet gelukt, waardoor de geschiedenis heeft geoordeeld over het feit dat er een slot moet komen op nazi idealen. Dat kun je nu wel zien aan onze revolutionaire docenten die hun leerlingen proberen te besmetten met linkse idealen, terwijl dezelfde leraar in de tijd van Adolf Hitler misschien ervoor was om alle Joden uit Nederland te deporteren.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#9
^Akkoord,maar kan fascisme tot idealisme gerekend worden?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is een politieke, ideologische stroming. Het ging destijds ook samen met het nationaalsocialisme, en daarbij kwamen er een hoop idealen bij kijken. Ik vind dat het fascisme ervoor gezorgd heeft dat er een hoop idealen van de nazi's werkelijkheid werden, doordat het overal controle over had en daardoor een groep nazi's in die tijd de vrijheid gaf om idealen te bewerkstelligen in praktijk. Maar of fascisme ook een idealisme is, JA. Zo zie ik het eigenlijk wel, want fascisme is eigenlijk dat een natie tot een eenheid wordt gevormd en dat er een systeem wordt gevormd waar niemand tegen kan vechten, omdat het legaal is om hoop geweld te gebruiken tegen politieke tegenstanders.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme

Verder ga ik hier zeker literatuur over kopen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11



Maar toch.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#12
...toch heb ik hier nu hartelijk om kunnen lachen.... :grin:
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Persoonlijk denk ik dat ie impotent was. Hij zei tegen Eva, de verantwoordelijkheid van een huwelijk kan ik niet nemen, ik ben al getrouwd met mijn land. En als je kijkt want in zijn land is gebeurd noem ik het een en al projectie, waar hij zijn vingertjes niet eens in een pistool loop legde, laat staan aan zijn eigen wapen....
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij is met deze onderzeeer ontkomen en heeft daarin diep onder de zee spiegel zitten darkroomen met de martrozen. Dat was de enige keer dat hij klaarkwam en toen stierf hij stuiptrekkend. De commandant van de U-boot veegde echter Hitlers kwakkie bij elkaar en stopte het in een ijsemmertje.
Daarop zette hij koers naar Argentinie om de rest van de in het scheepsruim gepropte nazibende daar aan wal te zetten. De fanatatiekste van dit gespuis nam de gekoelde sperm mee en bracht dit in bij een gedrogeerde tangodanseres. Dat was de moeder van Jorge Zorgieta, een van leidinggevende figuren in de brute Argentijnse junta van generaal Videla die medogenloos elke tegenstander naar concentratiekampen afvoerde alwaar ze de marteldood stierven.

Er zal weldra een moment aanbreken dat Hitlers achterkleindochter in de hoedanigheid van koningin op 4 mei een krans zal gaan leggen bij het monument op de dam.

E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een schitterende theorie yeti! <3 Ik zag inderdaad laatst een documentaire over die U boot die na de val van het Reich een dikke 100 dagen(?) vermist was. Hij zou eerst naar Antarctica gevaren zijn, het koud moeten houden van Hitler zn sperma verklaart dat natuurlijk!
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vraagje...is dat eigenlijk waar,dat Hitler maar 1 kloot had?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bolea zei:
Vraagje...is dat eigenlijk waar,dat Hitler maar 1 kloot had?
Klik om te vergroten...
Wikipedia zegt van wel.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk persoonlijk niet dat Hitler een homo was,hij had toch vrouwke Eva(ik weet het dat hij misschien ook bi kan geweest zijn,maar...niemand die het ooit heeft kunnen bewijzen terwijl hij zo een beroemd persoon was).
En nu schijnt het toch waar te zijn,dat hij maar 1 kloot had.(ik vraag mij af,of een man kan klaarkomen met 1 kloot? :rolleyes: ).
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Natuurlijk kan een man klaarkomen met maar 1 kloot. Een man kan ook zonder kloten klaarkomen. Alleen komt er dan geen zaad uit maar prostaatvocht.

Wikipedia zei:
Sperma is in ruime zin de door de mannelijke geproduceerde vloeistof met geslachtscellen met seksuele reproductie. Bij zoogdieren, waaronder de mens, is het een bij de zaadlozing uit de penis geloosde vloeistof, die het product is van diverse organen. De zaadcellen worden aangemaakt in de teelballen en rijpen in de bijballen. Met de zaadblaasjes en de klieren van Cowper dragen zij bij aan de samenstelling. Bij de menselijke zaadlozing bevat sperma 1 tot 3% zaadcellen. De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes. De voedzame bestanddelen, met name proteïnen, worden opgenomen door het bloed.
Klik om te vergroten...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Hitler was een sukkel met een ego van hier tot Tokio.
Klik om te vergroten...

Maar tot op zekere hoogte was het wel een snugger man. Wist een heel land achter zich te krijgen voor gestoorde ideeën dmv oa briljante propaganda.
Zie jij maar eens een heel land te overtuigen van iets wat 'nergens op slaat'.

Ontopic: Ik denk dattie wel homo was maar dattie t niet durfde toe te geven aan zichzelf :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."