#1
Hitler is dood......
6 miljoen mensen drukker.Elfquest zei:Who cares? Die man spoorde gewoon niet.
Wat ik me wel afvraag soms..
Hoe zou de wereld eruitzien vandaag als Hitler nooit had bestaan?
Dat hebben ze zelfs in hiroshima en nagasaki kunnen voelen...Drientje zei:Hitler was een sukkel met een ego van hier tot Tokio.
We hebben allemaal zo onze idealen. De nazi idealen werkte niet allemaal, maar ze hebben wel laten zien dat er destijds nog idealen bestonden waar merendeels van de bevolking achter komt te staan en waar ze voor knokken om van hun idealisme, werkelijkheid te scheppen. Dit is schrikbarend, en schijnbaar moest er chaos komen om ruimte te scheppen voor hun idealisme en dat is niet gelukt, waardoor de geschiedenis heeft geoordeeld over het feit dat er een slot moet komen op nazi idealen. Dat kun je nu wel zien aan onze revolutionaire docenten die hun leerlingen proberen te besmetten met linkse idealen, terwijl dezelfde leraar in de tijd van Adolf Hitler misschien ervoor was om alle Joden uit Nederland te deporteren.Bolea zei:Ja,heb ik ook nog eens gehoord dat Hitler homo was.
Maar Hitler en nog zoveel andere fascisten,horen niet op deze aardkloot.
Wikipedia zegt van wel.Bolea zei:Vraagje...is dat eigenlijk waar,dat Hitler maar 1 kloot had?
).Wikipedia zei:Sperma is in ruime zin de door de mannelijke geproduceerde vloeistof met geslachtscellen met seksuele reproductie. Bij zoogdieren, waaronder de mens, is het een bij de zaadlozing uit de penis geloosde vloeistof, die het product is van diverse organen. De zaadcellen worden aangemaakt in de teelballen en rijpen in de bijballen. Met de zaadblaasjes en de klieren van Cowper dragen zij bij aan de samenstelling. Bij de menselijke zaadlozing bevat sperma 1 tot 3% zaadcellen. De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes. De voedzame bestanddelen, met name proteïnen, worden opgenomen door het bloed.
Drientje zei:Hitler was een sukkel met een ego van hier tot Tokio.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."