Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWas HITLER een homo???

Was HITLER een homo???

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Werdt hij niet gepijpt door Albert Speer?
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hitler trouwde net voor hij zelfmoord pleegde met Eva Braun, een vrouw. Maar het feit dat hij een ziekelijk goede band had met zijn moeder (de dokter die haar dodelijke ziekte niet genezen kon was een jood, zeggen ze...) en met sterke haatgevoelens zat kan duiden op een onderdrukking van zijn ware aard ja.

:grin: waarom die vraag?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hitler was homo ja dat is toch volgens mij algemeen bekend, een amfetamine injecterende homo.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
HetEindeVanAlles zei:
Hitler trouwde net voor hij zelfmoord pleegde met Eva Braun, een vrouw. Maar het feit dat hij een ziekelijk goede band had met zijn moeder (de dokter die haar dodelijke ziekte niet genezen kon was een jood, zeggen ze...) en met sterke haatgevoelens zat kan duiden op een onderdrukking van zijn ware aard ja.

:grin: waarom die vraag?
Klik om te vergroten...

In het teken van de komende 4 & 5 mei herdenkingen leek het me wel leuk om deze poster, waarin overigens gesteld wordt dat hij aan dierensex deed, te plaatsen.
Nazi's zijn compleet geschift, ze stellen dat homo's inferieur zijn terwijl de WAFFEN-SS er om bekend stond een broedplaats van chocoladeridders te zijn.

De vraag of Adolf homo was is niet relevant, belangrijker is dat er vele homo's in het verzet zaten die bereid waren hun leven te riskeren voor een toekomst waarin liefde ipv haat de boventoon voert.

Had een beetje teveel rum in combinatie met benzo's op toen ik dit absurde topic opende :beer:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wordt een beetje misselijk van die laatste reactie. Kom op zeg.
Dan kunnen we iedereen wel dood maken als we het niet met hem eens zijn. Denk je nou echt dat hij een groot gevaar had kunnen zijn?

Schiet mij ook maar dood dan, want je bent het vast niet met me eens en ik moet er vast niet zo serieus op ingaan. Maarja, ik doe het toch een beetje.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
De xenofobe leernicht Fortuyn deed me een beetje teveel aan Hitlers bilmaat Mussolini denken
En die kreeg ook wat hem toekwam :grin:

wave zei:
Schiet mij ook maar dood dan, want je bent het vast niet met me eens en ik moet er vast niet zo serieus op ingaan. Maarja, ik doe het toch een beetje.
Klik om te vergroten...
Zo te lezen ben jij veels te aardig, te sympathiek om een wapen op te richten :wink:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neem het Yeti niet kwalijk... ik geloof dat de Ustaša hem bang gemaakt hebben. :wink:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neem het hem ook niet kwaliijk joh. :) Wat kan mij het eigenlijk schelen.

Hebben jullie ook wel eens die aquarelletjes en andere ongein gezien die Hitler schilderde?
http://www.quazen.com/Arts/Art-History/ ... ler.181313
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindgamer zei:
Klik om te vergroten...
ik dach even voor 2 sec. dat die chick naast hem anne frank was :tearsofjoy:

ik heb ook weleens gehoord dat ie aan peopsex deed? bron? iemand? :tearsofjoy:

mooi mannetje die hitler, wat hebben we met hem kunnen lachen
...en kunnen rocken :rock:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/j44jb8hPWu8&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/j44jb8hPWu8&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#12
ook leuk:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wlOjmO4rdAQ&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wlOjmO4rdAQ&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#13
hitler was hippie!!

dat is een expo.
hitler was vroeger een mislukte kunstenaar voordat hij zo gepikeert werd. ze hebben al zn schilderijen bewerkt met regenbogen enzo en daar een expo van gemaakt, echt geweldig :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hitler was een speedspuitende homo, feit.

gr
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hitler had zich verslapen toen de Geallieerden Frankrijk binnen vielen, toen stuurde hij er 2 vliegtuigen op af.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
yeti zei:
alainalain zei:
Maar tot op zekere hoogte was het wel een snugger man. Wist een heel land achter zich te krijgen voor gestoorde ideeën dmv oa briljante propaganda.
Zie jij maar eens een heel land te overtuigen van iets wat 'nergens op slaat'.
Klik om te vergroten...
Lijkt me niet zo moeilijk als dat land grotendeels bevolkt wordt door krankzinnigen en wanhopigen. Die lopen als lammetjes achter psycho's met een makkelijke oplossing aan.
Gelukkig heeft Volkert van der Graaf daar in Nederland een stokje voor gestoken :grin:
Klik om te vergroten...

Ben ik opzich helemaal mee eens.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hitler was een sukkel met een ego van hier tot Tokio.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hij moest tijdens de eerste wereld oorlog toch ook uit dienst omdat hij het met een mannelijke collega had gedaan? Dat dacht ik tenminste :beer:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
Werdt hij niet gepijpt door Albert Speer?
Klik om te vergroten...
Albert stak vervolgens zijn speer in Adolfs rectum terwijl deze zijn hond Blondi befte.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick de Neger zei:
Hij moest tijdens de eerste wereld oorlog toch ook uit dienst omdat hij het met een mannelijke collega had gedaan? Dat dacht ik tenminste :beer:
Klik om te vergroten...

WRONG!
Hij kon niet verder vechten omdat hij het slachtoffer werd van mosterdgas. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."