#1
lijkt me lullig voor die andere persoon die er niks van weet...
Ellesdee zei:ExceptionalInsight zei:Not done. Absolutely not. Alles dat niet van jou is blijf je van af.
maar het zou iedereen kunnen gebeuren, daar ben ik van overtuigd
ExceptionalInsight zei:Not done. Absolutely not. Alles dat niet van jou is blijf je van af.
ExceptionalInsight zei:Not done. Absolutely not. Alles dat niet van jou is blijf je van af.
Onzin, waar 2 vechten hebben 2 schuld, dat geldt ook voor neuken. Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar in dit geval heb ik geen keus. Jij wilt niet dat het jou overkomt, dus doe je dat ook niet bij iemand anders.Amaranth zei:Ik zou het zelf niet doen als ik een relatie met iemand had, maar als iemand anders dat wel met mij doet is dat de verantwoordelijkheid van de persoon in kwestie en niet de mijne.
Pak Suiker zei:Persoonlijk zou ik in zo'n geval naar de situatie kijken.
Zorgt de partner van deze persoon goed voor hem/haar?
Al is de persoon in kwestie hebberig en heeft diegene een gewoon een lieve partner, dan zou ik de verstandigste zijn.
Maar al is dat niet het geval: eigen schuld, moet je maar liever voor dit bijzondere persoon zijn.![]()
Ik heb zelf 1 keer iemand geholpen met vreemdgaan en vond dat op dat moment juist wel een goede beslissing.
Als je een partner (man) hebt die naast jou (vrouw) nog 2 meiden heeft, maar van jou eist dat je monogaam bent omdat ie jaloers is, dan vraag je erom dat ze vreemd gaat.![]()
Kortom: het ligt een beetje aan de situatie, ik stel wat rechtvaardig/eerlijk is altijd wel boven mijn eigen belangen, ik zou anders niet goed met mezelf kunnen leven denk ik.
ExceptionalInsight zei:Not done. Absolutely not. Alles dat niet van jou is blijf je van af.
ExceptionalInsight zei:Not done. Absolutely not. Alles dat niet van jou is blijf je van af.
Zoals Wacky al tegen Pak Suiker zegt; Dit soort excuses zijn er alleen om recht te praten wat korm is. De eerste keer wist je het niet, de tweede keer had je beter moeten weten, vind ik.Amaranth zei:Dat is waar, maar om het een beetje te nuanceren was ik in het eerste geval smoorverliefd op dat meisje en in het tweede geval vertelde ze het me pas achteraf (hoewel ik het daarna wel weer heb gedaan, de schade was toch al gedaan).
Je lijkt me zó'n slim ventje hè en dan maak je opmerkingen als deze, dat vind ik jammer hoor. Dat is toch het punt helemaal niet? Je moet wel van gore huize komen wil je iemand zn vertrouwen op deze manier beschamen.Amaranth zei:Bovendien, als je het zelf niet doet verkleint dat niet de kans dat iemand anders dat bij jou doet, die blijft gelijk.
Wacky zei:Pak Suiker zei:Persoonlijk zou ik in zo'n geval naar de situatie kijken.
Zorgt de partner van deze persoon goed voor hem/haar?
Al is de persoon in kwestie hebberig en heeft diegene een gewoon een lieve partner, dan zou ik de verstandigste zijn.
Maar al is dat niet het geval: eigen schuld, moet je maar liever voor dit bijzondere persoon zijn.![]()
Ik heb zelf 1 keer iemand geholpen met vreemdgaan en vond dat op dat moment juist wel een goede beslissing.
Als je een partner (man) hebt die naast jou (vrouw) nog 2 meiden heeft, maar van jou eist dat je monogaam bent omdat ie jaloers is, dan vraag je erom dat ze vreemd gaat.![]()
Kortom: het ligt een beetje aan de situatie, ik stel wat rechtvaardig/eerlijk is altijd wel boven mijn eigen belangen, ik zou anders niet goed met mezelf kunnen leven denk ik.
Alsof je dat nog enigzinds objectief kan bepalen in die situatie. Het is voor mensen uberhaupt al heel moeilijk objectief te zijn, zeker wanneer er lust en liefde bij komen kijken. Dus het enige wat je hiermee doet is voor jezelf recht praten wat krom is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."