Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvrij laten

vrij laten

92 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen in je buurt, moeten gewoon weten dat je een shotgun in bezit hebt en gek genoeg bent om mensen vol met lood te pompen :tearsofjoy:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#2
kvraag me af wat de meiskes in kwestie daar dan allemaal van vinden ..?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Criminelen kunnen makkelijk aan vrouwtjes raken vanwege een soort hogere status.
Een status waar vrouwen schijnbaar nat van worden.
Erg triest eigenlijk..
Maar toch is het wel een bepaald soort die het aantrekt hoor..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee man!
Dat vat je nou weer helemaal verkeerd op.
Ik zie het gewoon in mijn omgeving.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar ik wil best jouw crimineeltje zijn hoor :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
:rolleyes:
Damn..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hehe, alleen als ik mag schieten :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
OMG!!!! :openmouth:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahaha, sorry.
Een beetje teveel van de zon mee gekregen :beer:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dan, vooral aan de kerels die de kerel waarmee hun vriendinnetje is vreemdgegaan in elkaar zouden slaan:
Zou je kunnen voorstellen ooit sex te hebben (of anders genoeg om het vreemdgaan te noemen volgens jou definities) met een meisje waarvan je weet dat ze een vriend heeft, maar je kent die vriend niet, het meisje is niet totaal bezopen, en je hoeft niet al te veel moeite te doen om haar mee te krijgen ? Zou jij nee zeggen omdat ze bezet is ?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
karma = zelfbeeld (zo zie ik dat iig), dus ja het bestaat.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, ik bekijk zulke dingen niet zo alleen aan de definitie die religies eraan geven, maar aan wat het betekend voor de mensen die er zelf mee bezig zijn.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
karma is eigenlijk de aaneenschakelijk van jouw en anderen hun daden die doorlopen in de toekomst. En zo blijft karma oneindig doorlopen. :) Dus het is genoodzaakt te bestaan, anders stond alles stil en leefden we in een statische wereld, tijdens het héél duidelijk is dat alles veranderend is. (Dat laatste kan dan weer een persoonlijkere visie zijn...)

Khoop dak het een beetje juist begrepen heb in de les Boeddhisme.. Mja, binnekort moet ik het volledig leren, dus mss kom ik dan nog eens terug met een correctere uitleg :tongueout:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Zou jij nee zeggen omdat ze bezet is ?
Klik om te vergroten...
Ik zou zeker nee zeggen omdat ik me uberhaupt niet met dat soort mensen in wi laten. Ik streef nar mensen met een pure en oprechte ziel, geen tuig dat de boel loopt te besodemieteren.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Ja, ik bekijk zulke dingen niet zo alleen aan de definitie die religies eraan geven, maar aan wat het betekend voor de mensen die er zelf mee bezig zijn.
Klik om te vergroten...

ik weet niet of karma religie gebonden is eigenlijk. Maar anyway, groot gelijk dat je de definitie van termen zelf invult! Je eigen final vocabulaire samenstelle, zoals Rorty het zou zegge :tongueout: (Ja srry, ben bezig met scriptie over levenskunst met de visie van Rorty en Nietzsche :tongueout:)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
^Dat herken ik van mijn kunstgeschiedenis lessen, al die kunstenaars MOETEN gewoon wel keihard aan de trip geweest zijn! Serieus!! Idd, moeilijk om dat er helemaal buiten te houden, terwijl het voor die mensen zelf misschien wel op de voorgrond heeft gestaan....

bv George Grosz:




Sorry offtopic... :openmouth:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Interessant... ik ga ook maar eens wat meer lezen over het boedhisme, alles wat ik erover heb gehoord tot nu toe spreekt me aan :hearteyes:

En semi ontopic:
Ik geloof dat als twee mensen echt van elkaar houden, dat je elkaar dan aan de ene kant vrij laat, want je gunt elkaar het allerbeste wat het leven te bieden heeft. Op seksgebied blijf je trouw aan elkaar, omdat je weet dat dit deel van jullie samen is, en daarom juist zo bijzonder. Als je relatie goed is, dan hoeft dat helemaal geen moeite te kosten, het is echt mogelijk om jarenlang allebei totaal satisfied te zijn met de seks...

Zo hoort het te zijn... vind ik. Dat de realiteit vaak anders is vind ik eigenlijk jammer, maar ik snap het wel érg goed. Ik denk dat als je behoefte krijgt om met een ander te neuken, dat je het daar beter eerlijk over kunt hebben dan dat je je in allemaal bochten gaat wringen, en geheimen voor elkaar krijgt... Soms kun je dan tot een compromis komen, maar eigenlijk ken ik maar weinig voorbeelden waarin dat echt goed gaat... Alles over dit soort avontuurtjes vertellen lijkt mij in elk geval erg pijnlijk...

Jezus ik lijk moeder theresa wel, ofzoiets... :grin:

En helemaal ontopic: Een meisje die ik met mijn vriend zou zien zoenen, zou ik compleet negeren, maar ik zou er wel altijd een naar gevoel aan overhouden al;s ik haar zag... zelfs al is ze heel aardig, en zegt ze dat ze niet wist dat hij een vriendin had, enz enz enz.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#18
TechNora zei:
Interessant... ik ga ook maar eens wat meer lezen over het boedhisme, alles wat ik erover heb gehoord tot nu toe spreekt me aan :hearteyes:
Klik om te vergroten...

zeker de moeite! In die lessen Boeddhisme zit ik daar soms echt zo van : Dees is echt een flashersclubke! Maar dan serieus genomen met oog op verlichting. Boeddha heeft allezins geflashed, maar dan zonder LSD :tongueout: (echt lastig om je mond te houden dan tijdens die lessen :grin:)

Srry voor men offtopic gedoe :grin:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#19
dat laatste is wel mooi!
Maar idd, het is zo. Ze leren je over kunst, muziek, en dergelijke, maar het is alsof ze de essentie nu net achterwegen laten. Censuur noem ik dat! :tongueout: Of ze doen het onbewust, wat misschien eerder het geval is. Spijtig dat de genialiteit zo op de achtergrond blijft..

ANYWAY, terug ontopic nu! :grin:
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als mij het zou overkomen dan is het simpel:

Zooi van de ex eruitflikkeren, omdraaien, weglopen en nooit meer omkijken.

Kijken of het zo veel beter is met die ander.
Natuurlijk is het zuur, maar met een hoop negatief gedoe kom je helemaal nergens, er op los slaan al helemaal niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."