Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvrij laten

vrij laten

92 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik sloeg ze alle2 onherkenbaar :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou naar Nothing Comparse van Senead O´Connor gaan luisteren en keihard gaan huilen :flushed:

Nope, dit betekend einde oefening.
Als je dit niet beeindigt, vraag je er om verneukt te worden.
Blijkbaar heb jij al die tijd vies gemaakt aan een hoer.
En hoeren zijn in mijn ogen niet geschikt voor een relatie.
Iig niet een relatie met liefde als ondergrond.
C
CarelessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk toch dat het als man natuurlijk is dat je pissig word, en jah zeker zou ik die jongen zijn bek dan willen verbouwen maar ik weet ook dat dat me echt niet beter laat voelen.
Dus dan denk ik maar zo: als een meisje vreemd wilt gaan doet ze het toch dus inderdaad vrij laten want het kost te veel moeite er voor te vechten.

Maar ik moet wel zeggen dat als ik een vriendin heb ik geen open relatie zou kunnen hebben, daar heb ik iets te veel hormonen voor denk ik, of gewoon jaloezie...
u
upsidedownLid
01-01-2024, 00:00
#4
jcp zei:
Je hebt een verstandhouding met je vriendin, niet met die jongen waarmee ze vreemdgaat, dus hoe kan je de persoon waar je vriendin mee vreemd gaat nou verantwoordelijk houden voor de acties van je vriendin?

Het verhaal is wat anders als die jongen een goede vriend van je is natuurlijk... :)
Klik om te vergroten...
dit ^^
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
als een vriendin van mij verteld dat ze is vreemd gegaan mag ze der biezen pakken.....

tenzij ze vastgepakt werd met een promillage van 4 , dan zorg ik er alleen voor dat die kerel niet meer in de buurt van een meisje durft te komen......
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
nicolai zei:
ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.
Klik om te vergroten...

och metrosexueel! ben eens een vent, als een vrouw geil word is het niet zo dat ze per see binnen 10 minuten geneukt MOET worden, ze kan ook trouw blijven, dat is sosiaal, en ongeveer het enigste streepje wat wij op dieren voor hebben, beheersing is een eigenschap die je aangeleerd word voor dat je naar de kleuterklas gaat
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik hoef dan niet zo nodig een echte kerel te zijn hoor...dingen die je aangeleerd worden hoef je niet persee op te volgen. ik voel me hier goed bij dus so be it.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
nicolai zei:
ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.
Klik om te vergroten...

och metrosexueel! ben eens een vent, als een vrouw geil word is het niet zo dat ze perse binnen 10 minuten geneukt MOET worden, ze kan ook trouw blijven, dat is sociaal, en ongeveer het enigste streepje wat wij op dieren voor hebben, beheersing is een eigenschap die je aangeleerd word voor dat je naar de kleuterklas gaat
Klik om te vergroten...

En toch zijn wij net als bijna alle dieren niet geschapen voor monogamie. Het is net wat je zelf zegt: beheersing dat je wordt aangeleerd. Wat dus niet wil zeggen dat je dat voor altijd kan/wil onderdrukken.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vreemdgaan??? Waarom niet gewoon dumpen en doorzoeken naar de juiste???
Zelf nooit gedaan, 1x bedrogen door m'n ex, erachter gekomen via msn-historie, gelijk met spullen en al op straat geflikkerd en nooit meer naar omgeken... Afspraken maak je toch niet voor niets???

Hoeren (m/v) moeten neuken, geen relatie...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
waarom zou je dan ook afspraken maken? het is allemaal onzekerheid en maatschappelijke acceptatie. als je bij elkaar hoort dan heb je geen afspraken nodig.

gelukkig heb ik geleerd mezelf te accepteren, ik heb geen bevestiging van iemand anders nodig...want ik weet van mezelf dat ik speciaal ben, daar heb ik geen afspraken voor nodig.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij had Dumpy's post enorm veel waarde voor de TS... :rolleyes:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik had die man een paar kenker klappen verkocht, gwn voor de lol.

en die bitch dumpen

imho
k
knowwhatyoudoLid
01-01-2024, 00:00
#13
kan er niet echt boos of agressief om worden... kijk de meid nooit meer aan en ze zoekt het maar uut en de jong het zelfde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."