Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvrij laten

vrij laten

92 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mwa, ik hoef alleen eventjes te trainen en ik ben diegene die drankjes krijgt :sunglasses:
Of ben ik nu weer veelste arrogant?? :beer:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wel als je naar de Golden arm gaat ja :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ha-Ha..
Dat is zeker weer zo'n gay ding..
Iets waar de vrouwtjes zich veilig voelen :beer:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga nou niet doen alsof je daar niet elke week op je knietjes in de kelder zit
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke, ik ga voortaan echt elke kans die ik krijg: GRIJPEN!
Ik ben geen homo!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter zei:
Oke, ik ga voortaan echt elke kans die ik krijg: GRIJPEN!
Ik ben geen homo!
Klik om te vergroten...
Wat is er mis met homo's?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze zijn eng.
En Technora vind mij een homo :(
Dat verdient straf :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vreemdgaan is een absolute no-go, beide kanten.

Of ik door het lint zou gaan ligt ook maar net aan de situatie natuurlijk, hoor ik het over de telefoon, in een 1op1 gesprek, of zie ik het gebeuren? Weet die gast dat zij mij als vriend heeft? Ben ik stoned?

Maar goed, als ze vreemd zou gaan, mag ze gewoon oprotten, en ik denk niet dat zo'n dude me dan iets boeit.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
pythregius zei:
Ben benieuwd hoe vooral de jongens van df hier over denken.
stel je vriendin gaat vreemd wordt je dan vooral woedend op de jongen met wie zij zoent dan op haar? andersom kan ook, maar zie vooral jongens sneller aggresief worden in deze situaties.

Word je uberhaubt woedend? of laat je iedereen vrij in zijn doen en laten, of dit het einde van de relatie betekent maakt niet uit, de ander mag doen wat ze wil.

Ik zelf ga meer voor het tweede, ik vind dat je niemand moet beperken in wat hij / zij wil zoveel macht mag je niet over een persoon hebben, wel vind dat je het duidelijk moet maken hoe je er over denkt.

Brand los, ben benieuwd :P
Klik om te vergroten...

Ik zou iig niet boos worden op die gozer...


Maar wat ik me afvraag, als jij een vriendin hebt, zou je het niet erg vinden als ze met andere jongens zoent? Of bedoel je dat je gewoon zegt dat je dat niet relaxed zou vinden?

Ik zelf zou namelijk om dezelfde redenen als jij niet tegen m'n vriendin zeggen van: "je mag dit en dit niet!" of "Ik wil dat je het zus en zo doet!". Als ik een vriendin heb dan heb ik het liefst dat zij niet met andere jongens wilt zoenen, lijkt me opzich vrij obvious dat ik dat niet relaxed vind dus veel gespreksstof zou je er in principe aan hoeven weiden. :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is ook menselijk om zijn empathisch vermogen op volle toeren te laten draaien.
Om rationeel na te kunnen denken.

Mensen handelen vaak uit impulsieve verleidingen.
Dit geeft een beloning op een korte termijn.
Maar ze doen wel hun geliefden er pijn mee.
Wat weer in hun nadeel kan werken op een lange termijn.
Het is gewoon erg dom om te handelen vanuit impulsieve verleidingen.
Denk eerst goed na voordat je iets doet toch..??
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#12
nicolai zei:
ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.
Klik om te vergroten...

Hoe zit dat dan volgens jou met het alfa mannetje? Het is heel erg dierlijk om je vrouwtje op te eisen ook. Dieren vechten hiervoor zelfs op leven en dood voor. Dus zij mag dierlijk doen, maar jij niet? Klinkt als een onlogisch statement.

Niet dat ik niet akkoord ben, maar ik zou het gewoon zo niet durven formuleren.
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#13
vreemdgaan = exit. :)

genoeg shit meegemaakt en ik heb geen zin in iemand die ik niet kan vertrouwen.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
pythregius zei:
Ben benieuwd hoe vooral de jongens van df hier over denken.
stel je vriendin gaat vreemd wordt je dan vooral woedend op de jongen met wie zij zoent dan op haar? andersom kan ook, maar zie vooral jongens sneller aggresief worden in deze situaties.

Word je uberhaubt woedend? of laat je iedereen vrij in zijn doen en laten, of dit het einde van de relatie betekent maakt niet uit, de ander mag doen wat ze wil.

Ik zelf ga meer voor het tweede, ik vind dat je niemand moet beperken in wat hij / zij wil zoveel macht mag je niet over een persoon hebben, wel vind dat je het duidelijk moet maken hoe je er over denkt.

Brand los, ben benieuwd :P
Klik om te vergroten...
Ik zou zeer ontgoocheld zijn en me veraden voelen.
Haar zou ik gewoon laten voor wat het is, maar niet zonder eerst te vragen waar ze in godsnaam mee bezig is: een dik schuldgevoel geven dus.
Haar nieuwe vriend zou er wat minder goed vanaf komen, daar heb ik teveel testosteron en trots voor.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Argulas zei:
nicolai zei:
ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden.
Klik om te vergroten...

Hoe zit dat dan volgens jou met het alfa mannetje? Het is heel erg dierlijk om je vrouwtje op te eisen ook. Dieren vechten hiervoor zelfs op leven en dood voor. Dus zij mag dierlijk doen, maar jij niet? Klinkt als een onlogisch statement.

Niet dat ik niet akkoord ben, maar ik zou het gewoon zo niet durven formuleren.
Klik om te vergroten...

mensen zijn zo slim gemaakt, dat wij het vermogen hebben om te relativeren. ik zal nooit iemand op eisen, omdat ik geloof dat je in alles vrij moet kunnen zijn. misschien is dat een betere reden dan.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet van Tyler dat hij het niet gelijk zal uitmaken wanneer ik een keer een slippertje zou maken, maar tot nog toe heb ik nooit de behoefte gehad aan een slippertje. We zijn tevreden met elkaar, we houden van elkaar en doen altijd alles samen. Mensen denken soms dat we elkaar niet voldoende vrij laten, maar hier kiezen we gewoon helemaal zelf voor. Het is vanzelf zo gegroeid, we vinden het erg fijn om samen te zijn en als we dingen zonder elkaar ondernemen, is het vaak een stukje minder leuk....
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik sloeg ze alle2 onherkenbaar :beer:
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Juist, zoals ik al heb gezegt, meteen contact afkappen en "verdwijnen"
Dan zet je iemand wel aan het denken, mischien is het te fixen maar daar zou ik niet makkelijk van uit gaan als zo`n vertrouwen eenmaal geschonden is.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou naar Nothing Comparse van Senead O´Connor gaan luisteren en keihard gaan huilen :flushed:

Nope, dit betekend einde oefening.
Als je dit niet beeindigt, vraag je er om verneukt te worden.
Blijkbaar heb jij al die tijd vies gemaakt aan een hoer.
En hoeren zijn in mijn ogen niet geschikt voor een relatie.
Iig niet een relatie met liefde als ondergrond.
C
CarelessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk toch dat het als man natuurlijk is dat je pissig word, en jah zeker zou ik die jongen zijn bek dan willen verbouwen maar ik weet ook dat dat me echt niet beter laat voelen.
Dus dan denk ik maar zo: als een meisje vreemd wilt gaan doet ze het toch dus inderdaad vrij laten want het kost te veel moeite er voor te vechten.

Maar ik moet wel zeggen dat als ik een vriendin heb ik geen open relatie zou kunnen hebben, daar heb ik iets te veel hormonen voor denk ik, of gewoon jaloezie...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."