Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvrij laten

vrij laten

92 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Juist, zoals ik al heb gezegt, meteen contact afkappen en "verdwijnen"
Dan zet je iemand wel aan het denken, mischien is het te fixen maar daar zou ik niet makkelijk van uit gaan als zo`n vertrouwen eenmaal geschonden is.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan wens ik je veel succes. Tip: zoek niet in het uitgaansleven :grin:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben benieuwd hoe vooral de jongens van df hier over denken.
stel je vriendin gaat vreemd wordt je dan vooral woedend op de jongen met wie zij zoent dan op haar? andersom kan ook, maar zie vooral jongens sneller aggresief worden in deze situaties.

Word je uberhaubt woedend? of laat je iedereen vrij in zijn doen en laten, of dit het einde van de relatie betekent maakt niet uit, de ander mag doen wat ze wil.

Ik zelf ga meer voor het tweede, ik vind dat je niemand moet beperken in wat hij / zij wil zoveel macht mag je niet over een persoon hebben, wel vind dat je het duidelijk moet maken hoe je er over denkt.

Brand los, ben benieuwd :P
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt een verstandhouding met je vriendin, niet met die jongen waarmee ze vreemdgaat, dus hoe kan je de persoon waar je vriendin mee vreemd gaat nou verantwoordelijk houden voor de acties van je vriendin?

Het verhaal is wat anders als die jongen een goede vriend van je is natuurlijk... :)
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat bedoel ik dus ook, en waar ik ook volledig achter sta, maar stel dat je vriendin in de zelfde kroeg vreemd gaat, er zijn veel jongens die er dan op af zouden gaan en vooral hun frustratie's op meneer uit oefenen.
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou heel erg boos worden op mijn vriend, ik heb niks te maken met dat meisje waar hij mee zou zoenen tenzij het een vriendin zou zijn maar dat neem ik niet aan. Eigenlijk hetzelfde wat jcp al zei :grin:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat je zegt pythregius, dat is toch dat alpha-male gedrag wat er toch nog inzit bij veel mensen (we zijn ook maar dieren) :beer:

Je moet idd niet je partner als je eigendom gaan zien, dat vind ik geen gezonde gedachte.

En als je partner ervoor kiest iemand anders te "nemen" (hehe) dan kun je of heel boos worden op die persoon, of er meteen je conclusie uit trekken...

Ik heb het meegemaakt na een relatie van 3.5 jaar en ik ging toch voor de laatste optie... Nog steeds geen spijt van!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voordat ze naar iemand anders toe gaat; moet ze eerst een ritueel doorstaan.
Die ritueel houd in: sex met 5 negers die geen conditie meer hebben met hun crack longen.
Ik film het en laat het zien aan haar nieuwe vriend.
Dan kan ik er vrede mee hebben :sunglasses:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter dis is vast weer een reactie waar mensen erg positief op zullen reageren :P
als ik toch gelezen ehb dat we moeilijk moeten doen en door die bullshit heen te kijken hoop ik dat ik lees dat je je vriendin duidelijk wilt maken waar ze mee bezig is en wat voor impact dit op jou heeft? of moet ik je wel serieus nemen ? :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou gaan huilen denk ik.
En echt ziekelijk kwaad worden..
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jealousy....
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou ze ook vrij laten, mits vooraf besproken verstandhouding, en zelfde voorwaarden gelden voor beide kanten. Toch zal ik last hebben denk ik van jaloezie, maar dit zie ik als iets negatiefs, gehechtheid, waar ik los van moet komen. Zoveel mogelijk vrijheid is toch het streefdoel bij mij. Nog iets lastiger: what about love? Kan dat gedeeld worden met meerdere mensen? in de zin van toestaan dan. Want ik denk dat die dingen ook wel (kunnen) gebeuren. Hier ook, zoveel mogelijk vrijheid proberen geven. Zal wel niet zo makkelijk zijn denk ik, maar ik denk dat je met deze vrijheid wel leert omgaan.

Free love! :hearteyes:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met mijn huidige kennis zou ik het er bij laten en das dan het einde van de relatie.

Heb 1x mn frustraties geuit op de persoon waar mn vriendin mee vreemd is gegaan, hij heeft 6 weken met zn arm in t gips gezeten (A)

Als een kerel aan mn vriendin komt is t echter wat anders.. die kan gaan rennen dan.
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik laat iemand ook vrij maar wel in samenspraak. Het is wel zo fijn om te weten waar de ander mee bezig is, anders kan je bijna niet over een relatie spreken maar eerder over vriendschap. Ik weet wel dat als ik een partner heb die me niet los kan laten ik me gevangen voel en dus rare dingen ga uitvreten. Als ik het mag, dan heb ik er veel minder behoefte aan en spreek ik ook eerder mijn gedachten uit. Als ik weet dat de ander het er moeilijk mee heeft met mijn behoeften en er alleen maar moeilijk over gaat doen dan hou ik liever mijn mond. Ik heb niet zo'n zin in ruzie om iets waar je toch niet uit gaat komen. De relatie duurt dan ook niet lang, want ik ben wel eerlijk en ik kan er helemaal niet tegen als ik dingen moet gaan verzwijgen om de vrede te bewaren. Gelukkig zit dat nu helemaal goed :grin:

En over agressief worden tegen de ander waar je niets mee te maken hebt? Ach.. tja.. vind het onnodig.. maar ik vind agressie sowieso onnodig.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#15
PurpleFlower zei:
Ik laat iemand ook vrij maar wel in samenspraak. Het is wel zo fijn om te weten waar de ander mee bezig is, anders kan je bijna niet over een relatie spreken maar eerder over vriendschap. Ik weet wel dat als ik een partner heb die me niet los kan laten ik me gevangen voel en dus rare dingen ga uitvreten. Als ik het mag, dan heb ik er veel minder behoefte aan en spreek ik ook eerder mijn gedachten uit. Als ik weet dat de ander het er moeilijk mee heeft met mijn behoeften en er alleen maar moeilijk over gaat doen dan hou ik liever mijn mond. Ik heb niet zo'n zin in ruzie om iets waar je toch niet uit gaat komen. De relatie duurt dan ook niet lang, want ik ben wel eerlijk en ik kan er helemaal niet tegen als ik dingen moet gaan verzwijgen om de vrede te bewaren. Gelukkig zit dat nu helemaal goed :grin:

En over agressief worden tegen de ander waar je niets mee te maken hebt? Ach.. tja.. vind het onnodig.. maar ik vind agressie sowieso onnodig.
Klik om te vergroten...

totally agree
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik zou op allebij boos worden, tenzij de jongen niet wist dat ze bezet was.

Voor de rest zou ik als de jongen het wist, toch wel flink aggressief worden. Richting vriendin zou ik het wel rustiger houden, maar kwaad zou ik wel zijn geweest
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben op beiden boos maar als ik die jongen zie wil ik hem liefst zo veel mogelijk pijn doen en begin ik echt te flippen.. En dat is helaas al eens gebeurt :flushed:
Heb gelukkig daarna geen politie aan de deur gehad, daar kwam ik mooi mee weg dus hehe :P En de frustratie en woede waren na die in elkaar ramming ook wel verdwenen :) Hij moest maar niet aan mn meisje zitten! Zal ook niet meer gebeuren in de toekomst.. Ik maakte wel wat duidelijk zo en ze snapte het wel denk ik. :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mensen in je buurt, moeten gewoon weten dat je een shotgun in bezit hebt en gek genoeg bent om mensen vol met lood te pompen :tearsofjoy:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#19
kvraag me af wat de meiskes in kwestie daar dan allemaal van vinden ..?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je mag je shotgun wel een keer laten zien :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."