#1
Ik merk steeds meer in mijn relatie dat op momenten dat je romantiek zou verwachten, het soms compleet kan ontbreken. Op andere momenten dat we gewoon half ranzig, en oververmoeid in de trein hangen ofzo, dan voelt het ineens weer suuuperromantisch. Bv door een klein dingetje dat hij zegt of doet (of andersom). Dat is voor mij de mooiste vorm van romantiek... wanneer het in kleine plotselinge dingen zit, en dat je dan ineens weer even beseft wat je voor de ander voelt. ![:hearteyes:]()