Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRomantisch zijn voor je partner

Romantisch zijn voor je partner

42 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik merk steeds meer in mijn relatie dat op momenten dat je romantiek zou verwachten, het soms compleet kan ontbreken. Op andere momenten dat we gewoon half ranzig, en oververmoeid in de trein hangen ofzo, dan voelt het ineens weer suuuperromantisch. Bv door een klein dingetje dat hij zegt of doet (of andersom). Dat is voor mij de mooiste vorm van romantiek... wanneer het in kleine plotselinge dingen zit, en dat je dan ineens weer even beseft wat je voor de ander voelt. :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Serenity zei:
Oom Klaas zei:
Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar. Van mij hoeft het ook niet meer zo.
Verliefd word ik niet snel meer. Sommige zijn wel leuker dan anderen, en daar heb ik dan een leuke tijd mee. Well, that's it.
Vroeger werd ik om de haverklap verliefd, en om de haverklap pijn gedaan. Ik ben blij dat ik dat nu heb afgeleerd.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook een lange periode geweest dat ik stapel verliefd werd meisje na meisje...
Maar nu niet meer, gewetenloze seks van beide kanten,
om 't eventjes uit te houden.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
poeh, vaak genoeg leuke en lieve dingen gedaan :)

vind ik ook belangrijk dat je dat af en toe doet voor elkaar
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 weken terug had ik stiekem een hotelletje gereserveerd :)
heb m toen de route gegeven en niet gezegd waar we precies naar toe gingen :grin:
was iig erg geslaagd <3

grote mooie hotelkamer, jacuzzi, dikke prima :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
klinkt gezellig Jessica :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmhm :grin: dat was t ook
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik, ik als mens en in me eentje, doe niks romantisch.
Maar samen met mijn vriend doe ik wel romantische dingen, zoals naar het strand gaan en de zonsondergang bekijken. Zoenend en knuffelend op het zand. :hearteyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben het meest romantisch als ik alleen ben.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee, zodra ik romantische dingen doe, word ik meteen aangekaart als stalker :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
acidboy zei:
Ik ben het meest romantisch als ik alleen ben.
Klik om te vergroten...

hoe doe je dat dan?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kaarsjes branden en rozeblaadjes neer leggen.
Alleen dan voor zichzelf.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Extisi zei:
Kaarsjes branden en rozeblaadjes neer leggen.
Alleen dan voor zichzelf.
Klik om te vergroten...

zichzelf? houd ie meer van zichtzelf dan van jou? :confused:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindgamer zei:
Wat is het meest romantische wat je ooit gedaan hebt voor je partner?
Klik om te vergroten...

een picknick klaarzetten midden in de weilanden, langs een beekje, inclusief met koude wijn en een mooie waterpijp, toen we terugkwamen had ik van te voren mijn hele kamer opgeruimt en ontsmet, want daar ergerde zich kapot aan. ik had uitgezocht wat haar lievelingsfilm was. ik had overal voor gezorgd.

maar toch was het uit binnen een maand
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
In het post-coca tijdperk is geen ruimte meer voor romantiek... helaas :(
Ben dat gevoel onderweg kwijtgeraakt. Denk niet dat ik het nog terug zal vinden. Zag er ongeveer zo uit:

PM me als weet waar het zich bevindt.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik krijg spontaan de tranen in mijn ogen van jouw post, Yeti :cry:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
:P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
yeti zei:
Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
yeti zei:
Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#20
"vriendje,
ik mis je in elk bed waar jij niet in ligt (en ik wel)"

had ik op een briefje geschreven en op zn bureau gelegd toen ik de hele dag in zn bed had liggen stinken terwijl hij aan t werk was
behoorlijk romantisch voor mijn doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."