#1
acidboy zei:Ik ben het meest romantisch als ik alleen ben.
hoe doe je dat dan?
acidboy zei:Ik ben het meest romantisch als ik alleen ben.
Extisi zei:Kaarsjes branden en rozeblaadjes neer leggen.
Alleen dan voor zichzelf.
Mindgamer zei:Wat is het meest romantische wat je ooit gedaan hebt voor je partner?
yeti zei:Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
yeti zei:Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
Als hij gaat douchen steekt hij kaarsjes aan?cropp zei:acidboy zei:Ik ben het meest romantisch als ik alleen ben.
hoe doe je dat dan?
yeti zei:Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
Anon zei:yeti zei:Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
zoals ze bij poker zouden zeggen
nice hand sir

Mindgamer zei:Wat is het meest romantische wat je ooit gedaan hebt voor je partner?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."