Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRomantisch zijn voor je partner

Romantisch zijn voor je partner

42 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
acidboy zei:
Ik ben het meest romantisch als ik alleen ben.
Klik om te vergroten...

hoe doe je dat dan?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kaarsjes branden en rozeblaadjes neer leggen.
Alleen dan voor zichzelf.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Extisi zei:
Kaarsjes branden en rozeblaadjes neer leggen.
Alleen dan voor zichzelf.
Klik om te vergroten...

zichzelf? houd ie meer van zichtzelf dan van jou? :confused:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindgamer zei:
Wat is het meest romantische wat je ooit gedaan hebt voor je partner?
Klik om te vergroten...

een picknick klaarzetten midden in de weilanden, langs een beekje, inclusief met koude wijn en een mooie waterpijp, toen we terugkwamen had ik van te voren mijn hele kamer opgeruimt en ontsmet, want daar ergerde zich kapot aan. ik had uitgezocht wat haar lievelingsfilm was. ik had overal voor gezorgd.

maar toch was het uit binnen een maand
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
In het post-coca tijdperk is geen ruimte meer voor romantiek... helaas :(
Ben dat gevoel onderweg kwijtgeraakt. Denk niet dat ik het nog terug zal vinden. Zag er ongeveer zo uit:

PM me als weet waar het zich bevindt.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik krijg spontaan de tranen in mijn ogen van jouw post, Yeti :cry:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
:P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
yeti zei:
Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
yeti zei:
Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#11
"vriendje,
ik mis je in elk bed waar jij niet in ligt (en ik wel)"

had ik op een briefje geschreven en op zn bureau gelegd toen ik de hele dag in zn bed had liggen stinken terwijl hij aan t werk was
behoorlijk romantisch voor mijn doen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
acidboy zei:
Ik ben het meest romantisch als ik alleen ben.
Klik om te vergroten...

hoe doe je dat dan?
Klik om te vergroten...
Als hij gaat douchen steekt hij kaarsjes aan?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
yeti zei:
Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
Klik om te vergroten...

zoals ze bij poker zouden zeggen

nice hand sir
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anon zei:
yeti zei:
Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.
Klik om te vergroten...

zoals ze bij poker zouden zeggen

nice hand sir
Klik om te vergroten...

Raise to 'All-In'.... :rock:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, zodra ik romantische dingen doe, word ik meteen aangekaart als stalker :grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is het meest romantische wat je ooit gedaan hebt voor je partner?
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer zei:
Wat is het meest romantische wat je ooit gedaan hebt voor je partner?
Klik om te vergroten...

haar van mijn wiet late roke :stoned: :wave:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik trok mijn clown masker op, deed mijn rode bokshandschoenen aan, en mepte haar kapot. Normaal gesproken deed ik dat zonder masker noch bokshandschoenen :grin: Nee, geintje. Dat gaat veelte ver. Romantisch was ik toen ik haar aankeek tijdens het penetreren en gedag zei bij het ontbijt :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een supermooi lingeriesetje gekocht, m'n kamer heel gezellig gemaakt met kaarsjes en sfeerlichtjes. De badkamer ook he-le-maal volgebouwd met kaarsjes, en lekker douche-spul gekocht om heerlijk samen lang te douchen, en wat daarna volgt. Ook wijnglazen met vruchtensap neergezet in de badkamer, die overigens superromantisch werden door het kaarslicht.
Was zeker geslaagd.

Twee avonden daarna heeft hij een ander goor wijf geneukt, als het er niet meer waren.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
leuk als het gedaan wordt voor me :grin: ...maar zelf doe ik het niet of iig niet snel...maar je weet het nooit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."