Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRomantisch zijn voor je partner

Romantisch zijn voor je partner

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan niet met de gevoelens omgaan die ik daar bij krijg :(
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik merk steeds meer in mijn relatie dat op momenten dat je romantiek zou verwachten, het soms compleet kan ontbreken. Op andere momenten dat we gewoon half ranzig, en oververmoeid in de trein hangen ofzo, dan voelt het ineens weer suuuperromantisch. Bv door een klein dingetje dat hij zegt of doet (of andersom). Dat is voor mij de mooiste vorm van romantiek... wanneer het in kleine plotselinge dingen zit, en dat je dan ineens weer even beseft wat je voor de ander voelt. :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Oom Klaas zei:
Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar. Van mij hoeft het ook niet meer zo.
Verliefd word ik niet snel meer. Sommige zijn wel leuker dan anderen, en daar heb ik dan een leuke tijd mee. Well, that's it.
Vroeger werd ik om de haverklap verliefd, en om de haverklap pijn gedaan. Ik ben blij dat ik dat nu heb afgeleerd.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook een lange periode geweest dat ik stapel verliefd werd meisje na meisje...
Maar nu niet meer, gewetenloze seks van beide kanten,
om 't eventjes uit te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."