Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRomantisch zijn voor je partner

Romantisch zijn voor je partner

42 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
leuk als het gedaan wordt voor me :grin: ...maar zelf doe ik het niet of iig niet snel...maar je weet het nooit
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pff, het meest romantische. Ik denk gewoon de standaard dingen. Een picknick georganiseerd, of het huis heel gezellig gemaakt met een leuk filmpje, of hem op een hele fijne manier wakker maken. :grin:

Toen ik nog een lief klein pubertje was deed ik wel heel veel romantische brieven schrijven en daar deed ik dan de meest gekste dingen mee. Zo had ik ooit A4tjes in repen geknipt en daar dan 1 hele lange brief op geschreven, ding was uiteindelijk een paar meters lang en als een harmonika opgevouwen.
Of echt een hele lange brief schrijven van een paar A4tjes en die dan heel creatief inpakken en verzegelen met gekleurd papier en er vage dingen op plakken etc.
Verder heel veel tekeningen gemaakt op de schoolbanken, die vaak weken duurde voor ze af waren, en waar ik menig keer aantekeningen voor kreeg omdat ik niet zat op te letten, maar dat heb je er allemaal voor over als je verliefd bent. :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet het niet. Romantische dingen met kaarsjes en rozen doe ik niet. Houd ik niet van.
Ik ben romantisch in de zin van dat ik iemand dmv van andere acties laat merken hoeveel ik om hem geef. Door moeite voor hem te doen. Een heel stuk te reizen om hem maar eventjes te zien of met hem mee te gaan naar iets wat ik eigenlijk heel stom vind, omdat hij het leuk vindt.

Dat 'romantische' hoeft van mij niet.
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#4
vode zei:
Pff, het meest romantische. Ik denk gewoon de standaard dingen. Een picknick georganiseerd, of het huis heel gezellig gemaakt met een leuk filmpje, of hem op een hele fijne manier wakker maken. :grin:
Klik om te vergroten...

wakker swaffele :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Klik om te vergroten...

Hier kan ik me nogal in herkennen :openmouth: Alleen werd ik eerst nog een week voorgelogen voordat ze vreemdging en ik er zelf achter moest komen. Bitchslap de bitch.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gaf haar ipv.kusjes op haar wang of mond elke dag een kusje op haar hart.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
Oom Klaas zei:
Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Klik om te vergroten...

Hier kan ik me nogal in herkennen :openmouth: Alleen werd ik eerst nog een week voorgelogen voordat ze vreemdging en ik er zelf achter moest komen. Bitchslap de bitch.
Klik om te vergroten...

Nee!
Nooit een vrouw fysiek pijn doen.
Dat is een van de laagste en slechtste dingen die je kan doen in mijn ogen.
Jezelf inhouden, en het omzetten in iets anders dat sterker is...dat is beter.
Oh, en zoals ik al zei gewoon heel veel seks hebben dan kom je er sneller overheen.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
elk moment met mijn liefje is doorspekt met romantiek.

samen gitaar spelen midden in de nacht in een parkje, gewoon lekker spelen, zinvolle onzinnige gesprekken voeren onder het genot van peukjes en biertjes en vooral onder het genot van elkaar...heel intiem en heel erg close.

dat soort dingen doen wij alleen maar; picknicken in bossen, chillen in weilandjes en op dijken. gewoon helemaal niks doen...alleen maar genieten van elkaars aanwezigheid.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
TrippyShit zei:
Oom Klaas zei:
Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Klik om te vergroten...

Hier kan ik me nogal in herkennen :openmouth: Alleen werd ik eerst nog een week voorgelogen voordat ze vreemdging en ik er zelf achter moest komen. Bitchslap de bitch.
Klik om te vergroten...

Nee!
Nooit een vrouw fysiek pijn doen.
Dat is een van de laagste en slechtste dingen die je kan doen in mijn ogen.
Jezelf inhouden, en het omzetten in iets anders dat sterker is...dat is beter.
Oh, en zoals ik al zei gewoon heel veel seks hebben dan kom je er sneller overheen.
Klik om te vergroten...

Haha dat bitchslap de bitch moet je niet te letterlijk nemen natuurlijk :P
En ja, heel veel sex hebben is in dit kleine stadje moeilijker dan het lijkt.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
D'r m'n zaad laten slikken vind ik toch wel aardig romantisch.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar. Van mij hoeft het ook niet meer zo.
Verliefd word ik niet snel meer. Sommige zijn wel leuker dan anderen, en daar heb ik dan een leuke tijd mee. Well, that's it.
Vroeger werd ik om de haverklap verliefd, en om de haverklap pijn gedaan. Ik ben blij dat ik dat nu heb afgeleerd.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13




Beetje cliché, maar agh, vond t leuk om te maken, en hij was ook blij met mn kunstwerkje :grin: <3
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
vet lief... :hearteyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je mag best bij me komen uithuilen. Helaas is in mijn verdorde ziel geen traan meer te vinden dus samen een potje janken over onze emotionele onvermogens zit er niet meer in :grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan niet met de gevoelens omgaan die ik daar bij krijg :(
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik merk steeds meer in mijn relatie dat op momenten dat je romantiek zou verwachten, het soms compleet kan ontbreken. Op andere momenten dat we gewoon half ranzig, en oververmoeid in de trein hangen ofzo, dan voelt het ineens weer suuuperromantisch. Bv door een klein dingetje dat hij zegt of doet (of andersom). Dat is voor mij de mooiste vorm van romantiek... wanneer het in kleine plotselinge dingen zit, en dat je dan ineens weer even beseft wat je voor de ander voelt. :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Oom Klaas zei:
Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar. Van mij hoeft het ook niet meer zo.
Verliefd word ik niet snel meer. Sommige zijn wel leuker dan anderen, en daar heb ik dan een leuke tijd mee. Well, that's it.
Vroeger werd ik om de haverklap verliefd, en om de haverklap pijn gedaan. Ik ben blij dat ik dat nu heb afgeleerd.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook een lange periode geweest dat ik stapel verliefd werd meisje na meisje...
Maar nu niet meer, gewetenloze seks van beide kanten,
om 't eventjes uit te houden.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
poeh, vaak genoeg leuke en lieve dingen gedaan :)

vind ik ook belangrijk dat je dat af en toe doet voor elkaar
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
2 weken terug had ik stiekem een hotelletje gereserveerd :)
heb m toen de route gegeven en niet gezegd waar we precies naar toe gingen :grin:
was iig erg geslaagd <3

grote mooie hotelkamer, jacuzzi, dikke prima :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."