#1
leuk als het gedaan wordt voor me
...maar zelf doe ik het niet of iig niet snel...maar je weet het nooit
vode zei:Pff, het meest romantische. Ik denk gewoon de standaard dingen. Een picknick georganiseerd, of het huis heel gezellig gemaakt met een leuk filmpje, of hem op een hele fijne manier wakker maken.![]()
Oom Klaas zei:Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...
2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
TrippyShit zei:Oom Klaas zei:Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...
2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Hier kan ik me nogal in herkennenAlleen werd ik eerst nog een week voorgelogen voordat ze vreemdging en ik er zelf achter moest komen. Bitchslap de bitch.
Oom Klaas zei:TrippyShit zei:Oom Klaas zei:Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...
2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Hier kan ik me nogal in herkennenAlleen werd ik eerst nog een week voorgelogen voordat ze vreemdging en ik er zelf achter moest komen. Bitchslap de bitch.
Nee!
Nooit een vrouw fysiek pijn doen.
Dat is een van de laagste en slechtste dingen die je kan doen in mijn ogen.
Jezelf inhouden, en het omzetten in iets anders dat sterker is...dat is beter.
Oh, en zoals ik al zei gewoon heel veel seks hebben dan kom je er sneller overheen.
Oom Klaas zei:Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...
2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Serenity zei:Oom Klaas zei:Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...
2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.
Heel herkenbaar. Van mij hoeft het ook niet meer zo.
Verliefd word ik niet snel meer. Sommige zijn wel leuker dan anderen, en daar heb ik dan een leuke tijd mee. Well, that's it.
Vroeger werd ik om de haverklap verliefd, en om de haverklap pijn gedaan. Ik ben blij dat ik dat nu heb afgeleerd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."