#1
Pak Suiker zei:Ik kan je wel uitleggen waarom er geen straight pride is... omdat hetero zijn voor mensen "de norm" is en er niet zoiets als hetero-intolerantie bestaat. (ehm... toch?)
Overigens zou ik jullie best in een blauwe string willen zien dansen op een boot in Amsterdam tijdens een "straight parade", dan ga ik zó hard lachen.![]()
andere dresscode he
gewoon weer normale t-shirtjes en onverzorgde spijkerbroeken, vesten met capuchons en airmaxjes.
kratjes bier en zware shag stelen dan de show, overal potjes voetbal en bbq`s, muziek van deep purple en bzb en zo!
