#1
Nu ben je het niet meer met mij eens.
Zo generaliseer je hetero's weer als boeren en lompen,
daar distantieer ik mij van.
Zo generaliseer je hetero's weer als boeren en lompen,
daar distantieer ik mij van.
ExceptionalInsight zei:Dan had je je zinnen moeten nuanceren, jongeman. Zoals je het hier schrijft lijkt het net of je iemand regels oplegt over hoe hij zn leven zou moeten leiden.
candygirl zei:+1.
Alleen zijn goddank niet alle hetero's MIETJES
Maar ik ken ze wel.. en ik kan daar persoonlijk ook niet tegen... zacht poeslief en aardig zijn.. en zichzelf helemaal geweldig...![]()
Dat doe ik nou nooit ^^BlackRobBlunt zei:Ik gooi mijn meningen er eigenlijk altijd vrij lomp en extreem uit, misschien iets om aan te werken :P
Andrew zei:candygirl zei:+1.
Alleen zijn goddank niet alle hetero's MIETJES
Maar ik ken ze wel.. en ik kan daar persoonlijk ook niet tegen... zacht poeslief en aardig zijn.. en zichzelf helemaal geweldig...![]()
Sinds wanneer is zacht en aardig zijn voor mietjes als man zijnde?![]()
candygirl zei:Andrew zei:candygirl zei:+1.
Alleen zijn goddank niet alle hetero's MIETJES
Maar ik ken ze wel.. en ik kan daar persoonlijk ook niet tegen... zacht poeslief en aardig zijn.. en zichzelf helemaal geweldig...![]()
Sinds wanneer is zacht en aardig zijn voor mietjes als man zijnde?![]()
Ik scheer ze niet allemaal over een kam, maar sommige zacht poeslief en aardige mannen zijn toch echt wel mietjes... sulletjes ( en dat is niet per definitie slecht, alleen ik kan er niet tegen... meestal zijn ze dan nog onderdanig ook...)

Oom Klaas zei:Engelse spreekwoorden vertalen in het Nederlands is echt mishandeling van mijn moedertaal.
Pak Suiker zei:Ik kan je wel uitleggen waarom er geen straight pride is... omdat hetero zijn voor mensen "de norm" is en er niet zoiets als hetero-intolerantie bestaat. (ehm... toch?)
Overigens zou ik jullie best in een blauwe string willen zien dansen op een boot in Amsterdam tijdens een "straight parade", dan ga ik zó hard lachen.![]()
cropp zei:Pak Suiker zei:Ik kan je wel uitleggen waarom er geen straight pride is... omdat hetero zijn voor mensen "de norm" is en er niet zoiets als hetero-intolerantie bestaat. (ehm... toch?)
Overigens zou ik jullie best in een blauwe string willen zien dansen op een boot in Amsterdam tijdens een "straight parade", dan ga ik zó hard lachen.![]()
andere dresscode he![]()
gewoon weer normale t-shirtjes en onverzorgde spijkerbroeken, vesten met capuchons en airmaxjes.
kratjes bier en zware shag stelen dan de show, overal potjes voetbal en bbq`s, muziek van deep purple en bzb en zo!
Pak Suiker zei:cropp zei:andere dresscode he![]()
gewoon weer normale t-shirtjes en onverzorgde spijkerbroeken, vesten met capuchons en airmaxjes.
kratjes bier en zware shag stelen dan de show, overal potjes voetbal en bbq`s, muziek van deep purple en bzb en zo!
Dan denk ik dat er serieus niemand komt kijken... ik denk dat de meeste toeschouwers van de botenparade namelijk voor de overdreven, roze onzin gaan. :P
Sterker nog: zelfs ik ga erheen omdat het een goed excuus om lekker overdreven geheel in het knalroze te gaan.(en omdat het zoiets is dat je gewoon eens gezien moet hebben)
Narrow minded. Karma is a bitch.acidboy zei:Homo's, bah.![]()
Een Christen. Dan mag dat.Drientje zei:Wie ben ik om dat te veroordelen?

Er staat nergens in de Bijbel dat een Christen het recht heeft om iemand te veroordelen. Er staat zelfs: Oordeelt niet opdat gij niet veroordeeld zult worden.Deranged zei:Een Christen. Dan mag dat.Drientje zei:Wie ben ik om dat te veroordelen?
candygirl zei:He, als jij alles op jezelf wilt betrekken, wees mijn gast...
Sommige mensen vinden dat kennelijk een kick![]()
eerst een hap, dan een klapDrientje zei:Er staat nergens in de Bijbel dat een Christen het recht heeft om iemand te veroordelen. Er staat zelfs: Oordeelt niet opdat gij niet veroordeeld zult worden.Deranged zei:Een Christen. Dan mag dat.Drientje zei:Wie ben ik om dat te veroordelen?
Niemand heeft het recht een oordeel uit te spreken over een ander. Trek eerst de balk uit je eigen oog voordat je aan de splinter van een ander gaat peuteren.
acidboy zei:Homo's, bah.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."