Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStraight pride?

Straight pride?

75 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu ben je het niet meer met mij eens.
Zo generaliseer je hetero's weer als boeren en lompen,
daar distantieer ik mij van.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Dan had je je zinnen moeten nuanceren, jongeman. Zoals je het hier schrijft lijkt het net of je iemand regels oplegt over hoe hij zn leven zou moeten leiden.
Klik om te vergroten...

Ik gooi mijn meningen er eigenlijk altijd vrij lomp en extreem uit, misschien iets om aan te werken :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
candygirl zei:
+1.
Alleen zijn goddank niet alle hetero's MIETJES :grin:
Maar ik ken ze wel.. en ik kan daar persoonlijk ook niet tegen... zacht poeslief en aardig zijn.. en zichzelf helemaal geweldig... :kots:
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer is zacht en aardig zijn voor mietjes als man zijnde? :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
BlackRobBlunt zei:
Ik gooi mijn meningen er eigenlijk altijd vrij lomp en extreem uit, misschien iets om aan te werken :P
Klik om te vergroten...
Dat doe ik nou nooit ^^
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
candygirl zei:
+1.
Alleen zijn goddank niet alle hetero's MIETJES :grin:
Maar ik ken ze wel.. en ik kan daar persoonlijk ook niet tegen... zacht poeslief en aardig zijn.. en zichzelf helemaal geweldig... :kots:
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer is zacht en aardig zijn voor mietjes als man zijnde? :(
Klik om te vergroten...

Ik scheer ze niet allemaal over een kam, maar sommige zacht poeslief en aardige mannen zijn toch echt wel mietjes... sulletjes ( en dat is niet per definitie slecht, alleen ik kan er niet tegen... meestal zijn ze dan nog onderdanig ook...)
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#6
candygirl zei:
Andrew zei:
candygirl zei:
+1.
Alleen zijn goddank niet alle hetero's MIETJES :grin:
Maar ik ken ze wel.. en ik kan daar persoonlijk ook niet tegen... zacht poeslief en aardig zijn.. en zichzelf helemaal geweldig... :kots:
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer is zacht en aardig zijn voor mietjes als man zijnde? :(
Klik om te vergroten...

Ik scheer ze niet allemaal over een kam, maar sommige zacht poeslief en aardige mannen zijn toch echt wel mietjes... sulletjes ( en dat is niet per definitie slecht, alleen ik kan er niet tegen... meestal zijn ze dan nog onderdanig ook...)
Klik om te vergroten...

wtf ik ben een bink en onderdanig.
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#7
He, als jij alles op jezelf wilt betrekken, wees mijn gast...
Sommige mensen vinden dat kennelijk een kick :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Homo's, bah. :kots:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Engelse spreekwoorden vertalen in het Nederlands is echt mishandeling van mijn moedertaal.
Klik om te vergroten...

Hahaaa inderdaad... Wees mijn gast. Geniaal :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pak Suiker zei:
Ik kan je wel uitleggen waarom er geen straight pride is... omdat hetero zijn voor mensen "de norm" is en er niet zoiets als hetero-intolerantie bestaat. (ehm... toch?)
Overigens zou ik jullie best in een blauwe string willen zien dansen op een boot in Amsterdam tijdens een "straight parade", dan ga ik zó hard lachen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

andere dresscode he :wink:

gewoon weer normale t-shirtjes en onverzorgde spijkerbroeken, vesten met capuchons en airmaxjes.

kratjes bier en zware shag stelen dan de show, overal potjes voetbal en bbq`s, muziek van deep purple en bzb en zo!
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
Pak Suiker zei:
Ik kan je wel uitleggen waarom er geen straight pride is... omdat hetero zijn voor mensen "de norm" is en er niet zoiets als hetero-intolerantie bestaat. (ehm... toch?)
Overigens zou ik jullie best in een blauwe string willen zien dansen op een boot in Amsterdam tijdens een "straight parade", dan ga ik zó hard lachen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

andere dresscode he :wink:

gewoon weer normale t-shirtjes en onverzorgde spijkerbroeken, vesten met capuchons en airmaxjes.

kratjes bier en zware shag stelen dan de show, overal potjes voetbal en bbq`s, muziek van deep purple en bzb en zo!
Klik om te vergroten...

Dan denk ik dat er serieus niemand komt kijken... ik denk dat de meeste toeschouwers van de botenparade namelijk voor de overdreven, roze onzin gaan. :P
Sterker nog: zelfs ik ga erheen omdat het een goed excuus om lekker overdreven geheel in het knalroze te gaan. :tearsofjoy: (en omdat het zoiets is dat je gewoon eens gezien moet hebben)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pak Suiker zei:
cropp zei:
andere dresscode he :wink:

gewoon weer normale t-shirtjes en onverzorgde spijkerbroeken, vesten met capuchons en airmaxjes.

kratjes bier en zware shag stelen dan de show, overal potjes voetbal en bbq`s, muziek van deep purple en bzb en zo!
Klik om te vergroten...

Dan denk ik dat er serieus niemand komt kijken... ik denk dat de meeste toeschouwers van de botenparade namelijk voor de overdreven, roze onzin gaan. :P
Sterker nog: zelfs ik ga erheen omdat het een goed excuus om lekker overdreven geheel in het knalroze te gaan. :tearsofjoy: (en omdat het zoiets is dat je gewoon eens gezien moet hebben)
Klik om te vergroten...

ben er vorig jaar ook geweest, niet veel van mee gekregen omdat het facking heet was en ik behoorlijk onder de olie de binnenstad ging verkennen, op zoek naar een aldi.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
acidboy zei:
Homo's, bah. :kots:
Klik om te vergroten...
Narrow minded. Karma is a bitch.

Ik ben niet voor en niet tegen. Ik ga liever naar de DF meeting. En het interesseert me geen ene sodemieter of je gay, bi, man vrouw, trans, kameel of mietje bent. Voor mij ben je wie je bent De drager van het eeuwige vuur, ook al weet je dat (nog) niet.

Allemaal koolstof atoompjes en toevallig wil jantje een piemel in zijn kont en kees wil dat liever niet. Wie ben ik om dat te veroordelen?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Wie ben ik om dat te veroordelen?
Klik om te vergroten...
Een Christen. Dan mag dat.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zeg zelf altijd, dat ik niks tegen homo's heb. Maar ik kan er ook gewoon niet tegen als een man(meestal homoseksuelen) zo verschrikkelijk verwijfd doet.

Ook vind ik het niet zo tof dat ze je lastig vallen, maar dat vind ik ook van heteromannen die vrouwen lastigvallen :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Drientje zei:
Wie ben ik om dat te veroordelen?
Klik om te vergroten...
Een Christen. Dan mag dat.
Klik om te vergroten...
Er staat nergens in de Bijbel dat een Christen het recht heeft om iemand te veroordelen. Er staat zelfs: Oordeelt niet opdat gij niet veroordeeld zult worden.
Niemand heeft het recht een oordeel uit te spreken over een ander. Trek eerst de balk uit je eigen oog voordat je aan de splinter van een ander gaat peuteren.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch kan oordelen ook wel fijn zijn.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#18
candygirl zei:
He, als jij alles op jezelf wilt betrekken, wees mijn gast...
Sommige mensen vinden dat kennelijk een kick :wink:
Klik om te vergroten...

Dankje voor de uitnodiging. Ook jij hebt pm terug.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Deranged zei:
Drientje zei:
Wie ben ik om dat te veroordelen?
Klik om te vergroten...
Een Christen. Dan mag dat.
Klik om te vergroten...
Er staat nergens in de Bijbel dat een Christen het recht heeft om iemand te veroordelen. Er staat zelfs: Oordeelt niet opdat gij niet veroordeeld zult worden.
Niemand heeft het recht een oordeel uit te spreken over een ander. Trek eerst de balk uit je eigen oog voordat je aan de splinter van een ander gaat peuteren.
Klik om te vergroten...
eerst een hap, dan een klap
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
acidboy zei:
Homo's, bah. :kots:
Klik om te vergroten...
:confused:

Okay, had ik nou niet van je verwacht.
Tevens ook een belachelijke uitspraak... Acidboy, bah :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."