#1
Deranged zei:Stel dat ik zou zeggen dat het leven voor mij onder andere een viering is dat ik absoluut geen homo ben.
Wat dan?
Zou dat betekenen dat ik intolerant ben?
Ben ik dan fout bezig?
Of misschien zelfs stiekem zelf homo, en in de zogeheten 'ontkenningsfase'?
Wat denken jullie hierover?
Wat als ik zoiets zou zeggen?
Wat dan?

