Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStraight pride?

Straight pride?

75 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Stel dat ik zou zeggen dat het leven voor mij onder andere een viering is dat ik absoluut geen homo ben.

Wat dan?

Zou dat betekenen dat ik intolerant ben?

Ben ik dan fout bezig?

Of misschien zelfs stiekem zelf homo, en in de zogeheten 'ontkenningsfase'?

Wat denken jullie hierover?

Wat als ik zoiets zou zeggen?

Wat dan?
Klik om te vergroten...

M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pak Suiker zei:
Ik kan je wel uitleggen waarom er geen straight pride is... omdat hetero zijn voor mensen "de norm" is en er niet zoiets als hetero-intolerantie bestaat. (ehm... toch?)
Overigens zou ik jullie best in een blauwe string willen zien dansen op een boot in Amsterdam tijdens een "straight parade", dan ga ik zó hard lachen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

+1!!!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Pak Suiker zei:
Overigens zou ik jullie best in een blauwe string willen zien dansen op een boot in Amsterdam
Klik om te vergroten...
Dat is voor homo's.
Klik om te vergroten...
word.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
[SF] Safiertje zei:
Ik vind t vrij narrow minded, alsof je minder waard bent als je op hetzelfde geslacht valt. Maar je mag inderdaad blij zijn dat je hetero seksueel bent. Hetero's hebben t in deze wereld immers veel makkelijker; ze worden niet veroordeeld voor hun seksuele voorkeur, worden niet in elkaar geslagen of uitgescholden omdat ze toevallig op het zelfde geslacht vallen..
Klik om te vergroten...

+1
Niet dat iemand mij in elkaar slaat omdat ik biseksueel ben, maar hetzelfde geld voor transseksualiteit, ondanks dat dat geen geaardheid is, maar een genderidentiteit.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
[SF] Safiertje zei:
Ik vind t vrij narrow minded, alsof je minder waard bent als je op hetzelfde geslacht valt. Maar je mag inderdaad blij zijn dat je hetero seksueel bent. Hetero's hebben t in deze wereld immers veel makkelijker; ze worden niet veroordeeld voor hun seksuele voorkeur, worden niet in elkaar geslagen of uitgescholden omdat ze toevallig op het zelfde geslacht vallen..
Klik om te vergroten...


Homo's kunnen hartstikke relaxt zijn, niks mis mee. Maar de verwijfde fags roepen het over zichzelf af, ik ken er hier en daar wel een paar die ik graag tandjes zou laten spugen.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
BlackRobBlunt zei:
[SF] Safiertje zei:
Ik vind t vrij narrow minded, alsof je minder waard bent als je op hetzelfde geslacht valt. Maar je mag inderdaad blij zijn dat je hetero seksueel bent. Hetero's hebben t in deze wereld immers veel makkelijker; ze worden niet veroordeeld voor hun seksuele voorkeur, worden niet in elkaar geslagen of uitgescholden omdat ze toevallig op het zelfde geslacht vallen..
Klik om te vergroten...


Homo's kunnen hartstikke relaxt zijn, niks mis mee. Maar de verwijfde fags roepen het over zichzelf af, ik ken er hier en daar wel een paar die ik graag tandjes zou laten spugen.
Klik om te vergroten...

In dat geval acht ik het gerechtvaardigd om de gemiddelde voetbalsupporter met een honkbalknuppel te bewerken...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pak Suiker zei:
BlackRobBlunt zei:
[SF] Safiertje zei:
Ik vind t vrij narrow minded, alsof je minder waard bent als je op hetzelfde geslacht valt. Maar je mag inderdaad blij zijn dat je hetero seksueel bent. Hetero's hebben t in deze wereld immers veel makkelijker; ze worden niet veroordeeld voor hun seksuele voorkeur, worden niet in elkaar geslagen of uitgescholden omdat ze toevallig op het zelfde geslacht vallen..
Klik om te vergroten...


Homo's kunnen hartstikke relaxt zijn, niks mis mee. Maar de verwijfde fags roepen het over zichzelf af, ik ken er hier en daar wel een paar die ik graag tandjes zou laten spugen.
Klik om te vergroten...

In dat geval acht ik het gerechtvaardigd om de gemiddelde voetbalsupporter met een honkbalknuppel te bewerken...
Klik om te vergroten...

Je gaat je gang maar :P Ik wil alleen maar zeggen dat je ook als je homo bent, je je gewoon als een vent hoort te gedragen, en niet als een dramabitch.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pak Suiker zei:
BlackRobBlunt zei:
[SF] Safiertje zei:
Ik vind t vrij narrow minded, alsof je minder waard bent als je op hetzelfde geslacht valt. Maar je mag inderdaad blij zijn dat je hetero seksueel bent. Hetero's hebben t in deze wereld immers veel makkelijker; ze worden niet veroordeeld voor hun seksuele voorkeur, worden niet in elkaar geslagen of uitgescholden omdat ze toevallig op het zelfde geslacht vallen..
Klik om te vergroten...


Homo's kunnen hartstikke relaxt zijn, niks mis mee. Maar de verwijfde fags roepen het over zichzelf af, ik ken er hier en daar wel een paar die ik graag tandjes zou laten spugen.
Klik om te vergroten...

In dat geval acht ik het gerechtvaardigd om de gemiddelde voetbalsupporter met een honkbalknuppel te bewerken...
Klik om te vergroten...


Hahahahaha, yeah you go Pak Suiker!! :wave: :rock:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
BlackRobBlunt zei:
Pak Suiker zei:
BlackRobBlunt zei:
Homo's kunnen hartstikke relaxt zijn, niks mis mee. Maar de verwijfde fags roepen het over zichzelf af, ik ken er hier en daar wel een paar die ik graag tandjes zou laten spugen.
Klik om te vergroten...

In dat geval acht ik het gerechtvaardigd om de gemiddelde voetbalsupporter met een honkbalknuppel te bewerken...
Klik om te vergroten...

Je gaat je gang maar :P Ik wil alleen maar zeggen dat je ook als je homo bent, je je gewoon als een vent hoort te gedragen, en niet als een dramabitch.
Klik om te vergroten...

Dan stel ik voor dat je emigreert naar Noord-Korea, dan kun je je daar lekker gaan gedragen naar "hoe het hoort", iedere Nederlandse burger mag zich gedragen zoals diegene wilt, zolang dit anderen geen schade bezorgd.
En nu je dan toch daarheen gaat: neem alsjeblieft een zooitje intolerantie Marokkanen mee of zo.* :wave:

* Referentie naar organisator Hugo Braakhuis van de Gaypride die laatst aangevallen is door een groepje marokkanen en 1 nederlander.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
BlackRobBlunt zei:
Je gaat je gang maar :P Ik wil alleen maar zeggen dat je ook als je homo bent, je je gewoon als een vent hoort te gedragen, en niet als een dramabitch.
Klik om te vergroten...
Dat is natuurlijk de meest kansloze opmerking die je kunt maken. Als je zegt dat iemand vraagt om ellende wanneer hij of zij bewust afwijkend gedrag vertoont, dan ja, ben ik het er mee eens. Maar dit is de meest kortzichtige bullshit die je in dit geval had kunnen roepen.

"Je als een vent gedragen" .. hoe moet ik me dat voorstellen? Vertel me het alsjeblieft snel voordat ik de verkeerde keuzes maak! Loser.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
BlackRobBlunt zei:
Je gaat je gang maar :P Ik wil alleen maar zeggen dat je ook als je homo bent, je je gewoon als een vent hoort te gedragen, en niet als een dramabitch.
Klik om te vergroten...
Dat is natuurlijk de meest kansloze opmerking die je kunt maken. Als je zegt dat iemand vraagt om ellende wanneer hij of zij bewust afwijkend gedrag vertoont, dan ja, ben ik het er mee eens. Maar dit is de meest kortzichtige bullshit die je in dit geval had kunnen roepen.

"Je als een vent gedragen" .. hoe moet ik me dat voorstellen? Vertel me het alsjeblieft snel voordat ik de verkeerde keuzes maak! Loser.
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt waarschijnlijk met "je als een vent gedragen" dat je niet extreem verwijfd moet doen. Je hebt van die homo's die zich opzettelijk op die manier profileren om aandacht te krijgen. Dat noem ik iets anders dan je afwijkend gedragen omdat je denkwijze zo is. Dat is gewoon omdat je in je vrije tijd je piemel in iemands reet wil steken. Als dat je zo veel bezig houdt dat je je er naar kleedt en gedraagt vind ik het te ver gaan. Je presentatie moet niks te maken hebben met je seksuele voorkeur in mijn opzicht, anders vind ik het inderdaad ook walgelijk.
Maar dat soort mensen zullen wel blijven volhouden dat "ze zichzelf zijn". Ik kan er niet met mijn hoofd bij, maar dat kan ook met mijn inlevingsvermogen te maken hebben.

En ja, ik heb zelf nu door hoe kortzichtig ik ben. Maar ik heb geen zin om dit idee weg te relativeren. Geweld tegen homo's om hun geaardheid keur ik nooit goed, maar als ze zich op die manier presenteren en ze krijgen problemen moeten ze zich niet in de slachtofferrol gaan stoppen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Straight pride zou volledig gerespecteerd moeten worden als je een dergelijk idee zou doorvoeren.
Maar helaas acht ik de kans groot dat je straks als intolerant word gezien/gemaakt en dat je homoterroristen aan je deur hebt omdat je zogenaamd haat verkondigd jegens hen.
Ik zou alleen niet van de partij zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, de harde kern zal zich net als de relschoppers onder de Marokkanen "aangevallen" voelen.
Daardoor zullen ze racisme, nazi's en homohaters roepen zodat zij hun gelijk zullen halen in de media en de aanhangers van de straight pride hebben dan geen ruiten meer in hun huizen.

'k Heb niets tegen Marokkanen en homo's btw.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Straight pride zou volledig gerespecteerd moeten worden als je een dergelijk idee zou doorvoeren.
Maar helaas acht ik de kans groot dat je straks als intolerant word gezien/gemaakt en dat je homoterroristen aan je deur hebt omdat je zogenaamd haat verkondigd jegens hen.
Ik zou alleen niet van de partij zijn.
Klik om te vergroten...

Ik denk het niet, een straight pride zou best wel kans maken hoor, volgens mij zal de homogemeenschap het helemaal niet erg vinden en juist denken "yes, nóg een feestje". :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Engelse spreekwoorden vertalen in het Nederlands is echt mishandeling van mijn moedertaal.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
BlackRobBlunt zei:
Je gaat je gang maar :P Ik wil alleen maar zeggen dat je ook als je homo bent, je je gewoon als een vent hoort te gedragen, en niet als een dramabitch.
Klik om te vergroten...
Dat is natuurlijk de meest kansloze opmerking die je kunt maken. Als je zegt dat iemand vraagt om ellende wanneer hij of zij bewust afwijkend gedrag vertoont, dan ja, ben ik het er mee eens. Maar dit is de meest kortzichtige bullshit die je in dit geval had kunnen roepen.

"Je als een vent gedragen" .. hoe moet ik me dat voorstellen? Vertel me het alsjeblieft snel voordat ik de verkeerde keuzes maak! Loser.
Klik om te vergroten...

Als je met je exceptional insight nou eens tussen mijn regels door leest, natuurlijk bedoel ik niet dat iedereen zich maar als een macho man zou moeten gedragen, absoluut niet. Maar homo zijn is geen reden om je als een pussy te gedragen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
BlackRobBlunt zei:
Als je met je exceptional insight nou eens tussen mijn regels door leest, natuurlijk bedoel ik niet dat iedereen zich maar als een macho man zou moeten gedragen, absoluut niet.
Klik om te vergroten...
Dan had je je zinnen moeten nuanceren, jongeman. Zoals je het hier schrijft lijkt het net of je iemand regels oplegt over hoe hij zn leven zou moeten leiden.
BlackRobBlunt zei:
Maar homo zijn is geen reden om je als een pussy te gedragen.
Klik om te vergroten...
Hier eigenlijk nog steeds. Iemand gedraagt zich zoals hij of zij dat wil, dat is niet aan jou. Ik snap wel wat je bedoelt, ik houd ook niet van dat gefladder, maar dan nog is dat die persoon zijn keuze. Een hele domme als je het mij vraagt, maar nog steeds die van hem.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kom op zeg... alsof hetero's geen mietjes zijn?
Ik vind je een veel stoerdere vent als je een gast van 2 meter alle hoeken van de slaapkamer kan laten zien dan een vent die een 18 jarig meisje van 1.60 meter paalt en zichzelf the bomb vindt... :openmouth:
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#19
+1.
Alleen zijn goddank niet alle hetero's MIETJES :grin:
Maar ik ken ze wel.. en ik kan daar persoonlijk ook niet tegen... zacht poeslief en aardig zijn.. en zichzelf helemaal geweldig... :kots:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pak Suiker zei:
Kom op zeg... alsof hetero's geen mietjes zijn?
Klik om te vergroten...
Dat is ook weer zo'n achterhaalde term. We zijn toch godverdomme geen twaalf jaar oud meer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."