Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStraight pride?

Straight pride?

75 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
vergeten en vergeven
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, ik heb me - als hetero - zoals altijd weer opperbest vermaakt afgelopen zaterdag op de GAYpride, volgend jaar weer! :hearteyes: :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
waarom moet altijd als het ene er al is gelijk weer het andere...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
waarom moet altijd als het ene er al is gelijk weer het andere...
Klik om te vergroten...
Van het één komt het ander. Wat?
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Nou, ik heb me - als hetero - zoals altijd weer opperbest vermaakt afgelopen zaterdag op de GAYpride, volgend jaar weer! :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Ik dus ook! :grin:
Misschien volgend jaar anders een Gay Pride DF meeting? :tearsofjoy:

Maar ik vond vooral een aantal slogans echt geweldig, zoals: "Hé homo, wat kijk je nou?!" :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
Lauu zei:
waarom moet altijd als het ene er al is gelijk weer het andere...
Klik om te vergroten...
laat het hypotitische overheersen!
Klik om te vergroten...

Bestaat dat? :P


Ik ben het eens met oom klaas, gewoon organiseren dat feestje. :beer:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
cropp zei:
Lauu zei:
waarom moet altijd als het ene er al is gelijk weer het andere...
Klik om te vergroten...
laat het hypotitische overheersen!
Klik om te vergroten...

Bestaat dat? :P


Ik ben het eens met oom klaas, gewoon organiseren dat feestje. :beer:
Klik om te vergroten...

het klonk als een woord wat bestond :grin:

en ik ben het ook met jullie eens, lompe wat lompe bandjes, disturbed en lordi of zo, en ploeg een wijland om, iedereen eigen drank mee, dixies hebben we niet nodig, ga maar aan de rand staan, everzwijntje aan het spit...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
dan is het goed

en goed wil niet zeggen perfect

een 6.5 is goed, en een 10 is perfect, dat is een groot verschil
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
het is ook nooit goed he
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, perfectie is bijna onmogelijk om te bereiken,
kritiek is altijd te geven, de makkelijkste weg om perfectie te bereiken.

Ooit zal het goed zijn,
als we met z'n alle in vrede en harmonie leven.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Nee, perfectie is bijna onmogelijk om te bereiken,
kritiek is altijd te geven, de makkelijkste weg om perfectie te bereiken.

Ooit zal het goed zijn,
als we met z'n alle in vrede en harmonie leven.
Klik om te vergroten...

Wie zegt dat vrede en harmonie goed is? Ik denk dat daarin geloven geen haalbaar doel is. Mensen hebben nou eenmaal instincten en die winnen het bij veel mensen van logisch denken. Daarom denk ik dat er altijd onderlinge spanning zal blijven tussen mensen.
Een wereld zonder geweld zorgt naar mijn indruk ook niet bij iedereen voor harmonie, maar eerder voor verveling.

Niet dat ik een voorstander ben van geweld, maar de mensheid is gewoon te dierlijk.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Berbatov zei:
Oom Klaas zei:
Nee, perfectie is bijna onmogelijk om te bereiken,
kritiek is altijd te geven, de makkelijkste weg om perfectie te bereiken.

Ooit zal het goed zijn,
als we met z'n alle in vrede en harmonie leven.
Klik om te vergroten...

Wie zegt dat vrede en harmonie goed is? Ik denk dat daarin geloven geen haalbaar doel is. Mensen hebben nou eenmaal instincten en die winnen het bij veel mensen van logisch denken. Daarom denk ik dat er altijd onderlinge spanning zal blijven tussen mensen.
Een wereld zonder geweld zorgt naar mijn indruk ook niet bij iedereen voor harmonie, maar eerder voor verveling.

Niet dat ik een voorstander ben van geweld, maar de mensheid is gewoon te dierlijk.
Klik om te vergroten...

Ik vind het maar bekrompen om te denken dat de mens niet kan veranderen. Kijk eens naar hoe lang de mens al bestaat en hoe weinig wij eigenlijk weten over hoe het er 10.000 jaar geleden aan toe ging. Maar als je ook kijkt nu hoe we verandert zijn vergeleken met 500 jaar geleden. We komen er ooit wel. Gelukkig komen er steeds meer goede mensen aan de macht. Steeds meer mensen die de wereld willen veranderen voor het goede laten hun stem horen. En die gedachte van een utopie word steeds minder fictie en steeds meer een doel. Ook al zijn we daar nog heel ver vandaan is de verandering al in volle gang en word steeds duidelijker merkbaar.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pak Suiker zei:
Marla Singer zei:
Nou, ik heb me - als hetero - zoals altijd weer opperbest vermaakt afgelopen zaterdag op de GAYpride, volgend jaar weer! :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...


Misschien volgend jaar anders een Gay Pride DF meeting? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Lijkt me ONTZETTEND gesjellie!! :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla Singer zei:
Pak Suiker zei:
Marla Singer zei:
Nou, ik heb me - als hetero - zoals altijd weer opperbest vermaakt afgelopen zaterdag op de GAYpride, volgend jaar weer! :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...


Misschien volgend jaar anders een Gay Pride DF meeting? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Lijkt me ONTZETTEND gesjellie!! :wave:
Klik om te vergroten...

mij ook :) lijkt me gezellig de Gay Pride :) terug van mijn vakantie uit Denemarken waar de World Out Games(gay pride denemarken) werd gehouden...in het vliegtuig terug naar NL zaten 90% homo's...nog een goed gesprek gehad met een homo :) was wel informatief :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Berbatov zei:
Oom Klaas zei:
Nee, perfectie is bijna onmogelijk om te bereiken,
kritiek is altijd te geven, de makkelijkste weg om perfectie te bereiken.

Ooit zal het goed zijn,
als we met z'n alle in vrede en harmonie leven.
Klik om te vergroten...

Wie zegt dat vrede en harmonie goed is? Ik denk dat daarin geloven geen haalbaar doel is. Mensen hebben nou eenmaal instincten en die winnen het bij veel mensen van logisch denken. Daarom denk ik dat er altijd onderlinge spanning zal blijven tussen mensen.
Een wereld zonder geweld zorgt naar mijn indruk ook niet bij iedereen voor harmonie, maar eerder voor verveling.

Niet dat ik een voorstander ben van geweld, maar de mensheid is gewoon te dierlijk.
Klik om te vergroten...

Neem m'n post niet altijd te serieus, er zit nogal vaak een cynische ondertoon in die niet altijd zichtbaar is. Met het ooit doel ik eigenlijk meer op het moment dat een ander sterrenstelsel dat al onderweg is naar ons botst met het onze en de 2 zwarte gaten van die stelsels 1 supermassief zwart gat vormen waarin we worden opgeslurpt en uitgestoten in minuscule deeltjes waardoor er van onze niets meer over is. Dan is er vrede, en harmonie.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Stel dat ik zou zeggen dat het leven voor mij onder andere een viering is dat ik absoluut geen homo ben.

Wat dan?

Zou dat betekenen dat ik intolerant ben?

Ben ik dan fout bezig?

Of misschien zelfs stiekem zelf homo, en in de zogeheten 'ontkenningsfase'?

Wat denken jullie hierover?

Wat als ik zoiets zou zeggen?

Wat dan?
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."