#1
Flaffie zei:Rabbithole zei:Vind je dan ook dat bijvoorbeeld een homoseksuele man maar moet accepteren dat hij op een vrouw hoort te vallen, ook al zijn zijn gevoels anders? Dat is net zoiets. Ik vind je wel heel erg kortzichtig. Het is, zoals Marla al aangaf, wetenschappelijk bewezen dat zo iemand qua hersens/geest wel degelijk tot een ander geslacht kan behoren.
Een homo hoeft zich niet om te laten bouwen om zich prettig te voelen met het lichaam waar hij inzit.
Dus dat is niet net zoiets, dat is totaal iets anders.
Ik had het erover dat je je lichaam moet accepteren zoals die is, dat betekent dat je moet accepteren dat je niet van het andere geslacht bent.
Dat deden ze vroeger toch ook?!
Ik geloof best dat iemand zich heel onprettig voelt als hij zich eigenlijk een vrouw voelt.
Ik heb niks tegen transseksuelen maar ik heb er wel een mening over.
Zelfde geldt voor homoseksuelen, Mijn neef is homo, prima gast alleen dat hij andere mannen in de kont neukt vind ik toch wel behoorlijk ranzig.
Het gaat niet om de vergelijking ombouwen, het gaat om de vergelijking je niet prettig te voelen met degene waarvan men verwacht dat je die bent. In die zin zou een homo dus ook zijn gevoelens moeten ontkennen en maar accepteren dat men verwacht dat hij op een vrouw valt. Het is niet zo eenvoudig als jij beweert, dat het een kwestie van accepteren is - het is iets dat in je hersens zit. En "vroeger konden ze dat toch ook?" is geen argument, vroeger waren er zogenaamd ook geen homo's, omdat die werden geëxecuteerd als ze voor hun ware identiteit uitkwamen. Niemand zei dus dat hij homo was, maar dat betekent niet dat ze er niet waren - evenals met mensen met genderdysforie.