Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTransgenders

Transgenders

85 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hou ook niet van Ian Curtis.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
towlie1980 zei:
Het is de geest dat belangrijk is.
Als je jezelf een vrouw voelt vanbinnen ben je ook een vrouw.
Klik om te vergroten...
Nee, want dan hangen er kloten tussen je benen en dat maakt je een man.

Man de; m -nen; -netje 1 mens vh mannelijk geslacht
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lullig voor je als je een paar honderd jaar geleden als transseksueel geboren werd, toen hadden ze namelijk nog geen chirurgen die van een pik een kut konden maken en andersom.
Dus waarschijnlijk waren er toen ook geen transseksuelen omdat het toen nog gewoon niet bestond/mogelijk was om je om te laten bouwen.

Ik vind dat je het gewoon moet doen met het lichaam wat je gekregen hebt tijdens de geboorte ook al voel je jezelf een meisje terwijl je een jongen bent.
kwestie van accepteren.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
In het geval van daadwerkelijk gediasnosticeerde genderdysforie is zo iemand van binnen wel degelijk een vrouw. Van buiten zal het altijd wat lastig blijven ja, dan komt het op de omgeving van de desbetreffende persoon aan of hij/zij geaccepteerd wordt. Of dit bij Pak Suiker exact het geval is of dat hij/zij gewoon psychisch in de war is, weet ik niet. Zoals ik al zei heeft het verhaal van Drientje wel wat vragen bij me opgeroepen, maar ik wil niet te snel oordelen. Wel vind ik dat jullie gelijk hebben qua lompe reacties en vervolgens het niet willen aangaan van een discussie, dat is inderdaad enorm irritant.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flaffie zei:
Lullig voor je als je een paar honderd jaar geleden als transseksueel geboren werd, toen hadden ze namelijk nog geen chirurgen die van een pik een kut konden maken en andersom.
Dus waarschijnlijk waren er toen ook geen transseksuelen omdat het toen nog gewoon niet bestond/mogelijk was om je om te laten bouwen.

Ik vind dat je het gewoon moet doen met het lichaam wat je gekregen hebt tijdens de geboorte ook al voel je jezelf een meisje terwijl je een jongen bent.
kwestie van accepteren.
Klik om te vergroten...

Vind je dan ook dat bijvoorbeeld een homoseksuele man maar moet accepteren dat hij op een vrouw hoort te vallen, ook al zijn zijn gevoels anders? Dat is net zoiets. Ik vind je wel heel erg kortzichtig. Het is, zoals Marla al aangaf, wetenschappelijk bewezen dat zo iemand qua hersens/geest wel degelijk tot een ander geslacht kan behoren.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Vind je dan ook dat bijvoorbeeld een homoseksuele man maar moet accepteren dat hij op een vrouw hoort te vallen, ook al zijn zijn gevoels anders? Dat is net zoiets. Ik vind je wel heel erg kortzichtig. Het is, zoals Marla al aangaf, wetenschappelijk bewezen dat zo iemand qua hersens/geest wel degelijk tot een ander geslacht kan behoren.
Klik om te vergroten...

Een homo hoeft zich niet om te laten bouwen om zich prettig te voelen met het lichaam waar hij inzit.
Dus dat is niet net zoiets, dat is totaal iets anders.
Ik had het erover dat je je lichaam moet accepteren zoals die is, dat betekent dat je moet accepteren dat je niet van het andere geslacht bent.
Dat deden ze vroeger toch ook?!
Ik geloof best dat iemand zich heel onprettig voelt als hij zich eigenlijk een vrouw voelt.
Ik heb niks tegen transseksuelen maar ik heb er wel een mening over.
Zelfde geldt voor homoseksuelen, Mijn neef is homo, prima gast alleen dat hij andere mannen in de kont neukt vind ik toch wel behoorlijk ranzig.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flaffie zei:
Mijn neef is homo, prima gast alleen dat hij andere mannen in de kont neukt vind ik toch wel behoorlijk ranzig.
Klik om te vergroten...
Dan moet je het misschien niet zo plastisch verwoorden :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flaffie zei:
Rabbithole zei:
Vind je dan ook dat bijvoorbeeld een homoseksuele man maar moet accepteren dat hij op een vrouw hoort te vallen, ook al zijn zijn gevoels anders? Dat is net zoiets. Ik vind je wel heel erg kortzichtig. Het is, zoals Marla al aangaf, wetenschappelijk bewezen dat zo iemand qua hersens/geest wel degelijk tot een ander geslacht kan behoren.
Klik om te vergroten...

Een homo hoeft zich niet om te laten bouwen om zich prettig te voelen met het lichaam waar hij inzit.
Dus dat is niet net zoiets, dat is totaal iets anders.
Ik had het erover dat je je lichaam moet accepteren zoals die is, dat betekent dat je moet accepteren dat je niet van het andere geslacht bent.
Dat deden ze vroeger toch ook?!
Ik geloof best dat iemand zich heel onprettig voelt als hij zich eigenlijk een vrouw voelt.
Ik heb niks tegen transseksuelen maar ik heb er wel een mening over.
Zelfde geldt voor homoseksuelen, Mijn neef is homo, prima gast alleen dat hij andere mannen in de kont neukt vind ik toch wel behoorlijk ranzig.
Klik om te vergroten...

Het gaat niet om de vergelijking ombouwen, het gaat om de vergelijking je niet prettig te voelen met degene waarvan men verwacht dat je die bent. In die zin zou een homo dus ook zijn gevoelens moeten ontkennen en maar accepteren dat men verwacht dat hij op een vrouw valt. Het is niet zo eenvoudig als jij beweert, dat het een kwestie van accepteren is - het is iets dat in je hersens zit. En "vroeger konden ze dat toch ook?" is geen argument, vroeger waren er zogenaamd ook geen homo's, omdat die werden geëxecuteerd als ze voor hun ware identiteit uitkwamen. Niemand zei dus dat hij homo was, maar dat betekent niet dat ze er niet waren - evenals met mensen met genderdysforie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
Niemand zei dus dat hij homo was, maar dat betekent niet dat ze er niet waren - evenals met mensen met genderdysforie.
Klik om te vergroten...
Maar is dit wel zo? Ik bedoel, is het geen product van de maatschappij? Een soort luxeprobleem. Iets dat zich ontwikkelt omdat we zoveel keus hebben in alles dat we onszelf gentoxisch denken. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat bosjesmannen in afrika dit soort problemen hebben. Dat kan een gebrek aan empathisch vermogen zijn, dan ben ik heel benieuwd of iemand daar een goed verhaal voor heeft. En dat we onszelf die neurologische ziekten aanpraten moet je misschien met een lading zout nemen, maar lach het niet meteen weg.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Flaffie zei:
Mijn neef is homo, prima gast alleen dat hij andere mannen in de kont neukt vind ik toch wel behoorlijk ranzig.
Klik om te vergroten...
Dan moet je het misschien niet zo plastisch verwoorden :)
Klik om te vergroten...

Misschien iets te grof maar als ik het wat softer verwoord komt het toch op hetzelfde neer.
:P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pak Suiker needs to man up. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
vode zei:
het heeft het verkeerd aangepakt
Klik om te vergroten...
Hier ben ik het vooral mee eens.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Ik ben een trein, in een mensen lichaam.
Klik om te vergroten...
Zal flink wat kosten zo'n operatie, begin maar vast met sparen :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
Ik ben een trein, in een mensen lichaam.
Klik om te vergroten...
Zal flink wat kosten zo'n operatie, begin maar vast met sparen :)
Klik om te vergroten...

The Six Million Dollar Man. :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15


Of een dolfijn i.p.v. trein... :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die aflevering was best wel geniaal.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Die aflevering was best wel geniaal.
Klik om te vergroten...

Redelijk. :grin: Dat is toch ook de aflevering dat Kyle een negroïde basketbalspeler van 2 meter wil worden?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
shemale warrior princess! :beer:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stel je bent tegen zoiets als dit hieronder op de foto aangelopen in een club en je ketst al 2 jaar samen de sterren door het hemeldak...
Dan vindt je op een dag dat paspoort waarin staat dat de sunshine of your life als een jongen geboren is.
Voel je jezelf dan verneukt of neuk je lekker door?

Als er absoluut geen verschil met een echte vrouw te zien valt, wat maakt het dan uit? Zeker als er ook nog dat soort gevoelens mee gepaard gaan, die men liefde noemt.

Verder zou ik zeggen: bereid je er zelf maar op voor dudes dat er weldra tijden zullen aanbreken waarin de medische techniek resultaten voortbrengt die zelfs de zintuigen van de meest doorgewinterde Don Juan weet te misleiden.
Dan rest er nog maar 1 keuzemogelijkheid: celibatair leven of het verstand op nul zodra de kleren uitgaan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tsjah...voor een nacht zou ik zoiets dan echt niet voorbij schieten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."