Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTransgenders

Transgenders

85 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ken persoonlijk geen transgenders maar wat mij betreft gaat 'leven en laten leven' ook hier op.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer alleen dat ik niet van cliché's hou.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hou niet van Ian Curtis. Schijnt ook n probleem te zijn voor sommige mensen. Daarentegen mag ik graag naar Elliott Smith luisteren.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
yeti zei:
Stel je bent tegen zoiets als dit hieronder op de foto aangelopen in een club en je ketst al 2 jaar samen de sterren door het hemeldak...
Dan vindt je op een dag dat paspoort waarin staat dat de sunshine of your life als een jongen geboren is.
Voel je jezelf dan verneukt of neuk je lekker door?

Als er absoluut geen verschil met een echte vrouw te zien valt, wat maakt het dan uit? Zeker als er ook nog dat soort gevoelens mee gepaard gaan, die men liefde noemt.

Verder zou ik zeggen: bereid je er zelf maar op voor dudes dat er weldra tijden zullen aanbreken waarin de medische techniek resultaten voortbrengt die zelfs de zintuigen van de meest doorgewinterde Don Juan weet te misleiden.
Dan rest er nog maar 1 keuzemogelijkheid: celibatair leven of het verstand op nul zodra de kleren uitgaan.
Klik om te vergroten...

Ik zou d'r doen, ook al was ze vroeger een nijlpaard, ik zou d'r doen... :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mike64 zei:
Ik zou d'r doen, ook al was ze vroeger een nijlpaard, ik zou d'r doen... :grin:
Klik om te vergroten...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mike64 zei:
yeti zei:
Stel je bent tegen zoiets als dit hieronder op de foto aangelopen in een club en je ketst al 2 jaar samen de sterren door het hemeldak...
Dan vindt je op een dag dat paspoort waarin staat dat de sunshine of your life als een jongen geboren is.
Voel je jezelf dan verneukt of neuk je lekker door?

Als er absoluut geen verschil met een echte vrouw te zien valt, wat maakt het dan uit? Zeker als er ook nog dat soort gevoelens mee gepaard gaan, die men liefde noemt.

Verder zou ik zeggen: bereid je er zelf maar op voor dudes dat er weldra tijden zullen aanbreken waarin de medische techniek resultaten voortbrengt die zelfs de zintuigen van de meest doorgewinterde Don Juan weet te misleiden.
Dan rest er nog maar 1 keuzemogelijkheid: celibatair leven of het verstand op nul zodra de kleren uitgaan.
Klik om te vergroten...

Ik zou d'r doen, ook al was ze vroeger een nijlpaard, ik zou d'r doen... :grin:
Klik om te vergroten...

Zou d'r best overheen kunnen. (Ja, ik ben geboren als man.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."