Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pak Suiker zei: Ik snap mindgamers punt wel. Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal. Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen. Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid. Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar. Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'. Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen? "Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout! Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben). Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje. Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten. En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?" Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn" Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan? Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen. Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken. Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes! Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten. Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen? Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik. Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand. Klik om te vergroten... jesus jesus wat een oordelen allemaal!!!! en er is helemaal NIEMAND die met zijn/haar hersens eraan kan denken dat er nog zoiets is als NATUUR en INTUITIE bijvoorbeeld. alles moet maar sociaal zijn enz enz. lief lief niet te wild weet ik het allemaal. weet niet wie het woord noemde maar rollenpatroon!!! ja juist ja, inderdaad dat is waar het omgaat. wil je het woord niet in je mond nemen omdat je er bang voor bent?? wij draaien compleet door en willen alles maar regelen. nu: de natuur kan je in die zin regelen dat oppervlakkige zaken aangepast kunnen worden. maar dat, waarvoor je bestemd bent ,is dat, waarvoor je moet leven. helaas zijn er wat teveel mensen met kreupele gedachten die ook nog eens wat durven zeggen in deze maatschappij (bedoel hiermee enkel die wat anders proberen te leven als wat ze zijn (gaat niet over sekse of dergelijke)de zogenaamde berg mensen die ik de wandelende dooden noem. ze zijn er wel maar ze weten zelf niet meer waarom ze er zijn!! da zijn er veeel!! dus beste mindgamer mensen zoals jij moeten eerst eens naar zichzelf kijken. alles ok? nou dan keuze maken. KEUZES MAAAAKEN MINGAMER (en anderen) !!!!!"
"cronos zei: topic mag voor mij gesloten worden,moesten de quotes van ouder personen komen met bijvoorbeeld kinderen waren de reacties misschien anders Klik om te vergroten... hee cronos das wel een beetje heeeeel erg slap wat je hier schrijft!! geef je mening als je die al kunt vormen en laat dat gedoe met als dat dan dat enz.. zonder gegronde mening kun je beter emigreren denk ik. dit land heeft op dit moment mensen met ballen nodig.....geen watjes."
"cronos zei: ooit zal je anders praten :P ach wat ben ik dat eerlijk gezegd hier beu aan het komen dat offtopic puberale macho gedrag hier van sommigen.wat voor hatelijk reactie is dat nou weer van jou!!!zou mij niet verbazen dat je wromtraxe bent.(alleen jou quote's al,en jij werpt verwijtingen naar mij toe,dat ik niets zinnigs te zeggen heb ,z'o eventjes jou quotes doorbladerd...voor een newbie ,reeds zo een grote mond ). sommige personen ruzieën hier liever...dan lachen,versta er niks meer van. er wordt hier veel te veel getoloreerd hierbij vraag ik een vrijwillige ban(mij bannen dus),ben het echt beu Klik om te vergroten... eh nochmaals sorry hoor. kijk cronos, iedereen hier geeft zijn/haar meningen en die zijn natuurlijk wel eens hard. maar wat voor de een hard is is voor de ander weer zeer positief. en ja er zijn ook puberale reakties. maar is dat dan zo verkeerd? ik heb ook wel eens moeite met wat anderen schrijven maar dat is MIJN probleem. en ja ik weet ook wel dat ik een zeeer sterke persoonlijkheid heb en dat ik daar wel eens mensen gevoelig met raak. maar is dat dan slecht? in ieder geval vind ik jouw uitspraak "voor een newbie reeds zo een grote mond" getuige ervan dat jij liever in een hirarchisch systeem leeft en dat bedoel ik nou net met mijn uitspraak: beter emigreren!! hierarchi is dodelijk en heeft geen recht van bestaan meer. tenminste niet hier. en als je mijn quotes doorgebladerd hebt dan heb je toch in ieder geval de moeite genomen mij te begrijpen. dat vind ik dan weer zeer goed. dus puberaal machogedrag en hatelijke opmerking?? misschien maar besef dat achter deze woorden gewone mensen staan die, net als jij, ook hun emotie tonen. sterkte cronos, vind niet dat jij geband moet worden, niemand."
"cronos zei: tja,wat moet ik daar nou van zeggen,no hard feelings man...maar ik vind die uitscheldmeningen maar niks,hoe kan je iemand beoordelen zonder hem/haar echt te kennen en hoe kon je mij beoordelen op amper een paar quotes?jtja,ik veronderstel dat het gewoon hier soms zo hoort merk ik,ik heb internet altijd een beetje verwarrend gevonden weet jé,het is niet echt mijn ding...maarja,ik moet een beetje leren minder van aantrekken van dat schelden,i guess ,tja over die mannen met ballen...heum ik knap totaal af op mannen die stoer doen en geen respect ofzo toont tegen de medemens...ik lach veel liever,that's just me!!! Klik om te vergroten... heee kijk dat vind ik nou top!! nou begrijp ik jou ook een beetje beter cronos. tsja wat betreft het internet, het maakt de wereld anders en voor veel mensen telt het gevoel niet werkelijk als je zoveel aanbod om te communiceren hebt en reakties krijgt ,zoals hier. je kent tenslotte de mens niet die erachter zit. het is veelal slechts een bevrediging van zijn/haar een of andere tekortkoming of een simpel tijdsverdrijf. voor waardevolle gesprekken ga ik dan ook liever ergens heen waar ik mensen kan treffen. communiceren in het internet zegt mij eerlijk gezegd ook niet zoveel tenzij ik informatie zoek of delen wil. dan houdt het ook wel op hoor. en zo een forum als dit is eigenlijk wel grappig als je ziet wat ze hier af en toe schrijven toch? denk dat het voor de helft geen uitspraken zijn die je in het openbaar zou doen en wie weet hoevelen er stoned voor hun beeldschermpje zitten niet dan...??? oh ja een ding wil ik nog kwijt en dat is ook zo typisch van al die schrijverij. als ik het heb over mensen met ballen bedoel ik dat ze stevig in hun schoenen staan. en deze mensen zouden ons landje eens op een intelligente en werkelijk leidende manier weer een beetje terug op orde kunnen brengen met betrekking tot het hier gestelde oorspronkelijke onderwerp. das dus slechts een gedachtegang en als mening voorheen door mij geformuleerd. het wordt echter niet door iederen zo gelezen of begrepen. typisch internet laat het je goed gaan cronos!!"
"Devils Reject zei: nicolai zei: Devils Reject zei: Ik vind het RANZIG.. Als je het lef hebt om vreemd te gaan moet je het ook gelijk aan je partner vertellen en daar lef voor hebben vind ik. Niet zown aktie van he ik heb een SOA maar ik neuk al jaren alleen met jou? En dat je vriend/vriendin dan gaat denken hoe kendat nou?!?! Ik vind dat je iemand nooit aan het lijntje mag houden je haalt hiermee iemands zelfverzekerdheid weg en zelfrespect. Zoizo als je behoefte hebt om vreemd te gaan moet je gewoon de relatie beeindigen voor je het doet of iemand zoeken die een open relatie wil ofzo. Klik om te vergroten... het getuigd niet van lef om het aan je partner te vertellen. het getuigd juist van zwakheid vind ik. je haalt hiermee alleen maar je eigen schuldgevoel weg en de ander voelt zich belabberd omdat je bent vreemdgegaan. het getuigd niet van lef als je iemand de grond instampt. Klik om te vergroten... Dat is totale onzin wat jij nu zegt want wie is er nou zo dom te geloven dat een partner zoiets niet aanvoelt. Als je een hechte relatie hebt merkt je partner dat er iets is, of je moet een schizofreen zijn ofzo. En als je dan gaat liegen en je parnter komt er dan ooit TOCH achter, tjah dat is echt het ergste wat kan gebeuren in een relatie. Dan is al het vertrouwen foetsie. Ik hoor liever hey schat ik heb in een dolle bui ff geneukt met iemand en ik heb er spijt van, dan dat ik te horen krijg hey schat ik heb gewerkt vanavond en dat je er dan inneens via via achter moet komen dat dingen niet kloppen en je partner dus loopt te liegen! Klik om te vergroten... ben het met d.reject totaal eens!je moet wel erg verziekt zijn om met mensen om te gaan als zijn het produkten! mentaliteit is bij te veel mensen compleet verneukt en respekt volledig uit de woordenschat gemaaid. komkom als je buiten de deur gaat neuken is er iets niet pluis en hoor je niet meer in deze relatie thuis"
"hallo mensen, ga met een collega voor een project een jaar lang naar frankrijk. nou willen we voor eigen behoefte een paar plantjes, indoor, kweken. we denken aan onze standaard white widow. we zitten echter op zo'n 800m boven nul. kan dit gevolgen hebben voor de planten/opbrengst/groeiproces? weet iemand hier wat konkreets over te zeggen? hoor het graag!"
"De Sjeik zei: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120 Zo veel mogelijk info als je kan opzuigen. Veel leesplezier Klik om te vergroten... ja en naar de bank als je de hele ruimte wilt volbouwen (op een goede manier)"
"beste mensen, heb net een white widow uit zaad opgekweekt. het is m'n allereerste. nou wou die zowiezo niet in de hoogte omdat ie waarschijnlijk niet genoeg kon wortelen. heb 'm wat gesnoeid om kloontjes te proberen en nou krijgt ie overal wel tot 9 vingers!! ook is de plant altijd klein gebleven maar wel dik(met echte boomstammen van min.1 cm dik!)hoogte ongeveer 40cm. het is de eerste en natuurlijk doe ik wat dingen gebrekkig of fout maar wie kan mij zeggen wat? belichting is overigens nog steeds 24hrs omdat ik er een moedrplant van wil maken.(tussendoor 12/12 gehad om te checken of het vrouwtje is) lamp=600w water 6,0PH met voeding. kleur mooi groen niet donker en geen verkleuringen.staat op potgrond.zaadje gepland op 12december2008 vochtigheid op het begin was (te)laag. maar toch...9 vingers??en bonzai-model! wie heeft er goede raad??"
"hallikideki, nou mensen da was ff schrikke!! ik heb even niet zo goed opgelet. was de gas op voor de kachel dus ik denk, nou, dan laat ik de beluchting wel even voor wat het is. dat was tot nu toe nooit een probleem maar op hetzelfde moment heb ik de vijverfolie uitgelegd. die stinkt dus naar opblaasboot, zal ik maar zeggen ,en toen ik kort voor de nachtperiode inging, het waterrondje wou doen.......sjesus!! al die planten hingen op half zeven!! sjesus ik denk daar gaan ze !! als een idioot de nieuwe gas aan de kachel, stoken en beluchten !!! en na de nacht kwam de dag....... :P en er stonden weer een paar lekkere groentjes me vrolijk en blij aan te kijken dus jongens en meisjes.... home improvement kan gevaarlijke luchtjes bezorgen en dus nooit de beluchting verwaarlozen!! quattro heeft al weer wat geleerd ff bijkomen vanavond"
"heb ff fotoootje gefabriceerd.voor de liefhebbers van techniek, op de achtergrond staat de klimaatbeheersing. deze is zoooo gruwelijk perfect da'k er beswel trots op ben. computer gestuurd met inbraak en storingsmeldingen via sms. das pas ontspannen. helaas was die nog niet in bedrijf in de eerste groeiweken van mijn plantjes. en ik denk ook dat stress zeker wel de groei beinvloed zal hebbu! nou ik ga d'r maarus eendje opzette bedankt voor de geruststellende woorden"