#1
Ik vind al die mensen met hun 'liefde' net als vliegjes die eindeloos tegen een lamp aan blijven vliegen. Daar heb ik ook een mooi stuk over geschreven.
Deranged zei:Ik vind al die mensen met hun 'liefde' net als vliegjes die eindeloos tegen een lamp aan blijven vliegen. Daar heb ik ook een mooi stuk over geschreven.
Deranged zei:Nee, dat soort stukken hou ik liever voor me. Ik heb niet zo'n zin in kortzichtig gezeik.
True, maar ik zeg toch dat het onbewust is. Ik loop ook niet gauw verliefd rond, ik was tot mijn 21ste nog nooit verliefd geweest. Het lijkt me heerlijk om iemand te ontmoeten maar ik ontmoet gewoon niemand van wie ik denk dat hij bij me past, en als ik dan inderdaad iemand ontmoet met dezelfde interesses dan heeft hij een vriendin en als er iets is waar ik niet aan ga beginnen dan zijn het mannen die zonder toestemming vreemdgaan.[SF] Safiertje zei:En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen.
Je kunt beter verdriet hebben om iets dat je kwijt bent geraakt, dan mooie dingen missen omdat je bang bent voor de pijn die er misschien zou kunnen komen.

haha jij ook?buzzrider zei:welkom bij de clubcronos zei:vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
buzzrider zei:welkom bij de clubcronos zei:vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
Welhallodaar zei:Ik hoef niet op zoek ik kies ze uit maar het kost wel wat.
Flugeltje zei:Welhallodaar zei:Ik hoef niet op zoek ik kies ze uit maar het kost wel wat.
Een hoertje is niet hetzelfde als een liefje
Flugeltje zei:Haha, ik join ook evenbuzzrider zei:welkom bij de clubcronos zei:vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe![]()
![]()
vode zei:Ik snap je punt wel maar dan vind ik het nog steeds kortzichtig om het te laten blijken alsof die persoon in relatie 1 niet oprecht hield van die persoon en er eeuwig mee samen wilt leven. Er zijn zoveel factoren die een relatie kapot kunnen maken, dus ik vind het een beetje raar om te zeggen dat je of altijd monogaam moet zijn bij 1 persoon voor de rest van je leven of polygaam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."