Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind al die mensen met hun 'liefde' net als vliegjes die eindeloos tegen een lamp aan blijven vliegen. Daar heb ik ook een mooi stuk over geschreven.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Ik vind al die mensen met hun 'liefde' net als vliegjes die eindeloos tegen een lamp aan blijven vliegen. Daar heb ik ook een mooi stuk over geschreven.
Klik om te vergroten...

Staat dat stuk ergens op DF?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Nee, dat soort stukken hou ik liever voor me. Ik heb niet zo'n zin in kortzichtig gezeik.
Klik om te vergroten...

Jammer, dat stuk had ik best willen lezen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
''Onbewogen is mijn ziel en klaar als het gebergte in de morgen. Maar zij menen dat ik koud ben en een spotter voor gruwelijk bespotten. En nu zien ze mij aan en lachen, en terwijl zij lachen, haten zij mij nog. IJs is in hun lachen.''

Aldus Sprak Zarathoestra, Friedrich Nietzsche.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
[SF] Safiertje zei:
En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen.
Klik om te vergroten...

Je kunt beter verdriet hebben om iets dat je kwijt bent geraakt, dan mooie dingen missen omdat je bang bent voor de pijn die er misschien zou kunnen komen.
Klik om te vergroten...
True, maar ik zeg toch dat het onbewust is. Ik loop ook niet gauw verliefd rond, ik was tot mijn 21ste nog nooit verliefd geweest. Het lijkt me heerlijk om iemand te ontmoeten maar ik ontmoet gewoon niemand van wie ik denk dat hij bij me past, en als ik dan inderdaad iemand ontmoet met dezelfde interesses dan heeft hij een vriendin en als er iets is waar ik niet aan ga beginnen dan zijn het mannen die zonder toestemming vreemdgaan.

Er loopt vast wel een potje rond voor dit dekseltje.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben single, en heb geprobeerd relaties te hebben maar ik hou niet van dat gedoe eromheen en de vrijheden die het me af neemt. Van mij hoeven relaties pas als ik eind 20 ben, maar daar kan ik zo weer anders over denken.
Tot die tijd lekker met iedereen seks hebben en niks wat me ervan onthoudt, woohoo. :stoned:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
buzzrider zei:
cronos zei:
vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
Klik om te vergroten...
welkom bij de club
Klik om te vergroten...
haha jij ook?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
buzzrider zei:
cronos zei:
vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
Klik om te vergroten...
welkom bij de club
Klik om te vergroten...

Haha, ik join ook even :grin: :grin:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cool, we zijn al met drie :grin:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hoef niet op zoek ik kies ze uit maar het kost wel wat.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welhallodaar zei:
Ik hoef niet op zoek ik kies ze uit maar het kost wel wat.
Klik om te vergroten...

Een hoertje is niet hetzelfde als een liefje
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flugeltje zei:
Welhallodaar zei:
Ik hoef niet op zoek ik kies ze uit maar het kost wel wat.
Klik om te vergroten...

Een hoertje is niet hetzelfde als een liefje
Klik om te vergroten...


Weet hij veel.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
nog steeds heel erg in luv :hearteyes: :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vrijgezel en niet zoekende. Tenminste, niet dat ik er geen zin in heb ofzo maar ik zie het allemaal wel. Na 6maanden een vriendin ben ik al 2 jaar vrijgezel en op mn 17e vind ik het wel best zo :P Ben altijd in voor een leuk meisje maar ik hoef niet perse een vaste relatie te hebben op deze leeftijd :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flugeltje zei:
buzzrider zei:
cronos zei:
vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
Klik om te vergroten...
welkom bij de club
Klik om te vergroten...
Haha, ik join ook even :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

En heren hoe staat het ervoor :wink:
Moeilijke situatie voor die dame (en voor jullie).
Verliefd worden als je getrouwd bent (en misschien wel kinderen hebt) is heel moeilijk voor een vrouw. Ik spreek uit ervaring, was wel een erg leuke tijd in 2007 daar niet van :wink:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bezet, 'k heb een onwijs lieve vriendin.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik geloof niet zo in seriemonogamie, het is nogal hypocriet...
"Oh lieverd, ik hou zo veel van je, ik wil je echt nooit meer kw.... hé! jij bent ook wel erg leuk! ja, nu is het uit, het ligt niet aan jou maar aan mij." *rent snel naar die ander toe*
Bleh... neeh, doe het dan goed: óf echte monogamie, óf polygamie/amourie... maar niet dit IQ-loze, halfbakken gedoe.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik snap je punt wel maar dan vind ik het nog steeds kortzichtig om het te laten blijken alsof die persoon in relatie 1 niet oprecht hield van die persoon en er eeuwig mee samen wilt leven. Er zijn zoveel factoren die een relatie kapot kunnen maken, dus ik vind het een beetje raar om te zeggen dat je of altijd monogaam moet zijn bij 1 persoon voor de rest van je leven of polygaam.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
vode zei:
Ik snap je punt wel maar dan vind ik het nog steeds kortzichtig om het te laten blijken alsof die persoon in relatie 1 niet oprecht hield van die persoon en er eeuwig mee samen wilt leven. Er zijn zoveel factoren die een relatie kapot kunnen maken, dus ik vind het een beetje raar om te zeggen dat je of altijd monogaam moet zijn bij 1 persoon voor de rest van je leven of polygaam.
Klik om te vergroten...

Ik zie wel in dat zoiets als echte monogamie in de praktijk niet haalbaar is. :wink:
Het is ook slechts mijn visie/mening, of die haalbaar is in de praktijk is een 2e punt...

Ik had het ook niet over alle vormen van seriemonogamie (vandaar ook de term IQ-loze...) overigens.
Eigenlijk vooral de gevallen waarbij het uit gaat met persoon A en dat persoon B dan meteen het nieuwe liefje is.
Het enige wat ik wel hoop, is dat mensen niet de illusie hebben dat de mens monogaam is van nature.
Dus dat men beseft dat er een reëele kans is dat het over gaat, zo'n relatie.
Al ben je jááááren met iemand samen (samen gelukkig oud willen worden) doen er zich lijkt me geregeleld momenten voor dat 1 van de 2 verliefd wordt op een ander, of de neiging krijgt om vreemd te gaan.
Ik denk dat je beter daarover kunt praten, er afspraken erover kunt maken enz. enz. om je liefde en relatie te behouden, want bij monogame relaties betekend het nogsteeds: vreemdgaan = exit.
Dát bedoel ik er precies mee, vode. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."