Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#1
vrijgezel :(
wel op zoek
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
De allerbeste relatie die ik me ooit heb kunnen wensen met willem. Wie had dat ooit gedacht van deze DF-slet dat ik morgen alweer 9 maanden een RELATIE heb :openmouth: :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alweer 1.5 jaar in een relatie, en daarvoor ook al 2 jaar met precies één week ertussen. Ik ben serieus vergeten hoe single zijn eigenlijk uberhaubt is.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
nog single, wel op zoek
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Morgen negen maandjes samen met de mooiste vrouw die ik ken...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
ik blijf lekker vrijgezel :grin:
Klik om te vergroten...

Same here :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, ik blijf ook even vrijgezel totdat ik zeker weet dat de andere deel van de puzzelstuk, op mij aan het wachten is.
Ik ben nu veelste veel met dit soort dingen bezig:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=3327
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb tenminste een excuus! www.vhemt.org
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vrijgezel :grin:
s
spatwijffie30Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds 3 weken weer een vriend :hearteyes:
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Getrouwd sinds november 2007!

Alleen weet ze nog altijd niets van gebruik!
wel van verleden!
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoezo 2 mannen?? Dat kan toch niet :confused: ...mijn zegen heb je hoor :grin:

:wave:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vrijgezel.... best geen probleem,
maar zou toch leuk zijn als er iemand die lege plaats in men hart opvult.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#14
single.. ze maakte het net uit na anderhalfjaar samen zijn :( :( :(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MiNiMaLiSDope zei:
single.. ze maakte het net uit na anderhalfjaar samen zijn :( :( :(
Klik om te vergroten...

Oh wat kut voor je!!! Veel sterkte!!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
MiNiMaLiSDope zei:
single.. ze maakte het net uit na anderhalfjaar samen zijn :( :( :(
Klik om te vergroten...
Shit voor je, veel sterkte!
Hoe gaat het inmiddels met je?

belg_limburger zei:
Getrouwd sinds november 2007!
Alleen weet ze nog altijd niets van gebruik!
wel van verleden!
Klik om te vergroten...
De geheimen van het huwelijk :wink:

OT: Sinds een jaartje is mijn relatie van dik 2 jaar helaas stuk gegaan. De laatste maanden van 2007, en de eerste maanden van dit jaar wat gelopen met een meisje maar helaas is dit uiteindelijk op niks uitgedraaid. Dus still single, niet op zoek want zoeken doe ik niet. Het komt zoals het komt, en het komt wel goed :)
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben 'nog' single , niet hard op zoek maar wel iemand op het oog
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelicwarrior zei:
Ik heb al een anderhalf jaar een relatie met mijn vriend Jeffrey :hearteyes:
We wonen samen en we zijn hartstikke gelukkig!
Alleen we zouden wel wat meer vrienden willen hoor..
Mensen hebben altijd vooroordelen als ze weten dat er 2 mannen samen wonen en ook heel vaak feesten hebben :cry:
Klik om te vergroten...

Mja zo'n bullshit is dat.. Het gaat er toch om dat je gelukkig bent? En of dat nou met een man of een vrouw is, zou niet uit moeten maken.

Ik ben nog steeds single en t begint nu wel een beetje te kriebelen, mis het wel een relatie. Maar dat komt vanzelf wel weer :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelicwarrior zei:
Ik heb al een anderhalf jaar een relatie met mijn vriend Jeffrey :hearteyes:
We wonen samen en we zijn hartstikke gelukkig!
Alleen we zouden wel wat meer vrienden willen hoor..
Mensen hebben altijd vooroordelen als ze weten dat er 2 mannen samen wonen en ook heel vaak feesten hebben :cry:
Klik om te vergroten...

Jammer dat je in zoon conservatief mulieu zit. In mijn kennissen kring is homoseksualiteit al vrij aanvaard hoor. Mn zuster is lesbisch en heeft sinds 3 jaar een vaste relatie. Nooit scheef bekekend door haar vrienden.
Veel succes nog!
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sinds het weekend een nieuw vriendinnetje
wat is het fijn om verliefd te zijn :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."