Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#1
De eerste 5.5 jaar waren zeer goed, maar we zijn door omstandigheden uit elkaar gegroeid.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey proton,jij bent toch diegene die vaak in een andere gleuf zit?
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re:

Boogie! zei:
''bezet, en op zoek''?
Klik om te vergroten...
Dat is pas eerlijk.
Goed zo.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb 10 jaar relatie gehad, waarvan 5 getrouwd. Helaas kwam ze erachter in therapie (vanwege persoonlijke problemen) dat ze niet bi is maar meer lesbisch....
Tevens waren we wat uit elkaar gegroeit, nu 2 jaar weer single.
Ben "Tevreden", maar "gelukkig" vind ik beetje te ver gegrepen. Vermaak me prima en er zal vast wel weer eens iemand voorbij komen.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#5
vaak? neu? en wat heeft dat mijn mijn scheiding of single zijn te maken ?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anon zei:
vode zei:
Single..... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wait.. what? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ja, gekke shizzle! Sinds eergisterenavond.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag een half jaar bij elkaar :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanadesse zei:
Vandaag een half jaar bij elkaar :grin:
Klik om te vergroten...

gefeli :grin:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
SneeuwWitje zei:
Vrijgezel :beer: :grin: (al 1.5 jaar :openmouth: )
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
Vanadesse zei:
Vandaag een half jaar bij elkaar :grin:
Klik om te vergroten...
gefeli :grin:
Klik om te vergroten...
Dankje :grin:
k
kafkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Levenslang vrijgezel. Ik denk dat ik angst heb om lief te hebben. De keren dat liefde me in de ogen keek gingen snel voorbij door de verliefdheid te onderdrukken. Tijdens mijn studie had ik last van constante prestatiedrang die me belet heeft emotioneel open te staan.

Ik heb nu geleerd dat ik ADD heb, heb een diploma, en heb mezelf leren kennen. Ik weet waarom ik die emotionele blokkades heb. En nu is er meer rust, er is tijd, ik heb geen deadlines, en het is mooi weer. Ik hoef niet meer urenlang te programmeren, studeren, plannen, en soms ronduit zinloze colleges te volgen, om vervolgens als een bonk stress me te verliezen in alcohol en wiet. Ik heb een zomer lang de tijd om naar mijn gevoel te luisteren. Filosoferen/Spacen met wiet, en trippen op paddo's heeft me meer inzicht gegeven in wat echt belangrijk is.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bijna 2 jaar een relatie :)
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bijna 13 jaar dol en dolverliefd (ok, natuurlijk met ups en downs, het zou maar raar zijn anders). Zijn gelukkig heel open tegenover elkaar, dus weten ook alles van elkaar.
Heb hem leren kennen in een zware drugperiode (waar ik toen nog ver vanaf stond, want ik had mijn zus al ten onder zien gaan), maar na een half jaartje is hij zomaar ermee gestopt, omdat ie er genoeg van had (was helemaal niet op vraag van mij, want ik vond het niet zo erg, hij bleef erg leuk, met of zonder drugs).
Na 2 jaar vol van liefde en geluk, samen naar Dour gegaan (festival in België), waar toen alles nog zomaar kon (toen was het nog peace, love en unity), en plots besefte ik het, ik moest het ook eens proberen. Stak mijn kop uit de tent, die we aan het opzetten waren, en nam een (wijze?) beslissing: "ik ga dit jaar eens een pilletje proberen", waarop mijn vriend luidop begon te lachen en zei: "nou, dan doe ik lekker mee!".
Het was heerlijk, heb die avond echt GOD gezien (en hij was inderdaad een DJ), en sinsdien regelmatig eens fijn uit de bol gegaan. (vanalles geprobeerd, van xtc tot coke tot paddo's en LSD ... niets was te gek)
We hebben +/- 8 jaar heel fijn gefeest, supertijden achter de rug, nooit overdreven, maar altijd genoten ... tot we er op een dag genoeg van hadden.
Nu nog heel sporadisch uit de bol, maar meestal gewoon lekker thuis onder ons 2, of met een paar vrienden erbij ... hier en daar in de zomer een feestje, maar voor de rest gewoon lekker genieten van elkaar.
Ik hou zo van mijn ventje!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Single, not looking. Ik zie wel wat er gebeurt :grin:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Irie zei:
Bijna 13 jaar dol en dolverliefd (ok, natuurlijk met ups en downs, het zou maar raar zijn anders). Zijn gelukkig heel open tegenover elkaar, dus weten ook alles van elkaar.
Heb hem leren kennen in een zware drugperiode (waar ik toen nog ver vanaf stond, want ik had mijn zus al ten onder zien gaan), maar na een half jaartje is hij zomaar ermee gestopt, omdat ie er genoeg van had (was helemaal niet op vraag van mij, want ik vond het niet zo erg, hij bleef erg leuk, met of zonder drugs).
Na 2 jaar vol van liefde en geluk, samen naar Dour gegaan (festival in België), waar toen alles nog zomaar kon (toen was het nog peace, love en unity), en plots besefte ik het, ik moest het ook eens proberen. Stak mijn kop uit de tent, die we aan het opzetten waren, en nam een (wijze?) beslissing: "ik ga dit jaar eens een pilletje proberen", waarop mijn vriend luidop begon te lachen en zei: "nou, dan doe ik lekker mee!".
Het was heerlijk, heb die avond echt GOD gezien (en hij was inderdaad een DJ), en sinsdien regelmatig eens fijn uit de bol gegaan. (vanalles geprobeerd, van xtc tot coke tot paddo's en LSD ... niets was te gek)
We hebben +/- 8 jaar heel fijn gefeest, supertijden achter de rug, nooit overdreven, maar altijd genoten ... tot we er op een dag genoeg van hadden.
Nu nog heel sporadisch uit de bol, maar meestal gewoon lekker thuis onder ons 2, of met een paar vrienden erbij ... hier en daar in de zomer een feestje, maar voor de rest gewoon lekker genieten van elkaar.
Ik hou zo van mijn ventje!
Klik om te vergroten...

13 jaar een relatie?
Indien ja,proficiat!!! :wink:
Nota:grin:our festival ken ik...maar ben er nog nooit naar toe geweest,wel ieder jaar naar Dranouter festival :beer:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Single en altijd op jacht. :grin:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net beslist om terug als vrijgezel door het geval te gaan.
Goeie relatie gehad,maar mensen komen helaas na een tijd te bezitterig...zodat ik mij gevangen voel en niet gelukkig meer ben.
Raar gezegd voel ik mij nu heel gelukkig dat het over is,ik denk er sterk aan om een hele tijd single te blijven en terug wat meer te profiteren van het leven :grin:
Ik heb nog tijd genoeg later om een vaste relatie aan te gaan(ergens in de 30 fantaseer ik nu).
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bolea zei:
Irie zei:
...........
Klik om te vergroten...

13 jaar een relatie?
Indien ja,proficiat!!! :wink:
Nota:grin:our festival ken ik...maar ben er nog nooit naar toe geweest,wel ieder jaar naar Dranouter festival :beer:
Klik om te vergroten...


Ja, 13 jaar samen (ok, met een break van een half jaartje, omdat ik even in een dipje zat, en me afvroeg: "is het dit nou?", maar terug rechtgekrabbeld en weer herbegonnen, dus dat half jaartje tel ik er gewoon lekker bij). Ik heb van mijn grootmoeder heel wat wijsheid betreffende relaties meegekregen, en sinds ik naar haar wijze woorden luister, is geluk het enige wat ik nog zie in onze relatie,en de mindere momenten zijn een goede les ter verbetering van al wat mooi is.
Het allerbelangrijkste in een relatie (m.i.) is dat je echt 100% jezelf kan zijn. Daarom schrik ik soms van topics hier, waar druggebruik stiekem wordt gedaan tov hun partner ... voor mij kan dat niet, ofwel deel je alles samen, ofwel niets, er is geen gulden middenweg....

En dour, tja, Dour was vroeger echt het festival der festivallen, maar dat ervaar ik zo niet meer de laatste jaren, wegens teveel regeltjes, en teveel "ik-moet-drugs-gebruiken-of-ik-hoor-er-niet-bij-en-liefst-zoveel-mogelijk"-typetjes die het vroegere liefdegevoel helemaal doen wegebben.
Maar desalniettemin een topper qua line-up, dat wel!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
vrijgezel en niet opzoek :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Single, hip, niet op zoek naar een relatie, ik sta alleen wel erg open voor plezier. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."