Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
[SF] Safiertje zei:
Lol, ik hoef voorlopig echt geen vriend meer.. Ben echt zat van de liefde :(
Klik om te vergroten...


zullen we liefdeloos neuqen dan? :hearteyes:


ot: vrijgezel met n soort van scharrel :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Post nog maar een keer gewoon om te posten hoe blij ik ben met mijn vriend. Ik zit inmiddels sinds 17 mei over de 1.5 jaar heen met deze relatie, het punt waar je elkaar door en door kent terwijl nog niks van de intensiteit is afgenomen. Gewoon perfect, ideaal, bijzonder en geweldig. Ik zou niet blijer met een man kunnen zijn dan dit denk ik.
D
DozerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aking zei:
ot: vrijgezel met n soort van scharrel :wave:
Klik om te vergroten...

seksrelatie dus :P ideaal toch als je geen vaste relatie hoeft? :grin: :hearteyes: :rock:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha als ik dit zo zie moet er misschien een date topic aangemaakt worden :grin:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iedereen in de rij voor sf :grin:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sinds anderhalve week nu officieel een lief. Zoooo verliefd :grin: :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
M'n beste vriendin (nee niet degene die nu naast me staat te springen omdat ze hard gaat :P ) heb ik nu eigenlijk na 4 jaar een soort van relatie mee, we houden onvoorwaardelijk van elkaar sinds het begin dat we elkaar kennen en mensen om ons heen dachten altijd al dat we stiekem een relatie hadden maar dat is nooit zo geweest.
Tot nu!
Ik zie d'r bijna iedere dag en als we bij elkaar zijn is het zó liefdevol dat heb ik nog nooit met iemand mee gemaakt, als we elkaar in de ogen kijken smelten we samen tot 1 grote wolk van liefde...Knuffelen met haar is alsof ik op een wolk zit, af en toe zoenen we dan wat maar dat is eigenlijk bij zaak...voor ons is het geestelijk, seks wil ik niet eens met haar. Niet dat ze niet aantrekkelijk is, in tegendeel, maar ik heb het gevoel dat we dan deze vriendschap verbreken en verder gaan, te ver waardoor het begin van het einde in zicht is...
We hebben eigenlijk gewoon de mooiste relatie die ik me kan voorstellen, eigenlijk zijn we gewoon elkaars beste vrienden met af en toe (het knuffelen was altijd al) beetje zoenen...We gunnen elkaar ook gewoon de vrijheid om met anderen te gaan, zij zelf is nog maagd en zoent alleen met andere jongens, en ik heb af en toe gewoon seks met een andere meid...
Als ik 's avonds in bed lig en ik kijk terug op de tijd die ik met haar heb dan denk ik zelfs dat we nog met elkaar zouden gaan trouwen...alhoewel ik zelf niet al te graag aannames maak over de toekomst maar dat terzijde...

Misschien is het een heel onduidelijk verhaal maar ik wou het gewoon kwijt en laten zien wat voor, in mijn ogen, speciale relatie ik heb met mijn lief :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
:rockband:
Klik om te vergroten...

Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben vrijgezel en heb genoeg mensen om me heen waar ik mee kan seksen maar heb er geen behoefte aan. Ben een beetje aan het zelfontwikkelen op het moment, seks is er ook nog als ik klaar ben met ontwikkelen, bovendien heb ik zulke exclusieve wensen dat er weinig mannen zijn die ze met plezier voldoen.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik, heb de "vrijgezel, wel op zoek" optie aangevinkt.

Ik betwijfel echter of ik er veel tijd voor heb, dus ze zal moeten accepteren dat ik veel voor school moet werken.
Al heb ik soms echt nood aan een vriendin om je lief en leed me te delen. En aangezien ik een man ben, ook voor de sex ( al komt dat er natuurlijk gwn bij en is dat echt niet het belangrijkste ).
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
@drientje:
Hoe bedoel je de zelfontwikkeling, dat je je zelf aan het (her)ontdekken bent of je aan het ontwikkelen naar de persoon die je wilt zijn?
Waarom zou seks dit in de weg staan, of bedoel je dat ook niet?
En zijn je wensen zó exclusief dan, dat klinkt interesant :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
@drientje:
Hoe bedoel je de zelfontwikkeling, dat je je zelf aan het (her)ontdekken bent of je aan het ontwikkelen naar de persoon die je wilt zijn?
Waarom zou seks dit in de weg staan, of bedoel je dat ook niet?
En zijn je wensen zó exclusief dan, dat klinkt interesant :grin:
Klik om te vergroten...

Ah meneer is nieuwsgierig? Spit mijn posts maar door...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Serenity zei:
Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
:rockband:
Klik om te vergroten...

Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...
Klik om te vergroten...

Ik heb net een lange en vrij intensieve relatie met Dreamweaver achter de rug, dus heb nu even nergens behoefte aan. Ik zie het nut op het moment ook niet van een relatie, als je elkaar toch geen eeuwige trouw beloofd.
Dat wil niet zeggen dat ik geen gevoelens heb voor bep. mensen ofzo. Afgelopen zaterdag wel een leuke jongen tegen het lijf gelopen, maar het is niet zo dat ik daar een relatie mee wil. Gewoon hier en daar wat rondkloten, lekker sletten. Gewoon lol hebben zonder dat er iemand de hele tijd in je nek zit te hijgen en valse beloftes maakt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
^precies hoe ik er over denk. Don't promiss me the world when you can't even handle a little grain of sand....

In 2006 ging mijn ex vreemd en heb daarna geen echte serieuze relatie gehad. Gezien het feit dat ik pas nog over hem droomde blijkt wel dat ik nog steeds van hem hou. Ongewild houdt hij me nog steeds in zijn greep, ik wil wel graag samen zijn met iemand maar onder de voorwaarde dat ik verliefd ben. En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen. Ik zal denk ik nooit meer zoveel van iemand houden als ik van hem gehouden heb, hij was mijn eerste echte liefde en ik ben zo gek van die gozer geweest dat ik alles voor hem aan de kant schoof. Stom natuurlijk, nu zou ik dat nooit meer doen, maar het tekent wel hoe enorm verliefd ik op hem was...

Ach ja, ook dat komt ooit wel weer goed.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen.
Klik om te vergroten...

Je kunt beter verdriet hebben om iets dat je kwijt bent geraakt, dan mooie dingen missen omdat je bang bent voor de pijn die er misschien zou kunnen komen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hehehehe, hij valt wel met de deur in huis ja.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
cronos zei:
vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
Klik om te vergroten...
welkom bij de club
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Oom Klaas zei:
Serenity zei:
Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
:rockband:
Klik om te vergroten...

Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...
Klik om te vergroten...

Ik heb net een lange en vrij intensieve relatie met Dreamweaver achter de rug, dus heb nu even nergens behoefte aan. Ik zie het nut op het moment ook niet van een relatie, als je elkaar toch geen eeuwige trouw beloofd.
Dat wil niet zeggen dat ik geen gevoelens heb voor bep. mensen ofzo. Afgelopen zaterdag wel een leuke jongen tegen het lijf gelopen, maar het is niet zo dat ik daar een relatie mee wil. Gewoon hier en daar wat rondkloten, lekker sletten. Gewoon lol hebben zonder dat er iemand de hele tijd in je nek zit te hijgen en valse beloftes maakt.
Klik om te vergroten...

En na een intensieve relatie kan dat echt heerlijk zijn, ik heb van mijn 15e tot mijn 19e non-stop in relaties gezeten, dat ik er toen even klaar mee was. Ook een jaartje ongeveer gedaan wat IK wilde, heerlijk kan dat zijn. En als je dan toevallig iemand tegenkomt, so be it, maar niks moet, alles mag. Dat kan echt lekker zijn.

OT: Ik heb nu sinds anderhalve week weer een relatie en het gaat heel erg goed. :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind al die mensen met hun 'liefde' net als vliegjes die eindeloos tegen een lamp aan blijven vliegen. Daar heb ik ook een mooi stuk over geschreven.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Ik vind al die mensen met hun 'liefde' net als vliegjes die eindeloos tegen een lamp aan blijven vliegen. Daar heb ik ook een mooi stuk over geschreven.
Klik om te vergroten...

Staat dat stuk ergens op DF?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."