#1
[SF] Safiertje zei:Lol, ik hoef voorlopig echt geen vriend meer.. Ben echt zat van de liefde![]()
zullen we liefdeloos neuqen dan?
ot: vrijgezel met n soort van scharrel

[SF] Safiertje zei:Lol, ik hoef voorlopig echt geen vriend meer.. Ben echt zat van de liefde![]()

Aking zei:ot: vrijgezel met n soort van scharrel![]()

Serenity zei:Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
![]()
Oom Klaas zei:@drientje:
Hoe bedoel je de zelfontwikkeling, dat je je zelf aan het (her)ontdekken bent of je aan het ontwikkelen naar de persoon die je wilt zijn?
Waarom zou seks dit in de weg staan, of bedoel je dat ook niet?
En zijn je wensen zó exclusief dan, dat klinkt interesant![]()
Oom Klaas zei:Serenity zei:Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
![]()
Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...
En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen.
welkom bij de clubcronos zei:vrijgezel,maar niet op zoek...heb gevoelens voor iemand,maar ze moet eerst nog gescheiden zijn hehe
Serenity zei:Oom Klaas zei:Serenity zei:Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
![]()
Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...
Ik heb net een lange en vrij intensieve relatie met Dreamweaver achter de rug, dus heb nu even nergens behoefte aan. Ik zie het nut op het moment ook niet van een relatie, als je elkaar toch geen eeuwige trouw beloofd.
Dat wil niet zeggen dat ik geen gevoelens heb voor bep. mensen ofzo. Afgelopen zaterdag wel een leuke jongen tegen het lijf gelopen, maar het is niet zo dat ik daar een relatie mee wil. Gewoon hier en daar wat rondkloten, lekker sletten. Gewoon lol hebben zonder dat er iemand de hele tijd in je nek zit te hijgen en valse beloftes maakt.
Deranged zei:Ik vind al die mensen met hun 'liefde' net als vliegjes die eindeloos tegen een lamp aan blijven vliegen. Daar heb ik ook een mooi stuk over geschreven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."