Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraarste plek!

raarste plek!

122 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
zommes zei:
Ik own jullie allemaal: Op het binnenhof, in Den-Haag. :rock:
Klik om te vergroten...
Ah dat was jij, midden op het plein met die kring mensen er om heen! Nou snap ik het pas... :grin:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
in het invalidentoilet van de discotheek waar ik destijds werkte
in het staflocaal van de scouting en op de begraafplaats
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
in de speeltuin net naast een hoop kinderen.
of die ene keer in de hunkemöller in het pashokje :hearteyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op het altaar van een gotische kerk in Spanje met een Franse studente die ook de pelgrimsroute naar santiago de compostella aan het afleggen was. Door de harde ondergrond pijnlijke rug opgelopen maar het was een absolute toplocatie. Dat stiekume dat erom heen hangt ('s nachts inbreken in een ' heilige' locatie) maakte het zo ongelooflijk kinky dat ik haast mijn onderbroek al volspoot tijdens het met een loper en professioneel gebogen ijzerdraad morrellen in een authentiek middeleeuws slot :openmouth:

Jezus Christ on a rubber cross, wat was dat spannend en lekker :mrgreen:

A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzrider zei:
in de speeltuin net naast een hoop kinderen.
of die ene keer in de hunkemöller in het pashokje :hearteyes:
Klik om te vergroten...

LOL, vonden die het nog leuk? Of konden ze het niet warderen ;D.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
voor een jezusbeeldje achter de kerk midden in de nacht tijdens carnaval met een joint in mijn smoel
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Buiten is heerlijk zeker als het een beetje waait
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Openbaar zwembad, terwijl me (toenmalig) zwagertje met een duikbril rond aan het zwemmen was :P

Andere keer, toen moesten me toenmalige vriendin en ik op me tantes huis passen vanwege vakantie. Zij had een badje in de tuin van 3x3 meter. Klaarlichte dag, buren in de tuin ernaast, en wij flink tekeer haha was zeer vermakelijk :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Methadonbus, morgen een jaar geleden hihi.
Nee wel met een collega, niet met een cliente
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Methadonbus, morgen een jaar geleden hihi.
Nee wel met een collega, niet met een cliente
Klik om te vergroten...


Wou al zeggen :P :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
In trogir (kroatie) op een lege touristenboot, en de zon kwam net op :P . Voor de rest niet echt spectaculaire dingen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Methadonbus, morgen een jaar geleden hihi.
Nee wel met een collega, niet met een cliente
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :sunglasses:
Strak :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op zon grote rode bouwcontainer die overigens precies de goede hoogte had. Was vlakbij een cafe dus inclusief langslopers.. een groep werd opeens wel heel erg stil toen ze ons doorhadden :tearsofjoy:

In een auto, in het centrum van het dorp

Ehm, op een "dijk" van een provinciale weg

en jawel, langs het spoor
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Onder de oude kerk in Delft 's nachts. Lekkere verlichting daar :mrgreen:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#15
kleedhokjes van het zwembad. :hearteyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#16
mocridhe zei:
kleedhokjes van het zwembad. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het liefst zo'n "familiehokje", handig zon soort tafeltje :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
OnderDeEik zei:
Op zon grote rode bouwcontainer die overigens precies de goede hoogte had. Was vlakbij een cafe dus inclusief langslopers.. een groep werd opeens wel heel erg stil toen ze ons doorhadden :tearsofjoy:

In een auto, in het centrum van het dorp

Ehm, op een "dijk" van een provinciale weg

en jawel, langs het spoor
Klik om te vergroten...

Niet onder de eik? :tongueout:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Verdorie! :tearsofjoy:
Wat niet is kan nog komen :sunglasses:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
OnderDeEik zei:
Verdorie! :tearsofjoy:
Wat niet is kan nog komen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Keep me updated! :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laten we in het bos maar zeggen dan. Dr stond vast wel een eik :P

Godver wat zaten daar veel grote langzame muggen (geen langpootmuggen, gewoon een stuk groter als die muggen die ik normaal op mn kamer tegenkome), +- 56 bulten erna (dat was een flinke telklus).. en een teek :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."