#1
ja dat klopt. je wil niet meer zonder en je kunt depressief raken.
dat heb ik ook gehad.
dat heb ik ook gehad.
girltje zei:nu achteraf bleek die depressief te zijn geweest, en door het stoppen met blowen is schijnbaar erger geworden, het feit ik hem ook nog eens liet vallen maakde het niet minder. voel me beetje schuldig nu. alsof mijn fout is. ik wou hij stopte met blowen. en ik liet hem in de steek erna. ik heb me excuses aangeboden en hij zegt me niet schuldig over hoef te voelen dat toch niet terug kan draaien, maar voel me wel shculdig.
iemand enig idee hoelang zo een depressie duurt, na stoppen met blowen. wil hij beter wordt.
doet me teveel pijn te zien hij zo kapot gaat mede dankzij mij. dat ik hem liet vallen.
het is nog wel uit. hij is vertrouwen denk ik ook wel kwijt in me nu.
Angramar Temenos zei:Nogmaals bewijs dat vrouwen een aangeboren afwijking hebben om te kicken en te geilen op mannen die ze misbruiken, niks om ze geven en alleen maar uit zijn om te neuken.
Wiet heeft geen aangetoonde invloed op de kwaliteit van sperma dus dat verhaaltje zal hij jou vertellen omdat hij bang is om een kind te krijgen. Hij heeft zo te horen geen verantwoordelijkheidsgevoel voor zichzelf, anders blowde hij niet zoveel, dus hij kan niet voor zichzelf zorgen, laat staan voor een kind.JongexDame zei:hee allemaal,
mijn ex vriend gebruikte (en gebruikt nogsteeds) wiet, en niet in normalen hoeveel heden nee, hij rookt op een dag zo een 6 tot 9 jointjes en in het weekend kan je er meer dan de helft bij optellen, het probleem nu is dus, dat we sex hebben gehad en dat ik zwanger blijk te zijn van hem, ik zit er erg over in, maar wil het graag houden, maar omdat het tijdelijk over is tussen ons, wilt hij dat ik het weg laat halen, omdat hij zegt dat door zijn geblow tijdens de sex er raare dingen met het kind kunnen gebeuren, ik wou vragen of iemand hier meer van wist hij zei dat ik het op google op moest zoeken, waardoor ik hier kwam, ik weet me geen raad, moet ik kiezen voor de man waar ik van hou, of voor de baby die aan het groeien is in mijn buik, help me alsjeblieft
een hopeloze jonge dame
Dan zal het probleem niet aan de wiet(/-verslaving) liggen, maar aan de alcohol(/-verslaving)...girltje zei:o ja hij drinkt er wel meestal een biertje bij, meestal 1 a 3 soms 3 tot 8.
SittaMan zei:Dan zal het probleem niet aan de wiet(/-verslaving) liggen, maar aan de alcohol(/-verslaving)...girltje zei:o ja hij drinkt er wel meestal een biertje bij, meestal 1 a 3 soms 3 tot 8.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."