Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRelatieproblemen en wietgebruik, graag antwoorden!

Relatieproblemen en wietgebruik, graag antwoorden!

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
sandelaa.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja dat klopt. je wil niet meer zonder en je kunt depressief raken.
dat heb ik ook gehad.
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
girltje zei:
nu achteraf bleek die depressief te zijn geweest, en door het stoppen met blowen is schijnbaar erger geworden, het feit ik hem ook nog eens liet vallen maakde het niet minder. voel me beetje schuldig nu. alsof mijn fout is. ik wou hij stopte met blowen. en ik liet hem in de steek erna. ik heb me excuses aangeboden en hij zegt me niet schuldig over hoef te voelen dat toch niet terug kan draaien, maar voel me wel shculdig.

iemand enig idee hoelang zo een depressie duurt, na stoppen met blowen. wil hij beter wordt.
doet me teveel pijn te zien hij zo kapot gaat mede dankzij mij. dat ik hem liet vallen.

het is nog wel uit. hij is vertrouwen denk ik ook wel kwijt in me nu.
Klik om te vergroten...

je kan het jezelf zeker niet gaan verwijten, aan al je vorige berichten te zien heb je echtje best gedaan. ik ken het probleem een beetje alleen dan een vriend met hard drugs.:( Aleen het stomme is je weet eigenlijk al maanden dat je er mee moet stoppen je doet talleen niet. en ik ind om dezelfde reden bang dat het dan helemaal fout gaat. al weet ik dat ik snel dezelfde beslissing moet gaan nemen als jij hebt gedaan.:) sterkte komende tijd ng
J
JongexDameLid
01-01-2024, 00:00
#3
hee allemaal,
mijn ex vriend gebruikte (en gebruikt nogsteeds) wiet, en niet in normalen hoeveel heden nee, hij rookt op een dag zo een 6 tot 9 jointjes en in het weekend kan je er meer dan de helft bij optellen, het probleem nu is dus, dat we sex hebben gehad en dat ik zwanger blijk te zijn van hem, ik zit er erg over in, maar wil het graag houden, maar omdat het tijdelijk over is tussen ons, wilt hij dat ik het weg laat halen, omdat hij zegt dat door zijn geblow tijdens de sex er raare dingen met het kind kunnen gebeuren, ik wou vragen of iemand hier meer van wist hij zei dat ik het op google op moest zoeken, waardoor ik hier kwam, ik weet me geen raad, moet ik kiezen voor de man waar ik van hou, of voor de baby die aan het groeien is in mijn buik, help me alsjeblieft

een hopeloze jonge dame
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij kletst uut sun nek om z'n hachje te redden.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso, dat als je tijdens het sexen stoned was, heeft echt 0,0 invloed op de baby. Wel als je gaat blowen tijdens de zwangerschap maar je bent zelf hopelijk snugger genoeg dat te bevatten.

Plus dit is een kwestie waar wij niet over kunnen oordelen want een baby is een serieuze zaak. Dit zul je voor jezelf moeten bedenken. Kan je er voor zorgen? Heb je er het geld voor? Ben je volwassen genoeg?
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

Angramar Temenos zei:
Nogmaals bewijs dat vrouwen een aangeboren afwijking hebben om te kicken en te geilen op mannen die ze misbruiken, niks om ze geven en alleen maar uit zijn om te neuken.
Klik om te vergroten...

Nee, dit lijkt meer op Stockholmsyndroom.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
genoeg gasten in me omgeving die doordraaien als ze niet blowen
ze gebruiken het om hun agressie te onderdrukken

dus lijkt me sterk dat aan de wiet ligt
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
JongexDame zei:
hee allemaal,
mijn ex vriend gebruikte (en gebruikt nogsteeds) wiet, en niet in normalen hoeveel heden nee, hij rookt op een dag zo een 6 tot 9 jointjes en in het weekend kan je er meer dan de helft bij optellen, het probleem nu is dus, dat we sex hebben gehad en dat ik zwanger blijk te zijn van hem, ik zit er erg over in, maar wil het graag houden, maar omdat het tijdelijk over is tussen ons, wilt hij dat ik het weg laat halen, omdat hij zegt dat door zijn geblow tijdens de sex er raare dingen met het kind kunnen gebeuren, ik wou vragen of iemand hier meer van wist hij zei dat ik het op google op moest zoeken, waardoor ik hier kwam, ik weet me geen raad, moet ik kiezen voor de man waar ik van hou, of voor de baby die aan het groeien is in mijn buik, help me alsjeblieft

een hopeloze jonge dame
Klik om te vergroten...
Wiet heeft geen aangetoonde invloed op de kwaliteit van sperma dus dat verhaaltje zal hij jou vertellen omdat hij bang is om een kind te krijgen. Hij heeft zo te horen geen verantwoordelijkheidsgevoel voor zichzelf, anders blowde hij niet zoveel, dus hij kan niet voor zichzelf zorgen, laat staan voor een kind.

Wees bewust van je keuze en ik wens je heel veel succes, welke keuze je ook maakt, zorg dat je er zelf achter staat.
g
girltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
hallo, ik heb nu bijna een jaar met mijn vriend. in het begin blowde hij veel wiet. (with widow)
met veel bedoel ik elke dag van 's middags tot avond. toen die tijd heeft die mij 2 keer geslagen enz. tot poging me keel dicht te knijpen. Ik vraag me af of dat kan komen door wiet gebruik. hijzelf zegt dat wiet gebruik hem juist helpt dat soort situaties te ontlopen.

hij heeft daarna van mij een tijd minder moeten gebruiken, ik merkde toen hij minder blowde ( 2 keer in week , 5 euro per week) hij die woede aanvallen niet meer had. alleen werd die prikkelbaar, kregen veel ruzi's omdat hij ging liegen enz. ruzi's maakte omdat die dan excuses had te gaan blowen, (uitmaken blowen dag later goed maken). maar hij heeft me niet meer "mishandeld".

omdat teveel woorden ruzi's , aan en uit opleverde heb ik dus maar besloten het hem niet te verbieden, alleen gaat die weer steeds meer blowen en ben ik bang die woede uitbarstingen terug gaan komen. is deze angst rieeel? kan dat met blowen te maken hebben?
wel merk ik hij vooral 's ochtends nergens zin in heeft, hij is misselijk ik mag alles voor hem pakken en doen, moet echt heel erg voor hem zorgen, Na mijn idee is die misselijk enz omdat die avond ervoor geblowt heeft., kan dit kloppen?
overdags ook heeft die nergens geen zin in. (overdags is die bij zijn ouders blowt die niet. ) hij werkt niet en wilt niet werken. hij gamed hele dag alleen maar, of gaat dingen doen met zijn moeder. met mij niet hij komt 's avonds na mij en eerste wat die er doet is blowen. als die dan geblowt heeft is die heel lief en knuffelbaar. maar hij blowt bij mij elke dag. als die avondje thuis bij zijn ouders slaapt, (zegt hij tegen mij weet niet waar is) blowt hij niet.

in mijn ogen komt over hij depressief is en pas vrolijk en relaxt als die geblowt heeft.
ik weet niet wat hiermee aanmoet. hij wilt niks , doet niks enz. en is pas vrolijk als die geblowt heeft. moet ik hem juist meer laten blowen zodat hij wat vriendelijker met me omgaat. of hem blijven aanmoedigen alleen 's avonds te doen zoals nu gebeurt, en ik dan ' sochtends zijn bediende ben en voor hem moet zorgen. of moet ik toch proberen hem te laten stoppen en hoe?

ik wil hem niet laten vallen, uitmaken is voor mij geen optie. hij heeft maar weinig vrienden, die je in mijn ogen geen vriendne kan noemen., hij ziet ze bijna nooit, maar goed hij belt ze ook nooit uit zichzelf want hij heeft nergens zin in, en als ze hem bellen gaan ze altijd blowen ergens. zijn ouders hebben relatie problemen, ene moment willen ze scheiden andere moment weer niet. ( dit schijnt al jaren zo te zijn). Ik weet niet wat hiermee moet wat normaal is daardat hij blowt. soms heb ik gevoel hij alleen om em geeft als die geblowt heeft. maar ja kan natuurlijk ook zijn hij gewoon dat blowen zo nodig heeft zich gewoon echt niet prettig voelt als die niet blowt. wie heeft er tips voor me wat ik kan en moet doen?

ik blowt zelf niet want ik kan er niet tegen, wordt er gek van als blow, heb weleens geprobeert. bij mij valt dus anders uit als bij hem, ik ben dus ook niet van plan zelf te gana blowen om hem te kunnen begrijpen.
misschien iemand hier mij kan vertellen welke sympthomen vooral voorkomen op momenten je niet blowt( paar uurtjes). en of die woede aanvallen juist meestal komen bij veel blow gebruik?

alvast bedankt, groetjes girltje
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

Nogmaals bewijs dat vrouwen een aangeboren afwijking hebben om te kicken en te geilen op mannen die ze misbruiken, niks om ze geven en alleen maar uit zijn om te neuken.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

Hij is verslaafd en is daarom waarschijnlijk ook depressief als hij nunchter is.
Hij heeft woede aanvallen van wiet? het is onwaarschijnlijk maar het kan wel gebruikt ie mischien ook wat anders? medicatie?

Dat hij nergens zin in heeft komt door de wiet hij blowed teveel dat zorgt ervoor dat hij negens zin in heeft.
Hij zal moeten minderen of stoppen met blowen anders blijft het zoals het nu is en word het van kwaad tot erger.

Ik kan begrijpen dat je hem niet wilt laten vallen maar als hij niet wilt stoppen en dit zo blijft doorgaan dan is het voor je jezelf het beste er een punt achter te zetten.
g
girltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

Nogmaals bewijs dat vrouwen een aangeboren afwijking hebben om te kicken en te geilen op mannen die ze misbruiken, niks om ze geven en alleen maar uit zijn om te neuken.


Dat is dus juist het tegenovergestelde hij heeft zelfs geen zin in seks, zelfs dat vind die te te vermoeiend. en hij was ook maagd toen hem leerde kennen.

--------------------------------------------------------------------------------------

kwa zijn woede anvallen is het ook zo hij achteraf alles heel anders herinnerd dan het is, hij zegt dan hij weinig herinnerd alleen herinnerd ik hem aanviel en hij zichzel;f moest verdedigen. terwijl dus andersom was hij mij aanviel en ik met woorde en duwen mezelf moest verdedigen.
hij kan zich daar dan niks van herinneren, en voelt zich later pas schuldig als ik hem heb kunnen overtuigen echt anders ging dan hij zich herinnerd. ik heb hiervan ook raport opgemaakt bij po9litiebureau zonder verder aangifte van te doen.

ook heeft hij voor hij met me had in een gesloten inrichting gezeten door wiet misbruik, had die spychoses enz. en waanideen. zijn ouders hebben toen politie bij laten komen nadat hij zijn ouders aanvloog doordat die doorgedraaid was. en toen heeft die 2 keer 2 weken gesloten gezeten. hij staat nog onder hulp van ggz maar hij loopt pver hun heen , en hun laten hem over hun heen lopen. hij toont geen intresse voor hulp als die zelf voor zijn gevoel niks beter van wordt / niks meer verdient.


Hij gebruikt geen medicatie, alleen paracetamols omdat die bijna altijd hoofdpijn heeft.

Ik heb weleens uit gemaakt, maar dan verslechterd zijn toestand., zoekt die de verkeerde vrienden op en is hele dagen stoned. hij zoekt dan altijd contact omdat die me terug wilt.
ik hou ook teveel van hem om hem te laten vallen. ik ben iemand die altijd andere wilt helpen, mensen laten stikken doen andere mensne al gevoeg.
g
girltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

o ja hij drinkt er wel meestal een biertje bij, meestal 1 a 3 soms 3 tot 8.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

Het ziet er naar uit dat de enige optie is dat hij stopt met blowen dan zal alles langzaam maar zeker beter worden.
De kans is er ook dat de spychoses terug komen als hij zo blijft blowen en dat is het laatste dat jullie willen.

Je vriend is ziek hij is verslaafd en heeft het niet in de hand aangezien hij al eerder in een inrichting gezeten heeft neem ik aan dat hij er niet zonder hulp vanaf komt.
En als hij er uiteinderlijk niet vanaf komt kies dan voor jezelf en ga bij hem weg anders trekt hij jou alleen maar mee naar beneden.

Hij drinkt ook bier bij het blowen? dat zou de woede aanvallen kunnen verklaren.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

girltje zei:
o ja hij drinkt er wel meestal een biertje bij, meestal 1 a 3 soms 3 tot 8.
Klik om te vergroten...
Dan zal het probleem niet aan de wiet(/-verslaving) liggen, maar aan de alcohol(/-verslaving)...
g
girltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

bedankt voor jullie reacties, ik zal weer stapje voor stapje met hem proberen erover te praten en kijken of hem duidelijk krijg hij beter kan minderen/stoppen. ik moet even nadenken hoe ga aanpakken want meestal als ik zeg ik liever heb hij stopt dan zoekt die ruzi, ik heb vaak gemerkt hij zich dan schuldig voelt hij wel blowt en hij niet met dat schuldgevoel kan omgaan en dan geneigt is excuses voor zichzelf te zoeken het toch te doen, als ruzi zoeken, achterdochtigheid na mij toe enz. Heb hem al weleens voor keuze gesteld mij of wiet, dan kiest die die avond voor de wiet en dag erna wilt die me terug en heeft die spijt, of hij kiest voor mij en na paar dagen zoveel ruzi gehad hij uitmaakt en blowt en dan weer dag later terug komt, heb al weleens paar dagen uitgelaten in hoop hij dan van zou leren, ook dat werkt niet. hij valt steeds maar terug op het blowen, bij elke tegenslag moet die blowen. zijn situatie thuis maakt niet makkelijker op. elke keer als uit is doet die veel moeie me terug te krijgen en beloofd vanalles maar als die me terug heeft gaat die toch steeds weer meer blowen. als ik hem verbied te blowen neemt die het me echt kwalijk, hij ziet niet in ik eronder lijd, of wilt het niet inzien denk ik eerder, want hij kan niet tegen dat schuld en schaamte gevoel. het is iemand met een heel zacht karkater die hij verbergt door te doen alsof niks hem intresseert maar ik merk en weet dat niet zo is.

verslaaft aan alchol is die in elk geval niet, zijn vader wel!!!
hij kan ook goed zonder die alchol, alleen niet zonder de wiet. als die moest kiezen koos die ook zeker voor de wiet, hij heeft ook weleens gezegt te willen stoppen met blowen maar het gewoon niet te kunnen en daar schaamd die zich dan ook voor, waardoor die er liever niet over praat, hij is geen prater hij blowt zijn problemen liever weg.
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

SittaMan zei:
girltje zei:
o ja hij drinkt er wel meestal een biertje bij, meestal 1 a 3 soms 3 tot 8.
Klik om te vergroten...
Dan zal het probleem niet aan de wiet(/-verslaving) liggen, maar aan de alcohol(/-verslaving)...
Klik om te vergroten...

Die paar biertjes per dag kan ik geen verslaving noemen. Het effect is dan zo goed als niks, zeker als je het al een tijdje doet.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

Hoe oud ben je?
Je komt over als iemand die niet ouder dan 13 is maar het kan ook zijn dat je niet zo goed Nederlands kan omdat je uit een ander land komt.
Maargoed, leuk vriendje heb je.

Ligt aan de persoonlijkheid, niet aan de wiet.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

Ik verplaats deze even naar liefde, seks en relaties en ik verander de topic titel even...
g
girltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

ik ben 25, alleen ben iemand die bijna nooit achter een pc zit vandaar veel verkeerde letters tussendoor. vind ook moeilijk alles te verwoorden omdat ik hem er niet in kan begrijpen en niks van wiet verslaving afweet ben steeds op zoek na de juiste woorden om deze situatie uit te leggen. hijzelf zegt namelijk hij niet verslaafd is maar naar mijn idee is die dat dus wel. omdat die niet zonder kan en alles doet om toch te kunnen blowen, blowen is voor hem belangrijker dan alles,. van zijn laatste geld koopt die wiet, hij zal niet meebetalen aan de boodschappen want dan is er kans hij niet genoeg geld overhoud voor de wiet enz.

me vriend is trouwens 21 maar kotm ouder over als je hem in persoon ziet, snap na deze verhalen hij jonger overkomt, :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."