Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRelatieproblemen en wietgebruik, graag antwoorden!

Relatieproblemen en wietgebruik, graag antwoorden!

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
g
girltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

o ja hij drinkt er wel meestal een biertje bij, meestal 1 a 3 soms 3 tot 8.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

Het ziet er naar uit dat de enige optie is dat hij stopt met blowen dan zal alles langzaam maar zeker beter worden.
De kans is er ook dat de spychoses terug komen als hij zo blijft blowen en dat is het laatste dat jullie willen.

Je vriend is ziek hij is verslaafd en heeft het niet in de hand aangezien hij al eerder in een inrichting gezeten heeft neem ik aan dat hij er niet zonder hulp vanaf komt.
En als hij er uiteinderlijk niet vanaf komt kies dan voor jezelf en ga bij hem weg anders trekt hij jou alleen maar mee naar beneden.

Hij drinkt ook bier bij het blowen? dat zou de woede aanvallen kunnen verklaren.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: info over wiet en gevolgen.antw. aub!!!

girltje zei:
o ja hij drinkt er wel meestal een biertje bij, meestal 1 a 3 soms 3 tot 8.
Klik om te vergroten...
Dan zal het probleem niet aan de wiet(/-verslaving) liggen, maar aan de alcohol(/-verslaving)...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."