Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat versta jij onder verliefd zijn?

Wat versta jij onder verliefd zijn?

59 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je aan haar denkt, dan kan je nergens anders meer aan denken.
Als je onderweg bent, denk je alleen aan haar.
Als je bij haar bent, dan wil je eeuwig blijven.
Als je weer weggaat, denk je weer aan haar.

Maar toch, trouw niet te vroeg...

:)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
loadrunner zei:
Als je aan haar denkt, dan kan je nergens anders meer aan denken.
Als je onderweg bent, denk je alleen aan haar.
Als je bij haar bent, dan wil je eeuwig blijven.
Als je weer weggaat, denk je weer aan haar.

Maar toch, trouw niet te vroeg...

:)
Klik om te vergroten...
Als je bij haar bent, vliegt de tijd voorbij
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
op de vraag "what is love?" past maar 1 antwoord..

A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anon zei:
op de vraag "what is love?" past maar 1 antwoord..

Klik om te vergroten...

NO MORE!
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoe moeten wij later ooit 4chan humor aan onze kinderen uitleggen? :tearsofjoy:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
timmaniac zei:
hoe moeten wij later ooit 4chan humor aan onze kinderen uitleggen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

We hoeven ze later niks uit te leggen want ze zullen ook /b/tards zijn :grin:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hans Teeuwen:

verleid me, verstik me
pak mijn vrijheid af
bemin me, beperk me
ga je gang want ik ben laf

je wilt samen smelten
een onnozel idee
maar ik ben romatisch
ik ga erin mee

kneed me en knecht me
wees lief en gemeen
gun me de plek
van het blok aan je been

als jij mijn vrouw bent
ben ik je man
dan vechten we samen
voor dat wat niet kan

we doen nog meer water bij onze wijn
todat er alleen nog maar
water zal zijn

helder maar smakeloos
geen kleur meer, geen gloed
zo leven we samen
de dood tegemoet

weg met de eenzaamheid
leve de sleur, jaloezie
irritatie, gesprekken
gezeur

de liefde geeft hoop
liefde heeft zin
de liefde is een valstrik
maar ik trap er zo graag in

steeds dezelfde fouten
steeds dezelde pijn
bijna net zo gruwelijk
als helemaal alleen te zijn

misschien is het deze keer anders
misschien is het deze keer waar
is alle wijsheid van de wereld maar een fabeltje
ik wil het graag geloven
want ik houd zoveel van haar

het spel is weer begonnen
ik zit er middenin
verslaafd als een verslaafde
verzetten heeft geen zin

ik kan alleen verliezen
mijn hart en mijn verstand
de liefde laat pas los
als ze is opgebrand

dan ben je weer jezelf
alleen en onbemind
maar volwassen en verstandig
totdat het weer begint
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 grote illusie, stofjes die in jou hoofd vrijkomen als reactie op stimuli (een vrouw/man/partner) die vrijkomen omdat dat evolutionair gezien interessant gedrag uitlokt.


zo, daar is alle magie en gevoel nu wel succesvol uitgehaald, lijkt me :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
timmaniac zei:
1 grote illusie, stofjes die in jou hoofd vrijkomen als reactie op stimuli (een vrouw/man/partner) die vrijkomen omdat dat evolutionair gezien interessant gedrag uitlokt.


zo, daar is alle magie en gevoel nu wel succesvol uitgehaald, lijkt me :rock:
Klik om te vergroten...
Ik haat wetenschap :') naja zolang ik me maar goed voel :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zie het als een trigger om weer te flippen, iets wat zeker vermeden moet worden.
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat stuk van Hans Teeuwen vind ik erg mooi en kan me der ook goed in vinden!

De verliefdheid merkte ik de laatste keer pas toen het over was, de dagen kapot zijn omdat je haar niet meer zal zien.
Gelukkig leef ik heeel erg van dag tot dag dus duurde het niet al te lang :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
verliefdheid is de lekkerste illusie
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Even een citaat uit een gedeelte dat ik laatst heb geschreven ( ja , moet nog aan gesleuteld worden) : Wat is het leven nog tegenwoordig ? Liefde is toch iets wat centraal staat in het leven, het uiteindelijke doel. Maar wat is liefde nog tegenwoordig ? Vroeger namen we elkaar om wie we waren , niet om wat we doen, hebben gedaan of deden. Tegenwoordig is dit net als alles een machtswedstrijd, een populariteits wedstrijd. Met de mooiste vriendin heb je het meeste aanzien , gezien en gezien worden , is macht. Ze spreken over je , meer mensen kennen je , en willen je kennen. Mensen gaan zo liefde zien als macht.

Tegenwoordig heeft ‘’echte liefde’’ dus een bizar lage drempel . Vroeger was het geen strijd, je had het meisje dat je leuk vond zonder complicaties , tegenwoordig is het al een verloren strijd. Doe jij het niet om de aandacht , doet je partner dat wel. Niet overal zal dit zo zijn , maar vaak is dit realiteit. Is echte liefde dan verloren ? Of ben ik de hoop erop verloren ?

De meeste relaties zie ik dus als een show. Ik zit in het publiek en laat me meeleiden met het stuk , maar blijf het een waardeloze vertoning vinden. De meeste relaties zijn van tevoren al onzekere zaak. Waarom dan beginnen !? Andere mensen lastig vallen met deze neppe gebroken liefde is het domste wat bestaat. Stop met het verdoen van tijd van anderen. Het mooiste is dan nog na de breuk , de ‘’liefdes-verdriet’’ . Eigenlijk is dit enorm fake, gewoon ontwenning van de aandacht , en via dit gezeur weer aandacht te vestigen.
Alles draait dus om aandacht. Heeft dit dan de plaats van het belang des levends over genomen ? Aandacht is dus belangrijker geworden als het leven zelf, belangrijker als echte liefde. Met aandacht is niets mis , ja , je hebt het nodig, maar tegenwoordig is het een obsessie van een ieder. Zonde is dat aandacht verkrijgen belangrijker is geworden dan genieten van het leven .
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#14
loadrunner zei:
verliefdheid is de lekkerste illusie
Klik om te vergroten...

hahaha, dit is er 1 om in te lijsten :grin:
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Ik zie het als een trigger om weer te flippen, iets wat zeker vermeden moet worden.
Klik om te vergroten...

So true..

Bij mij is verliefdheid meestal gelijk aan mijzelf verplichten om al maar die persoon uit mijn hoofd te krijgen.. Maar ik heb altijd veel te veel hoop, en natuurlijk loopt dat slecht af..

Toevallig dat k dit topic tegenkwam.. ben net, na heel lange tijd, weer eens verliefd sinds enkele dagen.. :(
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je weet dat je verliefd bent als je alleen nog maar aan die persoon kunt denken en inspiratie haalt uit haar/zijn stem, manier van lopen, van kijken etc.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
De beste dope, zonder enige schadelijke gevolgen...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
...
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hm 'verliefdheid' is bij mij nog nooit veel verder gekomen dan goede seks hebben, en goed overweg komen met je vriendin.
Misschien moet ik de ware nog vinden, maar ik verwacht er niet meer al te veel van.
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
cropp zei:
ik wou dat ik wist hoe het voelde
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Helaas is daar geen pleister voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."