Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van het andere geslacht...

minpunten van het andere geslacht...

70 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
cropp zei:
KoxBox zei:
Eum periods anyone...??
Klik om te vergroten...
hele goeie :tearsofjoy:

net als het geklaag over hoofdpijn en vermoeitheid, en geen gevoel voor humor, scheten zijn toch grappig of niet dan? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ik word nooit ongesteld. En scheten laten ben ik de beste in.

Serieus, mijn ex liep altijd te zeiken als ik een scheet liet in bed. Zodra vrouwen de mannen overrulen in dingen is het ineens niet leuk meer zeker?
Klik om te vergroten...

je ex was gewoon een pussy :rock:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
- Als er een discussie is maken de vrouwen meestal van een mug een olifant.

- Vrouwen begrijpen ook niet dat soms wij mannen ons eens willen ontspannen zonder de vrouwen.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#3
mannen kunnen zich zo ontzettend aanstellen als er een verkoudheid/ griepje o.i.d. langskomt!
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrouwen die zeiken over emancipatie en zelfstandigheid.

Maar er wel als de kippen bij zijn als het gaat om alimentatie.


iig heb ik gelukkig amper ruzie met mijn liefje :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, klopt Andrew, dat vind ik ook.

Marla Singer zei:
Ik vind het empathisch vermogen van de meeste kerels maar belabberd
Klik om te vergroten...

Haha, ook waar ja. Maar dat is ook meer wat voor vrouwen, die empathie. :P En het hangt ook van de persoon zelf af. Ik vind het moeilijk om emoties uit te drukken en ik weet vaak niet wat ik moet zeggen als iemand wat voorheeft ofzo.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrouwen kiezen vrijwel altijd voor zekerheid en durven soms moeilijke distraseuze stappen te ondernemen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andrew zei:
Etc. Daar kan ik echt TOTAAL niet tegen, kijk als je nou zo'n tokkie figuur bent dan kan ik het begrijpen dat je zoiets over jezelf zegt, maar niet als je gewoon goed uitziet! :angry:
Klik om te vergroten...

Ze zien er toch nooit goed genoeg uit volgens hunzelf, verloren zaak
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
Andrew zei:
Etc. Daar kan ik echt TOTAAL niet tegen, kijk als je nou zo'n tokkie figuur bent dan kan ik het begrijpen dat je zoiets over jezelf zegt, maar niet als je gewoon goed uitziet! :angry:
Klik om te vergroten...

Ze zien er toch nooit goed genoeg uit volgens hunzelf, verloren zaak
Klik om te vergroten...
Hmhm.

Ik heb nooit een meisje serieus horen zeggen: Ik zie er mooi uit! Of iets in die richting, echt nog nooit. Altijd maar: Ik ben dik!! Ik ben lelijk!! Ik zie er niet mooi uit!!! enzo bah, daar walg ik echt van hoor
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
PIEP
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar meen je het ook echt? Volgens mij doe je dit alleen om me te plagen!
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat meen ik echt ja. Lang leve vette eigendunk :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Andrew zei:
daar walg ik echt van hoor
Klik om te vergroten...

Kunnen we wel een biertje op drinken idd, ik haat het ook
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
Kunnen we wel een biertje op drinken idd, ik haat het ook
Klik om te vergroten...
Zouden ze dat serieus menen, denk je? Of is dat vissen naar complimentjes?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van die vragen stellen waar je alleen maar een verkeerd antwoord op kan geven.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Lauu zei:
Kunnen we wel een biertje op drinken idd, ik haat het ook
Klik om te vergroten...
Zouden ze dat serieus menen, denk je? Of is dat vissen naar complimentjes?
Klik om te vergroten...

Beetje van bijde denk ik...ze staan toch weer voor de spiegel

OT: Het nooit weten wat ze aan moeten, waarom heb je dan ZOVEEL fucking kleren!!??
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat ze altijd persee een toilet moeten hebben en nooit eens "gewoon" tegen een boom gaan :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nathaniel zei:
Dat ze altijd persee een toilet moeten hebben en nooit eens "gewoon" tegen een boom gaan :P
Klik om te vergroten...

Goeie idd :tearsofjoy:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het kijken naar sport en daarbij gaan schreeuwen. :confused:
Naast de pot piesen, zodat je vervolgens zijn plas op kan gaan boenen.
De wc bril omhoog laten staan.
Maar dat zijn niet echt dingen waar ik wakker van lig.
Gebrek aan empathie is idd wel jammer.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
BlackRobBlunt zei:
Vrouwen redeneren emotioneel en niet logisch...
Klik om te vergroten...


Daarom worden mannen empathisch.


Mannen kunnen zonder problemen meerdere beste vrienden hebben, vrouwen kunnen vaak maar 1 best viendinnetje hebben.
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ook even een minpunt van beide,

persoon dat overduidelijk veelste zwaar, dat persoon staat dan bij de mac voor je in de rij.
besteld een menu van hier tot tokio. "met een cola light alstublieft"
om vervolgens aan een tafeltje te gaan zitten.
"goh ik moet toch echt een beetje op me gewicht gaan letten"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."