Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van het andere geslacht...

minpunten van het andere geslacht...

70 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind eigenlijk dat de meeste vrouwen meer minpunten hebben dan mannen. Ik ben ook geen meisje-meisje als het om praten en gevoelens gaat. Ik haat het om de hele avond over jongens en de issues die doorbij komen te praten. Of over het feit dat ik 0,001 kilo ben aangekomen of Laat mij maar lekker kut roepen en bier drinken en dan ben ik tevreden. Alleen ik wil wel echt een wc hebben! Ik weiger buiten te gaan, maar dat is simpelweg ook veel makkelijker voor mannen. Ik vind mezelf wel oprecht mooi. Ik zou niemand anders willen zijn, want er zijn maar weinig meisjes zo mooi en grappig als ik.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Elfquest zei:
De wc bril omhoog laten staan.
Klik om te vergroten...

Waarom zijn wij massaal gezwicht voor deze vrouwen logica!!!!?????!!!!
Klik om te vergroten...

haha: http://www.youtube.com/watch?v=0YqmX81XFqw
/strijk
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Klik om te vergroten...

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?

OT: Als vrouwen ruziemaken wordt er altijd van alles bijgesleept en ben je uuuuuren verder voordat er weer wat redelijks uitkomt. Als mannen ruzie hebben slaan ze elkaar desnoods op de bek, geven elkaar een klap op de schouder en drinken een biertje. Klaar.

Oh ja, vrouwen komen lastiger klaar, én ze hebben geen ballen. Althans de meeste niet.

Vrouwen hebben minstens één dag in de maand een "periode" dat je ze uit de weg moet gaan.

Vrouwen moeten, voordat je uitgaat, uitgebreid een gezicht op hun hoofd schilderen, zodat je altijd ergens te laat komt.

Vrouwen zijn zo godvergeten onzeker (nóg erger dan mannen ja) dat je ze keer op keer moet vertellen dat ze heel mooi zijn en dat ze nu echt de mooiste jurk van de eeuw aanhebben... Maar ze geloven je toch nooit.

Aangezien ik al met mijn derde huwelijk bezig ben, kan ik hier nog wel een uurtje doorgaan, maar ik geef het stokje maar even door aan iemand anders...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mike zei:
Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Klik om te vergroten...

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
Klik om te vergroten...
Daar krijg je pas antwoord op over 6 weken, tot dan!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
Mike zei:
Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Klik om te vergroten...

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
Klik om te vergroten...
Daar krijg je pas antwoord op over 6 weken, tot dan!
Klik om te vergroten...

Je broertje is weer even weg begrijp ik?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mike zei:
Je broertje is weer even weg begrijp ik?
Klik om te vergroten...
Broer* broertje ben ik :>
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrouwen hebben geen minpunten en mannen zijn klootzakken.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
nicolai zei:
Vrouwen hebben geen minpunten en mannen zijn klootzakken.
Klik om te vergroten...

Dat wou ik net zeggen :rolleyes:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nicolai zei:
Vrouwen hebben geen minpunten en mannen zijn klootzakken.
Klik om te vergroten...
*hebben
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
nicolai zei:
mannen zijn klootzakken.
Klik om te vergroten...

Daar heb je helemaal gelijk in, maar is dat dan een minpunt? Heel veel vrouwen zijn gek op klootzakken als ik zo om me heen kijk.....
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Paradox zei:
Wat een steeeeereotypes zeg!
Klik om te vergroten...

Is dat dan niet de bedoeling van dit topic.......? Iedereen verschilt toch....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."