#1
Ik vind eigenlijk dat de meeste vrouwen meer minpunten hebben dan mannen. Ik ben ook geen meisje-meisje als het om praten en gevoelens gaat. Ik haat het om de hele avond over jongens en de issues die doorbij komen te praten. Of over het feit dat ik 0,001 kilo ben aangekomen of Laat mij maar lekker kut roepen en bier drinken en dan ben ik tevreden. Alleen ik wil wel echt een wc hebben! Ik weiger buiten te gaan, maar dat is simpelweg ook veel makkelijker voor mannen. Ik vind mezelf wel oprecht mooi. Ik zou niemand anders willen zijn, want er zijn maar weinig meisjes zo mooi en grappig als ik.
